مشاوره رایگان: 02122110460
جواب ویزای اسپانیا

نحوه درخواست ویزا برای کشور اسپانیا از طریق وبسایت bls است. شما از طریق این وب سایت باید وقت سفارت دریافت نموده و در نهایت با ارائه مدارک خود که به زبان اسپانیایی ترجمه شده اند به کارگزاری bms در تهران مراجعه کنید. پس از مراجعه به کارگزاری بی ال اس مدارک شما به صورت کامل تحویل داده خواهند شد و انگشت نگاری شما نیز به صورت کامل انجام می شود. در نهایت پس از مدت زمان ۲۱ روز کاری جواب ویزای شما آماده می ‌شود.
البته در برخی از پرونده‌ ها که نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر یا تماس با مرکز اشتغال فرد متقاضی دارند، مدت زمان این جوابدهی طولانی ‌تر از ۲۱ روز خواهد بود. در این مقاله ما در مورد چگونگی پیگیری جواب ویزای اسپانیا و نحوه اعتراض به جواب ریجکت شده توضیحات کاملی ارائه داده ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ویزا پلاس همراه باشید.

پیگیری جواب ویزای اسپانیا

پیگیری جواب ویزای اسپانیا

شما از دو طریق می توانید جواب ویزای خود را پیگیری کنید. یکی از روش ها درج شماره تلفن و درخواست خدمات پیامکی هنگام مراجعه به کارگزاری بی ال اس است. در صورتیکه خدمات پیامکی شما فعال شده باشند هنگام ارائه جواب ویزا پیامک آن برای شما ارسال خواهد شد. در غیر این صورت شما باید مجدد به سایت بی ال اس مراجعه نمایید و با وارد کردن شماره پاسپورت و تاریخ تولد خود جواب ویزای خود را ببینید.
در صورتی که ویزای شما قبول شده باشد شما می توانید برای دریافت ویزا و آماده شدن برای مسافرت اقدام نمایید. در غیر اینصورت ویزای شما رد شده است و تا یک ماه وقت دارید که به رد ویزای خود اعتراض کنید. البته زمانی که به وبسایت bls مراجعه کنید ممکن است جواب دیگری نیز دریافت نمایید. در صورتی که ویزای شما هنوز در کنسولگری سفارت اسپانیا در حال بررسی باشد شما با گزینه process of mission روبرو خواهید شد و این گزینه نشان می ‌دهد که شما باید مدت زمان بیشتری را برای دریافت پاسخ ویزا منتظر بمانید.

نحوه اعتراض به جواب ویزای اسپانیا در صورت قبول نشدن

نحوه اعتراض به جواب ویزای اسپانیا در صورت قبول نشدن

در صورتی که ویزای شما را ریجکت شده باشد تا یکماه فرصت دارید که مدارک خود را اصلاح کنید و افسر ویزا را مجاب به قبول درخواست خود نمایید. در بسیاری از مواقع افسر ویزا به دلیل جعلی بودن مدارک شغلی یا مدارک شناسایی درخواست ویزا را رد می کند. همچنین در صورتی که تمکن مالی فرد متقاضی اثبات نشده باشد قطعا درخواست ویزا رد خواهد شد. یکی از دلایل دیگری که باعث رد درخواست می شود وجود سوء سابقه های سیاسی و یا جرایم سنگین همچون قتل است.
در صورتی که ورود فرد متقاضی به کشور اسپانیا باعث تهدید سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای این کشور باشد قطعا این کشور درخواست فرد متقاضی را نخواهد پذیرفت. همچنین در برخی از مواقع نحوه ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی باعث رد درخواست ویزا می شود. در صورتی که دلیل درخواست ویزای شما با نوع ویزا مطابقت نداشته باشد نیز امکان رد این درخواست وجود دارد. به عنوان مثال شما درخواست ویزای تجاری نموده اید اما دلیل خود را سیر و سیاحت در کشور اسپانیا بیان نموده اید.
در این صورت قطعا افسر ویزا درخواست شما را برای دریافت ویزا رد خواهد نمود. در هر صورت اگر قصد دارید که به رد درخواست ویزا اعتراض کنید و نظر افسر ویزا را تغییر دهید بهتر است که این کار را به کارشناسان خبره را در این زمینه بسپارید که در درجه اول به زبان اسپانیایی تسلط کامل داشته باشند، و در درجه دوم تجربه کافی برای جلب نظر افسر ویزا را داشته باشند. در این زمینه کارشناسان ویزا پلاس به صورت آنلاین آماده ارائه مشاوره به شما هستند و در صورت نیاز درخواست شما را پیگیری خواهند نمود.

دیدگاه‌ها  
+1
من میخایم ویزا بگیرم
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت