مشاوره رایگان: 02122110460
تمدید اقامت یونان

کشور یونان به دلیل شرایطی که برای مهاجران در نظر می‌گیرد یکی از بهترین مقصدها برای افرادی است که قصد دارند اقدام به مهاجرت کنند. اخذ اقامت دائمی کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و.. شرایط مختلفی را دارد، خیلی بهتر است که برای دریافت اطلاعات کامل شما به یک وکیل مجرب و متخصص در این زمینه مراجعه کنید.
با راهنمایی یک وکیل کاردان و حرفه ای در این زمینه و داشتن اطلاعات کافی برای اخذ اقامت وهمچنین تمدید اقامت بسیار مهم است، که باعث می‌شود شما از گنگی و سردرگمی قوانین کشور مقصد خارج شوید. به همین دلیل بهتر است به یک وکیل مجرب در این زمینه مراجعه کنید، زیرا بدون داشتن اطلاعات کافی شما شانس های خود یا حتی سرمایه ی خود را از دست می‌دهید. موسسات حقوقی پیشنهاد ما به شماست. این موسسات با وکلا مجرب در زمینه مهاجرت و اقامت کمک بزرگی است. یکی از این موسسه های حقوقی، ویزا پلاس است. این مجموعه سالیان است که صادقانه به افراد کمک کرده تا زندگی جدید خود را در بهترین حالت، آغاز کنند.
شرایط تمدید اقامت با توجه به ویزای اخذ شده شما متفاوت است؛ برای مثال فردی که با خرید ملک از کشور یونان اقامت گرفته است. برای تمدید مجدد نیاز است آن ملک را تا 5 سال نگهداری کند. به طور کلی اخذ اقامت دائم از کشور یونان بعد از گذشت 5 الی10 سال ممکن است. در کشور یونان فقط برای ویزای توریستی اسنادی به عنوان وثیقه از فرد دریافت می‌شود، که ضمانت برگشت فرد به کشورش باشد و در سایر اقامت ها چیزی به عنوان وثیقه از فرد اخذ نمی‌شود.

تمدید اقامت یونان، یکی از کارهای زمان بری است که برای انجام آن، باید از یک متخصص کمک گرفت. مجموعه ویزا پلاس با داشتن مجموعه ای از وکلا و مشاوران متبحر، به شما کمک می کند تا کار خود را به راحتی انجام دهید. بدون شک ساده ترین راه برای خرید ملک در یونان کمک گرفتن از وکلای حقوقی است برای این منظور با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

انواع روش های مهاجرت به یونان چیست؟

انواع روش های مهاجرت به یونان چیست؟

انواع روش های مهاجرت به یونان عبارتند از:

  • دریافت اقامت از طریق تمکن مالی:

در این روش باید فرد به سفارت یونان در ایران حسابی را ارائه دهد که در آن 50 هزار تا 100 هزار یوروی نیمایی نزد بانک در حساب بانکی دارد، که نشان دهنده این است که فرد می‌تواند از پس هزینه های اولیه ی زندگی در یونان برآید. اعتبار این نوع اقامت یک ساله بوده و پس از یک سال باید تمدید شود. بعد از 7 سال تمدید فرد می‌تواند متقاضی اخذ اقامت دائمی باشد. ویزا پلاس یکی از مراکز مهاجرتی است که می‌تواند به شما در زمینه تمدید اقامت خدمات ارائه دهد.

  • دریافت اقامت از طریق خرید ملک:

در این روش شما باید ملکی به ارزش 500 هزار یورو خریداری کنید. مدت زمان این نوع اقامت 5 سال است و قابل تمدید نیز هست.

  • ازدواج بایک تبعه یونانی:

از طریق ازدواج با یک فرد یونانی، شما می‌توانید پس از 5 سال اقامت دائم این کشور را داشته باشید. به طوری که دو سال با فرد ازدواج کرده باشید و مدت سه سال در یونان نیز زندگی کنید.

  • تولد فرزند:

کشور یونان تبعیت را به خاک می‌داند و معتقد است هر کودکی که در خاک یونان متولد شود جزء تبعه ی این کشور محسوب می‌شود و کودک شما از همان ابتدا دارای پاسپورت یونانی می‌شود.

مدت زمان صدور مجوز اقامت یونان برای سرمایه گذار

نکاتی که برای اقامت در یونان باید در نظر داشته باشید

در زمان اخذ اقامت یونان بلافاصله پروسه تحت پوشش رفتن برای یکی از بیمه های یونان را برای خود انجام دهید و در یکی از بیمه های خصوصی این شرکت درخواست دهید تا بتوانید از خدمات بهداشتی درمانی استفاده کنید، زیرا بدون داشتن بیمه معتبر، کشور یونان به شما هیچ گونه خدماتی را ارائه نمی‌دهد. همچنین داشتن بیمه برای شما بسیار مقرون به صرفه نیز خواهد بود، زیرا هزینه های درمانی یونان سرسام آور است.
یونان از آن دسته کشورهایی است که دارای ایالت ها و منطق خود مختار بسیار زیادی است؛ به این معنی که هر کدام از ایالت ها این مناطق خود مختار قوانین و مقررات خاص خود را دارند و این نکته بسیار مهم است که در زمان انتخاب شهر و ایالت انتخابی خود بسیار دقت کنید، زیرا شرایط مهاجرت از هر ایالت با ایالت دیگر متفاوت است.

مدت زمان صدور مجوز اقامت یونان برای سرمایه گذار

مجوز اقامت در کشور یونان برای همه یکسان نیست. برای افرادی که در این کشور سرمایه گذاری انجام داده اند، حداکثر تا دوسال اعتبار دارد و قابل تمدید نیز هست در آخرین تغییراتی که دولت یونان در قوانین خود انجام داده است تا مدت دوساله تحت شرایطی به پنج سال تبدیل می‌شود و در صورتی که شرایط سرمایه گذاری حفظ شود و اصل سرمایه وارد شده همچنان باقی بماند و به سود دهی نیز رسیده باشد، افراد می‌توانند اقامت خود را تمدید کنند.

همچنین از دیگر راه های دریافت ویزا یونان، تمکن مالی یونان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه لینک شده مطالعه نمائید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت