مشاوره رایگان: 02122110460
خرید ملک در یونان به پول ایران متوسط چقدر است


خرید ملک در کشور یونان یکی از راه های آسان اخذ اقامت یونان است. شما پس از خرید ملک می توانید درخواست ویزا و سپس اقامت یونان را بدهید. حدود ۴۰ روز پس از ثبت خواست، ویزای کشور یونان به شما داده می شود. شما باید قبل از درخواست ویزا سرمایه‌ گذاری در ملک را در این کشور انجام دهید و اقدام به خرید ملک در یونان نمایید. کشور یونان در جهت ارتقاء سطح مالی و اقتصادی خود در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفته است که در ازای خرید ملک، ویزای کشور خود را به مهاجرین خارجی بدهد و پس از گذشت پنج سال اقامت دائم کشور یونان را به مالکین اعطا کند.
در همین راستا نیز بیانیه ای صادر کرد که افراد دارای صلاحیت که هیچ ‌گونه سوء پیشینه و سوء سابقه ای در کشور مبدا و در یونان نداشته باشند، می توانند با سرمایه ‌گذاری ۲۵۰۰۰۰ یورو نسبت به خرید ملک در یونان اقدام کنند. امروزه شما می توانید با حداقل سرمایه یعنی ۲۵۰۰۰۰ یورو نسبت به خرید یک یا چند منزل مسکونی یا ملک تجاری در یونان اقدام کنید. نرخ یورو در بازار کشور ایران در سال ۱۴۰۰ حدودا ۳۴ هزار تومان است.

مزایای خرید ملک در یونان

مزایای خرید ملک در یونان

بنابراین به واحد پول ایران؛ حدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان برای خرید ملک در یونان نیاز است. البته بهتر است بدانید بسیاری از موسسه ها و بنگاه های معتبر املاک در یونان نسبت به فروش خانه و ملک اقساطی نیز اقدام نموده اند. لذا این امکان را فراهم کرده ‌اند که مشتری و مهاجر بتواند یک منزل مسکونی یا یک ملک تجاری را به صورت اقساط خریداری نماید و پس از پرداخت کامل اقساط این ملک، ویزا و اقامت این کشور را نیز دریافت کند.
به همین جهت نیز به کسانی که تمایل به سرمایه‌ گذاری در این کشورها را دارند، توصیه می شود در زمینه خرید ملک سرمایه ‌گذاری کنند. زیرا کشورهای اروپایی هدف بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ دنیا قرار گرفته اند و رشد ملک در آن ها بسیار چشمگیر خواهد بود. بنابراین اگر قصد دارید یک سرمایه گذاری بلند مدت ۵ ساله داشته باشید بهتر است نسبت به خرید ملک در کشورهای توسعه یافته اروپایی اقدام کنید.

ضرورت نیاز به وکیل برای خرید ملک در یونان

ضرورت نیاز به وکیل برای خرید ملک در یونان

علاوه بر تمام مزایایی که در بالا اشاره کردیم، شما پس از خرید ملک و دریافت اقامت دائم این کشورها می توانید از تمامی امکانات رفاهی آن ها نیز برخوردار بوده و نسبت به رونق تجارت و کسب و کار خود نیز در کشورهای پیشرفته اقدام نمایید. در هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق لینک ‌های ارتباطی با کارشناس ویزا پلاس در تماس باشید تا به صورت کامل و تخصصی شما را راهنمایی کند.
این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که علاوه بر هزینه‌ های لازم برای خرید ملک، شما نیاز به پرداخت هزینه وکیل نیز خواهید داشت؛ زیرا یک وکیل تام الاختیار از طرف شما باید عملیات خرید ملک را انجام بدهد و سپس آن را به نام شما واگذار نماید. به همین جهت حدودا ۱۰ الی ۱۵ هزار یورو نیز باید صرف وکیل و مالیات نمایید. شما می توانید با خیال راحت کار خود را به وکلای ویزا پلاس بسپارید. آنها تمامی کارهای شما را بصورت کامل انجام می دهند. همچنین از دیگر راه های دریافت ویزا یونان، تمکن مالی یونان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه لینک شده مطالعه نمائید. اگر می خواهید اطلاعات درباره انواع ویزا چون گلدن ویزای یونان کسب کنید، با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها  
سلام وقت بخیر واقعا برای خرید ملک در یونان به پول ایران متوسط چقدر باید بدیم؟ با این وضعیت ارز و اقتصاد الان:((
به نظر من پولی که میخواهید برای برای خرید ملک و خونه در ایران هزینه کنید را برید یونان سرمایه گذاری کنید اقامت هم بگیرید. با پول خرید خونه خوب در ایران می تونید یونان هم ملک بخرید
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول خرید ملک در یونان به پول ایران

حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در یونان به پول ایران چقدر است؟
حداقل سرمایه برای خرید ملک در یونان 250000 یورو است که با توجه به نوسان قیمت ارز در کشور باید پس از استعلام قیمت روز یورو به محاسبه این میزان به پول ایران نمود.
آیا هر فردی قادر به طی مراحل خرید ملک در یونان هست؟
برای خرید ملک در یونان باید به قوانین این کشور اشراف کامل داشته باشید لذا به شما توصیه می کنیم انجام خرید ملک در یونان را به وکلای حرفه ای ویزاپلاس بسپارید.