مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای یونان فوری

بسیاری از افراد به واسطه شرایط خود به دنبال ویزای یونان فوری هستند. سفر به این کشور با اهداف مختلفی از قبیل تحصیل، کار و تجارت، گردشگری و غیره انجام می شود. از آنجا که سفارت یونان تنها در تاریخ های مشخصی از سال، وقت ویزا تعیین می کند، بسیاری از افراد به دنبال فرصتی هستند که بتوانند ویزای یونان را به صورت فوری اخذ کنند. با این کار در وقت خود صرفه جویی می کنند و زودتر به اهداف سفر خود می رسند. در اینجا قصد داریم با ویزای یونان فوری آشنا شویم و نحوه گرفتن وقت فوری سفارت یونان را شرح دهیم. اگر به دنبال مراحل اخذ ویزای یونان فوری هستید، با ما همراه باشید.

اخذ فوری ویزای شینگن یونان به چه صورت است؟

تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن یونان: به منظور اخذ فوری ویزای شینگن یونان در گام اول باید فرم درخواست ویزای شینگن یونان تکمیل شود. سپس باید از سفارت وقت گرفته شود.

تعیین وقت سفارت: برای دریافت وقت به سایت شرکت VFSGlobal مراجعه شود و مراحل ثبت نام برای گرفتن وقت سفارت یونان را طی کنید. در سایت، تاریخ های مشخصی ارائه شده است که می توانید با توجه به شرایط خود یکی از تاریخ های پیشنهادی را انتخاب کنید. پس از انتخاب تاریخ مورد نظر، پیام تاییدیه از سوی سفارت یونان ارسال می شود. در صورتی که پیامی دریافت نکنید باید مجددا روند ثبت تاریخ را طی کنید.

اخذ فوری ویزای شینگن یونان به چه صورت است؟

پرداخت هزینه های ویزا: مرحله بعدی برای اخذ فوری ویزای شینگن یونان، پرداخت هزینه های مربوط به ویزا می باشد. هزینه های مروبط به بررس مدارک و سایر مراحل برای افراد بالای 12 سال، 85 یورو و برای افراد بین 6 تا 12 سال، 40 یورو می باشد. کلیه هزینه هایی که در این خصوص پرداخت می شود، قابل استرداد نخواهد بود.

حضور در تاریخ مقرر و ارائه مدارک: برای اخذ فوری ویزای شینگن یونان باید مدارکی از قبیل: تکمیل فرم درخواست ویزا، مدارک هویتی ترجمه شده، پاسپورت دارای اعتبار، دو قطعه عکس، بیمه مسافرتی با پوشش 30 هزار یورو، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، اثبات تمکن مالی، گردش حساب سه ماهه آخر و گواهی اشتغال به کار یا تحصیل را ارائه کرد. کلیه مدارک باید در جلسه حضوری به افسر سفارت ارائه شود.
نکته ای که باید به آن توجه شود این است که نشان دادن مدارکی دال بر این که فرد متقاضی پس از اتمام سفر به یونان، به کشور خودش باز می گردد، بسیار حائز اهمیت است. ارائه مدارکی مانند گواهی اشتغال به کار یا تحصیل یا قرارداد کارمندی نشان می دهد که فرد قصد بازگشت به کشورش را دارد. علاوه بر این رعایت تمکن مالی، گردش حساب سه ماهه آخر و پوشش بیمه مسافرتی برای سفارت یونان بسیار ضروری است. اقامت تمکن مالی یونان با نام ویزای خودحمایتی یونان نیز شناخته می شود یکی از محبوب ترین روش های اخذ اقامت یونان است. 

اخذ فوری ویزای شینگن یونان به چه صورت است؟

این مدارک می تواند شانس پذیرش درخواست ویزای یونان را افزایش دهد و به روند اخذ ویزا سرعت ببخشد. در صورتی که هر یک از مدارک دچار نقص باشد و یا تمکن مالی فرد اثبات شود، در خواست ویزا رد می شود. با ریجکت شدن ویزا می توان از نامه اعتراض استفاده کرد و یا در دوره بعدی مجددا از سفارت وقت گرفت.

دریافت پاسخ ویزا: پس از ایتکه مراحل فوق را طی کردید باید منتظر پاسخ درخواست ویزای خود باشید. در حدود 21 روز بعد از ارائه مدارک، پاسخ ویزا داده می شود. در صورتی که کلیه مدارک به درستی ارائه شده باشد و بازگشت فرد متقاضی به کشورش بعد از اتمام سفر، برای افسر سفارت محرز شود، درخواست ویزا مورد پذیرش واقع می شود.

وقت فوری سفارت یونان

وقت فوری سفارت یونان

سفارت یونان تنها در زمان های خاصی از سال برای درخواست های ویزا وقت تعیین می کند. بنابراین اولین نکته حائز اهمیت این است که باید درخواست ویزا به درستی انجام شود و کلیه مدارک مورد نیاز نیز با دقت جمع آوری و ارائه شود. در غیر این صورت باید تا دوره بعدی صبر کنید تا مجددا بتوانید از سفات یونان، وقت بگیرید. برای اخذ وقت سفارت یونان می توان به دو صورت عادی و فوری اقدام کرد. معمولا دریافت وقت فوری از سفارت یونان منوط به پرداخت هزینه بیشتر است. در برخی از کشورها تنها برای ویزاهای پزشکی وقت فوری داده می شود.
سفارت یونان برای ویزاهای مختلف، امکان وقت فوری نیز در نظر گرفته است. برای این که روند کار با سرعت بیشتری سپری شود، توصیه می شود حتما مدارک به صورت جامع و کامل ارائه شود تا احتمال رد شدن درخواست ویزا به حداقل ممکن برسد. مدارک باید به صورت ترجمه شده همراه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه تحویل داده شود. در پایان باید گفت: برای اخذ ویزای یونان فوری بهتر است کلیه مراحل را به صورت دقیق انجام دهید و مدارک خود را به طور کامل ارائه دهید با این کار، در مدت زمان کوتاه تری می توان به نتیجه رسید و ویزای یونان را به دست آورد. ویزاپلاس در زمینه امور مهاجرتی در کنار شماست، تا شما زندگی جدید خود را به راحتی شروع کنید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت