مشاوره رایگان: 02122110460
شرایط دریافت گلدن ویزای یونان چیست؟

احتمالا شما هم تا به حال با نام گلدن ویزای کشورهای مختلف از جمله کشور یونان مواجه شده اید؛ و سوالاتی از قبیل این که گلدن ویزا یونان چه بوده در ذهن شما نقش بسته است. اگر قصد دارید در مورد این مسئله اطلاعات بیشتری داشته باشید این مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله به صورت اختصاصی تصمیم گرفته ایم که در مورد گلدن ویزای یونان و مزایای اخذ آن اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار بدهیم. در ادامه ما به سوالاتی از جمله شرایط دریافت گلدن ویزای کشور یونان و حداقل سرمایه برای دریافت این ویزا پاسخ گفته‌ ایم. علاوه بر آن به صورت مفصل در مورد مزایای این ویزا نیز صحبت کرده ایم.

گلدن ویزای یونان چیست؟

گلدن ویزای یونان چیست؟

گلدن ویزای یونان اجازه اقامت در کشور یونان است که از طریق سرمایه ‌گذاری به دست می آید. این اجازه از طرف دولت یونان به فرد سرمایه گذار داده می شود. در واقع گلدن ویزا جزو با ارزش ترین برنامه های سرمایه گذاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خصوص کشور یونان به شمار می آید که مختص شهروندان غیر از اتحادیه اروپا است. این ویزا نقش بسیار قابل توجه و ارزنده ای در رشد پایه های اقتصاد کشور یونان دارد. شما از روش های مختلفی می توانید نسبت به دریافت گلدن ویزا و یا به عبارتی ویزای طلایی یونان اقدام کنید که ما در ادامه در مورد این روش ها صحبت کرده ایم.
یکی از روش های دریافت گلدن ویزا یونان سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار یورو به منظور خرید ملک است. هنگامی که شما این مبلغ را برای خرید یک یا چند ملک مسکونی و اداری پرداخت نمایید در مرحله اول گلدن ویزا یونان را دریافت خواهید کرد و پس از ۵ سال می توانید اقامت یونان را نیز بگیرید. پس از گذر هفت سال هم افراد مقیم می‌ توانند به منظور دریافت شهروندی و همچنین پاسپورت یونان اقدام نمایند.

دریافت گلدن ویزای یونان از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

دریافت گلدن ویزای یونان از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

روش دیگر برای دریافت گلدن ویزا پرداخت ۴۰۰ هزار یورو در اوراق قرضه دولتی یونان است. شما باید این مبلغ را به مدت معلوم به اوراق قرضه واگذار کرده و پس از آن نسبت به دریافت گلدن ویزا اقدام کنید. همچنین در صورت تکمیل دوره شما می توانید نسبت به دریافت اقامت دائم یونان نیز از این طریق اقدام نمایید.
علاوه بر آن شما می توانید به مبلغ ۴۰۰ هزار یورو در در یک شرکت دولتی و یا خصوصی نیز سرمایه گذاری نموده و سهامدار آن شرکت شوید. با همین مقدار سرمایه نیز می توانید در یکی از بانک های یونان سپرده گذاری کنید و یا اینکه وارد بورس کشور یونان شوید. دریافت گلدن ویزا و اقامت یونان تقریبا نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی آسان تر است. زیرا برخی از کشورهای دیگر مبالغ بالاتری از سرمایه ‌گذاران خارجی طلب می کنند.

شرایط دریافت گلدن ویزای یونان

برای دریافت گلدن ویزا یونان شما می بایست در جهت اول شرایط عمومی آن را داشته باشید. ما در ادامه این مطلب به صورت لیست وار در ابتدا به شرایط عمومی و سپس شرایط اختصاصی دریافت گلدن ویزا پرداخته ‌ایم. ما در این مقاله از سری مقالات ویزا پلاس تصمیم گرفته ایم که به صورت کاملا تخصصی و مختصر و مفید تمامی شرایط و مدارک لازم به منظور دریافت ویزای طلایی را برای شما مطرح کنیم.
در صورتی که توضیحات ارائه شده برای شما کافی نبودند می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنند.

شرایط دریافت ویزای طلایی یونان

شرایط دریافت ویزای طلایی یونان

• شما به عنوان سرمایه گذار باید سن قانونی را گذرانده و بیش از ۱۸ سال سن داشته باشید.
• شرط بعدی عدم داشتن سابقه کیفری در کشور مبدا و در کشور یونان است.
• شرط بعدی برای دریافت گلدن ویزا و برای سرمایه ‌گذاری در کشور یونان دریافت بیمه درمانی از یک شرکت فعال در کشور یونان است.
• پس از تایید شرایط عمومی شما توسط سفارت؛ شما باید مدارک مورد نیاز خود را تکمیل نموده و از طریق سفارت برای دریافت ویزای طلایی اقدام نمایید. مدارک شما عبارت از تکمیل فرم درخواست، عکس پرسنلی، گذرنامه، پرداخت هزینه های دولتی، اثبات برخورداری از یک بیمه درمانی، و مدارک اثبات تمکن مالی هستند.
• پس از تکمیل این مدارک شما می بایست آن ها را به سفارت برده و برای دریافت ویزا از طریق سفارت اقدام نمایید. البته شما قبل از دریافت ویزای طلایی باید با ویزای توریستی وارد یونان شوید و سرمایه گذاری خود را در این کشور نهایی کنید.
• پس از نهایی کردن سرمایه گذاری حدودا ۴۰ الی ۶۰ روز زمان لازم است تا گلدن ویزای شما صادر شود.در نهایت اجازه اقامت به مدت ۵ سال برای شما صادر می‌ شود و پس از ۵ سال نیز شما می توانید اقامت خود را در این کشور نهایی کنید. اگر قبل از ۵ سال ملک خود را به فروش برسانید و یا اینکه سرمایه خود را از این کشور خارج کنید گلدن ویزای شما نیز باطل خواهد شد. البته در برخی از مواقع امکان خارج کردن سرمایه زیر 5 سال وجود نخواهد داشت. در غیر اینصورت شما پس از گذر پنج سال می توانید به منظور تمدید ویزای خود به مدت دو سال دیگر نیز اقدام نموده و در نهایت بعد از هفت سال به عنوان شهروند یونان به شمار بیایید.

مزایای دریافت گلدن ویزای یونان

مزایای دریافت گلدن ویزای یونان

به منظور دریافت گلدن ویزا دیگر نیازی به ارائه مدارک تحصیلی و سوابق شغلی نبوده و شما صرفا با سرمایه گذاری می توانید ویزای کشورهای اروپایی را دریافت کنید. از دیگر مزیت های ویزای طلایی می توان به امکان مسافرت بدون محدودیت به کشورهای عضو شینگن نیز اشاره کرد. شما با در دست داشتن گلدن ویزای یونان می توانید بدون محدودیت به بیش از صد کشور اروپایی دیگر نیز مسافرت نمایید.
همچنین می توانید از تمامی امکانات آموزشی و بهداشتی کشور یونان نیز برخوردار شوید و در دانشگاه ‌های دولتی این کشور تحصیل کنید. علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از این ویزا از امکانات پزشکی پیشرفته کشور یونان به صورت دولتی و با هزینه بسیار پایین برخوردار شوید. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که اگر قصد مهاجرت تحصیلی و شغلی را به کشورهای اروپایی داشته باشید حتما باید سن شما کمتر از ۴۵ سال باشد. اما برای دریافت گلدن ویزا هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و شما می توانید حتی در سنین بالای ۵۰ سال نیز در این زمینه اقدام کنید.
مجموعه ویزا پلاس به هر فرد با توجه به شرایطش، کمک می کند تا تا بهترین مقصد ممکن را برای مهاجرت یا سرمایه گذاری انتخاب کند. شما می توانید برای ارتباط با مشاوران یا وکلای ما با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین از دیگر راه های دریافت ویزا یونان، تمکن مالی یونان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه لینک شده مطالعه نمائید.

اقامت طلایی یونان یا گلدن ویزا

اقامت طلایی یونان اصطلاحی است که بیشتر به کار می رود و برای اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. داشتن اقامت طلایی یونان به شما مزیت های فراوانی می دهد و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. با این اقامت، شما همچون سایر شهروندان از امکانات کشور یونان بهره مند می شوید. هزینه کم حمل و نقل عمومی، تحصیل رایگان برای افراد زیر 18 سال، بهره مندی از امکانات درمانی و بهداشتی، خرید ملک و ماشین، دریافت وام از بانک و... از سری امکاناتی است که یونان در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به کمک اقامت طلایی یونان می توانید به راحتی به سایر کشورهای اروپا بروید.

 

دیدگاه‌ها  
سلام -هزینه های دریافت گلدن ویزای یونان برای سال 2022 چقدره؟
دریافت گلدن ویزای یونان با کمک ویزاپلاس چقدر طول می کشه؟
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول شرایط دریافت گلدن ویزای یونان

از شرایط اصلی سرمایه گذاری برای دریافت گلدن ویزای یونان چیست؟
از اصلی ترین شرایطی که فرد را قادر به سرمایه گذاری جهت اخذ گلدن ویزای یونان می کند می توان به داشتن نقدینگی کافی برای خرید ملک و سایر راه های سرمایه گذاری در این کشور اشاره نمود.
روش های اصلی سرمایه گذاری برای دریافت گلدن ویزای یونان چیست؟
در یونان از دو طریق می توان برای اخذ گلدن ویزا سرمایه گذاری کرد: خرید ملک و اثبالت تمکن مالی.
آیا با دریافت گلدن ویزای یونان می توان اقامت سایر کشورهای اروپایی را دریافت نمود؟
به دلیل آنکه یونان از کشورهای عضو شنگن است، دریافت پاسپورت این کشور امکان سفر و رفت و آمد به سایر کشورهای اروپایی را میسر می سازد.
دریافت گلدن ویزای یونان چه شرایط ایده آلی را برای فرد فراهم می کند؟
از مزایای اخذ گلدن ویزای یونان می توان به بهره مندی از سیستم آموزش عالی، امکان استفاده از خدمات درمانی، دریافت پاسپورت معتبر برای سفر به کشور های حوزه شینگن و مواردی از این دست اشاره نمود.
گلدن ویزای یونان چیست؟
گلدن ویزای یونان در حقیقت اجازه اقامتی است که از طرف دولت به فرد سرمایه ‌گذار در این کشور داده می شود.