مشاوره رایگان: 02122110460

گرفتن ویزای یونان زمان بر است. برای این کار باید مبلغ قابل توجهی پرداخت شود. اشتباه درخواست دهنده پیامدی جز اتلاف وقت و هزینه ندارد. می خواهید بدون اشتباه، در سریع ترین زمان ممکن و با پرداخت کمترین هزینه به گرفتن وقت سفارت یونان اقدام کنید؟ ویزاپلاس مشاور شما خواهد بود. در این مقاله علاوه بر دریافت آدرس و اطلاعات تماس سفارت با نحوه گرفتن نوبت آشنا می شوید. ویزاپلاس با تجربه بالا در زمینه امور مهاجرتی در کنار شما است.

محل سفارت یونان در ایران

سفارت یونان در پایتخت کشور یعنی استان تهران واقع شده است. در طول هفته می توانید برای تکمیل کارهای خود به آدرس زیر مراجعه کنید. سفارت یونان در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. از ساعت ۸ صبح الی ۳ بعد از ظهر می توانید به سفارت مراجعه نمایید.

  • آدرس دقیق سفارت یونان در ایران: تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک ۴۳
  • شماره تماس سفارت یونان در ایران: ۰۲۱۲۲۰۵۶۷۸۴ و  ۰۲۱۲۲۰۵۰۵۳۳
  • آدرس وب سایت سفارت یونان: www.vfsglobal.com

تجربه کاربران از سفارت یونان هنگام مراجعه

افراد زیادی برای تکمیل کار خود و درخواست ویزا به سفارت یونان رفته‌ اند. تجربه کاربران از حضور در این سفارت رضایت ‌بخش بوده. بر اساس گفته مراجعان، این سفارت به زمان اهمیت زیادی می دهد. این بدان معنی است که سر وقت معین شده باید در سفارت حضور داشته باشید. تاخیر در حضور و همچنین مراجعه در ساعات پایانی کار قابل قبول نخواهد بود.

در این صورت کار شما به زمان دیگری موکول خواهد شد. کارمندان سفارت با خوشرویی و رویی باز از شما استقبال می کنند. کارکنان با تمام تلاش شما را راهنمایی کرده و مدارک شما را تحویل می گیرند. در صورتی که مدارک ناقص باشد، کار شما در تاریخ دیگری انجام می شود.  

تجربه کاربران از سفارت یونان هنگام مراجعه

البته کاربرانی که اطلاعات کافی از مصاحبه نداشته اند، چندان تجربه خوشایندی را نداشتند. در واقع بیشتر کاربران معتقد هستند که با داشتن مشاور مهاجرتی مراجعه به سفارت خوشایندتر خواهد بود.

طریقه گرفتن وقت سفارت یونان چگونه است؟

به منظور اخذ ویزا برای سفر به این کشور لازم است به سفارت مراجعه کنید. وقت مراجعه خود را از قبل مشخص نمایید. بدون داشتن وقت قبلی امکان تکمیل یا ارسال مدارک وجود نخواهد داشت. برای گرفت وقت سفارت یونان ابتدا باید وارد وب سایت سفارت شوید. از طریق لینک بالای صفحه می توانید اقدام به این کار کنید. پس از ورود به وب سایت اطلاعات درخواستی را جهت ثبت نام وارد نمایید. اطلاعات شما باید کاملا درست و بی نقص باشند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که سفارت یونان تاریخ های مشخصی را برای ارباب و رجوع مشخص کرده است.

طریقه گرفتن وقت سفارت یونان چگونه است

به عبارتی شما نمی توانید در هر زمانی که بخواهید برای مراجعه به سفارت وقت بگیرید. سفارت در تاریخ ها و دوره های مشخصی امکان دریافت وقت را ممکن کرده است. پس از تکمیل ثبت نام در سایت قادر خواهید بود تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید. این تاریخ ها توسط سفارت معین شده اند و شما فقط از بین تاریخ های مشخص شده یکی را انتخاب می کنید. به عبارتی دیگر امکان درج تاریخ مشخص توسط شما وجود نخواهد داشت. بنابراین بهتر است در صورت نیاز هر چه زودتر ثبت نام خود را تکمیل کنید. در غیراینصورت مجبور هستید قرار خود را به تاریخ بعدی به تعویق بیندازید.

نکاتی که قبل از مراجعه به سفارت باید در نظر بگیرید

گرفتن ویزا رایگان نیست و درخواست مجدد باعث پرداخت هزینه مازاد می شود پس قبل از مراجعه سعی کنید تمام موارد گفته شده را رعایت نمایید. درصورتی که هر یک از این موارد رعایت نشوند، ناچار خواهید بود مجددا برای گرفتن نوبت اقدام کنید. به منظور گرفتن ویزا باید هزینه مشخصی پرداخت فرمایید. افرادی که برای ورود به خاک یونان عجله دارند می توانند با پرداخت مبلغ بیش تر در تاریخ زودتری نوبت بگیرند. زمان مراجعه به سفارت تمام مدارک مورد نیاز را با خود همراه داشته باشید.

اگر مدارک شما ناقص باشد مجبور خواهید بود پس از تکمیل مدارک به سفارت بازگردید. برای مراجعه مجدد به سفارت باید دوباره وقت قبلی داشته باشید. بنابراین ناچار خواهید بود مجددا وقت بگیرید. پس دقت کنید مدارک شما کامل و بدون نقص باشند. در این قسمت می توانید نگاهی به مدارک موردنیاز بیندازید:

  • اصل پاسپورت
  • کپی پاسپورت
  • پاسپورت های قبلی
  • عکس رنگی ۶ عدد (از تاریخ گرفتن عکس ۶ ماه بیش تر نگذشته باشد، پس زمینه عکس سفید رنگ باشد)
  • فرم درخواست ویزا
  • اصل شناسنامه
  • کپی شناسنامه (تمام صفحات)
  • گواهی حساب بانکی
  • گواهی تمکن مالی
  • مدارک باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. تایید وزارت خارجه و دادگستری الزامی است.

نکته بعدی و مهمی که باید به آن توجه کنید دریافت ایمیل تایید از سفارت قبل از مراجعه به محل سفارت است. وقتی برای ثبت نام اقدام می کنید. پس از اینکه اطلاعات خود را در سایت ثبت کردید باید منتظر دریافت ایمیل باشید. سفارت یونان در صورت دریافت اطلاعات ثبت نام شما ایمیلی به نشانه تایید برای شما ارسال می کند. این ایمیل نشان می دهد که ثبت نام شما تکمیل شده و در تاریخ موعود باید در سفارت حضور داشته باشید. عدم دریافت ایمیل به معنی عدم تکمیل ثبت نام است. پس اگر بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام هیچ ایمیلی از سفارت دریافت نکردید مجددا ثبت نام نمایید.

نکاتی که قبل از مراجعه به سفارت باید در نظر بگیرید

همان طور که قبلا تاکید کردیم تمام مدارک خود را به همراه داشته باشید. در صورت تکمیل نبودن مدارک هیچ مبلغی از هزینه پرداختی به شما بازگردانده نمی شود. اگر در زمان ثبت نام یا درخواست ویزا با مشکلی برخورد کردید، می توانید از تیم ویزا پلاس کمک بگیرید. این مجموعه با تجربه بالا خطای شما را به حداقل ممکن می رساند. بنابراین قادر خواهید بود سریع تر به هدف خود برسید.

گرفتن وقت سفارت یونان از طریق وب سایت این سفارت انجام می شود. به دلیل هزینه های پرداختی لازم است در زمان مراجعه مدارک شما تکمیل باشند. موسسه ویزاپلاس می تواند شما را در این مسیر همراهی نماید. مشاوره با متخصصین باتجربه در این زمینه، راه را برای شما هموار می کند. با ویزاپلاس می توانید سریع تر و بدون دردسر با داشتن اطلاعات کافی نسبت به اخذ ویزای یونان اقدام کنید. هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید و درباره سفارت یونان، هزینه تمکن مالی یونان، انواع ویزا یونان و... اطلاعات کسب کنید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت