مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای یونان برداشته شد؟


کشور یونان یکی از کشورهای پیشرفته و بسیار زیبای اروپایی بوده که دارای مرز زمینی با کشور ترکیه است. از آن جایی که امکان مسافرت به برخی کشورهای آسیایی و آمریکایی بدون وبزا برای کشور ما فراهم امده است؛ سوال برخی افراد این است که آیا ویزای یونان نیز برداشته شده است یا خیر؟ اگرچه که سفر به برخی از کشورهای آسیایی و آمریکایی بدون ویزا برای مردم ایران امکان پذیر شده است اما هنوز مسافرت بدون ویزا به کشورهای اروپایی مجاز نبوده و شما برای مهاجرت و یا برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا دارید. سه نوع ویزا برای ورود به یونان صادر می شود که از جمله آن ها می توان به ویزای توریستی، ویزای طلایی و ویزای تحصیلی اشاره نمود. اگر درباره اقامت یونان اطلاعاتی ندارید می توانید با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید و اطلاعات کسب کنید.

دریافت ویزای توریستی یونان

اگر قصد مسافرت به یونان فقط برای گشت و گذار دارید، باید اقدام به اخذ ویزای توریستی یونان کنید. این ویزا فقط به شما اجازه می‌دهد که به عنوان توریست و به عنوان یک مهمان وارد این کشور شده و پس از مدت مشخصی از این کشور خارج شوید. معمولا ویزای توریستی برای ایرانی هایی که اولین بار آن را دریافت می ‌کنند با مدت اقامت یک الی دو هفته ای صادر خواهد شد. البته حداکثر مدت اقامت در یونان با ویزای توریستی به سه ماه نیز می‌ رسد که شامل قوانین خاص خودش است. اگر شما سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن از جمله کشور یونان را داشته باشید می توانید نسبت به دریافت ویزای توریستی در مدت زمان طولانی تر نیز اقدام نمایید.

دریافت ویزای طلایی یونان

دریافت ویزای طلایی یونان

دریافت ویزای طلایی نیز در صورت سرمایه‌ گذاری در بانک‌ های کشور یونان و یا صندوق سرمایه و بورس این کشور نیز امکان‌پذیر می ‌باشد. همچنین اگر اشخاصی که تابعیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ندارند نسبت به خرید ملک تجاری و مسکونی در کشور یونان اقدام کنند می ‌توانند از ویزای طلایی این کشور بهره مند شده و پس از مدت زمان مشخصی نسبت به دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند. از دیگر راه های دریافت ویزا یونان، تمکن مالی یونان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه لینک شده مطالعه نمائید.

دریافت ویزای تحصیلی یونان

ویزای تحصیلی یونان نیز برای دانشجویانی که قصد گذراندن تحصیلات عالی در کشور یونان را دارند صادر می‌شود. غالبا دانشجویان زیادی هرساله به منظور گذراندن دوره‌های تحصیلی وارد کشور یونان می ‌شوند. هزینه ‌های به نسبت به پایین تحصیل و زندگی در این کشور باعث شده ‌اند تا دانشجویان زیادی از سراسر جهان به منظور گذراندن دوره های پزشکی به کشور یونان وارد شوند.
اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی کشور یونان را دارید در مرحله اول باید اقامت کشور یونان را دریافت کنید و پذیرش تحصیلی خود را برای گذراندن دوره های پزشکی یا دوره‌های دیگر تحصیلی دریافت نمایید. شما با استفاده از ویزای تحصیلی می توانید حداکثر به مدت یک سال در یونان اقامت داشته باشید و سپس در صورت نیاز نسبت به تمدید این ویزا اقدام کنید.
شما می توانید برای دریافت هر یک از این ویزها با ویزا پلاس تماس بگیرید. وکلای ویزا پلاس با توجه به موقعیت شما بهترین راه مهاجرتی را به یونان یا هر کشور دیگر، به شما پیشنهاد می کنند. اگر درباره خرید ملک در یونان، گلدن ویزا یونان، تمدید اقامت یونان و... اطلاعاتی ندارید، می توانید با مشاوران ویزا پلاس تماس بگیرید و اطلاعات کسب کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت