مشاوره رایگان: 02122110460
قیمت خانه در سانتورینی


سانتورینی یکی از جزیره‌ های کشور یونان است که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری این کشور واقع شده است. این جزیره حاصل فعالیت های آتشفشانی بوده و از دریای اژه سربرآورده است. امروز جزیره سانتورینی بالغ بر ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد و جزو مناطق کاملا بکر و بسیار جذاب یونان شناخته می ‌شود. کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری بسیار پر سود در کشور یونان هستند می‌ توانند نسبت به خرید خانه در سانتورینی اقدام کنند.
قیمت خانه های جزیره سانتورینی به سال ساخت آن ها نیز بستگی دارد. خانه های نوساز جزیره قیمت های بالاتری نسبت به خانه های قدیمی دارند. در هر صورت قیمت خانه در سانتورینی ممکن است کمی بالا به نظر برسد، اما حقیقت این است که این خانه ها ارزش خرید را دارند و نسبت به رشد سرمایه و نسبت به منطقه مورد نظر بسیار باارزش تر از قیمت های پیشنهادی هستند.
در ادامه مطلب ما تلاش کرده ایم که دلایل ارزشمند بودن خانه های واقع در سانتورینی را برای شما برشمریم. جزیره سانتورینی شامل خانه های بسیار زیبا و جذابی است که به رنگ سفید و با گنبد آبی شکل ساخته شده اند. خانه ها در این جزیره بر روی صخره های شیب ‌دار جزیره بنا شده اند و جزو جاذبه های توریستی بسیار جذاب و زیبا به شمار می آیند.

مزیت های خرید خانه در سانتورینی

علاوه بر جاذبه ‌های توریستی بسیار زیبا و خانه های منحصر به فرد این جزیره، شما می توانید از آب و هوای بسیار مطبوع این جزیره نیز لذت ببرید. سانتورینی یکی از جزایر واقع در یونان است که آب و هوای آن به صورت کاملا پاک و مطبوع می باشد و جزو مکان هایی برای گردشگری سلامت نیز به حساب می ‌آید. کسانی که تمایل دارند روحیات خود را بهبود بخشند و جسم و روح خود را از خستگی های روزانه رهایی بخشند، ترجیح می دهند که به سمت سانتورینی مسافرت کنند.

مزیت های خرید خانه در سانتورینی

کسب درآمد از خانه

به همین جهت نیز گفته می شود که این جزیره یک مقصد برای گردشگری سلامت نیز به شمار می ‌آید. بنابراین اگر شما قصد خرید ویلا و خانه در سانتورینی را دارید بهتر است بدانید که می توانید به واسطه این ویلا درآمد زایی عالی نیز داشته باشید، زیرا سالانه گردشگران و توریست های زیادی در طول سال به این جزیره مسافرت می کنند. فرودگاه این کشور مقصد بسیاری از پروازهای مستقیم بوده که از بسیاری کشورهای جهان به این جزیره رفت و آمد می ‌کنند. بسیاری از افرادی که تا به حال به سانتورینی پا گذاشته ‌اند آن را یک بهشت کوچک می نامند.
جزیره سانتورینی به دلیل آب و هوای شرجی و گرمی که دارد مکان مناسبی برای اسکان دائم نیست. بلکه بهتر است این منازل به منظور سرمایه گذاری برای اجاره دادن به توریست ها خریداری شوند. تمامی خانه های این شهر به همراه پیاده روها و خیابان های آن به صورت کاملا یکنواخت سفید هستند و به همین جهت نیز مورد توجه توریست های زیادی قرار گرفته اند. شما می‌ توانید برای دریافت قیمت متراژ منازل این جزیره از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ویزا پلاس در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در مورد نحوه قیمت گذاری و چگونگی خرید منزل در سانتورینی راهنمایی کنند.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت