مشاوره رایگان: 02122110460
خرید اقساطی ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا توسط شهروندان کشور های خارجی از طرف دولت این کشور حمایت می شود و یکی از روش های سرمایه گذار برای مهاجران خارجی است. خرید ملک در اسپانیا برای شهروندان ایرانی ممکن است ۲ الی ۳ هفته زمان نیاز داشته باشد؛ اما در صورت کامل بودن مدارک انجام این کار به هیچ وجه دشوار نیست. متقاضیانی که قصد خرید اقساطی ملک در اسپانیا را دارند، می توانند با استفاده از ویزای توریستی به اسپانیا سفر ‌کنند و ملک یا زمین مورد نظر خود را انتخاب و خریداری ‌نمایند. برای خرید بایستی فرد متقاضی به کشور خود برگردد و باقی کار های خرید را توسط وکلای مهاجرتی و موسسه های معتبر انجام دهد. به منظور خرید اقساطی ملک، فرد متقاضی بایستی حداقل ۲۵ درصد هزینه را پرداخت کند و مابقی را به صورت اقساطی و طی یک سال تسویه نماید. با ما در این مطلب همراه باشید تا با شرایط کلی خرید اقساطی ملک در اسپانیا آشنا شوید. شما همچینین می توانید برای اطلاع از شرایط دریافت گلدن ویزای اسپانیا با تماس بگیرید.

خرید اقساطی ملک در اسپانیا

 خرید اقساطی ملک در اسپانیا و اخذ اقامت

یکی از روش های سرمایه گذاری و دریافت اقامت کشور های خارجی خرید ملک است. با توجه به اینکه هر کشور قوانین مهاجرتی خاصی دارد و قیمت های معینی را برای سرمایه‌ گذاری مهاجران در نظر می گیرد، بایستی قبل از اقدام به خرید ملک در یک کشور خارجی نسبت به قوانین و شرایط سرمایه گذاری و اخذ اقامت آن جا آشنایی داشته باشید. بعضی از برنامه ‌های مهاجرتی کشور اسپانیا این امکان را برای مهاجران خارجی به وجود آورده است تا بتوانند به صورت اقساطی در این کشور به خرید ملک بپردازند. برخی از ایالت های اسپانیا با توجه به قوانین خود به مهاجران خارجی اجازه می‌ دهند که از وام مسکن در این کشور استفاده کنند و با خرید ملک و سرمایه گذاری، اقامت دائم برای خود و خانواده دریافت کنند. در بخش قبل نیز درباره این موضوع اشاره کوچکی داشتیم که برای خرید اقساطی ملک، شهروندان کشور های خارجی بایستی مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در اولین مرحله سرمایه ‌گذاری پرداخت کنند. مبلغ پیش پرداخت حداقل باید ۲۵ درصد و حداکثر ۴۰ درصد قیمت ملک باشد. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد مابقی قیمت ملک را نیز به صورت اقساطی پرداخت کنند. البته هزینه های مربوط به تنظیم سند، حق الوکاله و مالیات نیز نباید از قلم بیفتد. یکی از مزایای خرید اقساطی ملک در اسپانیا این است که متقاضیان می ‌توانند از وام‌ هایی با بهره کم استفاده کنند و صاحب ملک شوند. با این روش به راحتی می توانند اقامت کشور اسپانیا را برای خود و خانواده شان دریافت کنند. با توجه به میزان سرمایه ‌گذاری، امکان دریافت ویزای طلایی اسپانیا نیز برای شهروندان کشور های خارجی فراهم می ‌شود. افرادی که ویزای طلایی دریافت می ‌کنند، بدون اقامت در اسپانیا می توانند اقامت دو ساله این کشور را اخذ نمایند و از مزایای اقامت در یک کشور اروپایی استفاده کنند.

خرید اقساطی ملک در اسپانیا و اخذ اقامت 

 نحوه بازپرداخت اقساط خرید ملک در اسپانیا

با توجه به اینکه قوانین و معیار های ایالت ‌های مختلف و موسسه ‌های مالی با یکدیگر متفاوت است، ممکن است طول مدت بازپرداخت اقساط خرید ملک هم متفاوت باشد. برخی از ایالت‌ ها بازپرداخت اقساط را یک ساله تعیین می‌ کنند؛ اما برخی از موسسه‌ های مالی از ۵ تا ۳۰ سال را برای بازپرداخت وام مسکن تعیین می کنند. شرایط سنی نیز برای دریافت وام مسکن از موسسه‌ های مالی اسپانیا در نظر گرفته می ‌شود و فرد متقاضی نباید بیش از ۷۵ سال سن داشته باشد. توجه داشته باشید که هرگونه بدهی ملک به خریدار جدید منتقل می شود، بنابراین قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید تا ملکی را خریداری کنید که دارای بدهی نباشد. افراد سودجو به راحتی می ‌توانند با استفاده از عدم آگاهی خریدار مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود بیاورند؛ بنابراین به منظور آشنایی با مراحل دریافت وام، برای خرید اقساطی ملک در اسپانیا و کسب اطلاعات درباره نوع ملک، میزان بهره وام، شرایط بازپرداخت و ... می توانید با شماره های موسسه مهاجرتی ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید. وکلای مهاجرتی این مجموعه از صفر تا صد خرید اقساطی ملک در اسپانیا را برای شما توضیح می دهند تا بتوانید با توجه به شرایط و میزان سرمایه خود، یک سرمایه گذاری امن و مطمئن برای آینده خود و فرزندانتان داشته باشید. کارشناسان وب سایت ویزا پلاس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات هموطنان عزیز در زمینه امور مهاجرتی و دریافت ویزا هستند.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول خرید اقساطی ملک در اسپانیا

با خرید اقساطی ملک در اسپانیا می توانیم اقامت اسپانیا را دریافت کنیم؟

بله، می توانید 30 الی 40 درصد مبلغ را به صورت پیش پرداخت ارائه دهید و سپس طی چند ماه، مابقی هزینه ملک انتخابی را بپردازید و ویزای اسپانیا را از آن خود کنید.

برای خرید اقساطی ملک در اسپانیا می توان از طریق یک وکیل اقدام کرد؟

به دلیل اینکه باید هزینه هنگفتی را بپردازید، درواقع باید از وکلای خبره کمک بگیرید تا دچار ضرر و زیان نشوید. ویزا پلاس توانسته است برای درخواست کنندگان از طریق خرید ملک به صورت اقساطی، اقامت این کشور را دریافت کند، از این رو با مراجعه به مجموعه ویزاپلاس، مسیر خود را روشن کنید.