مشاوره رایگان: 02122110460
اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا با چند راهکار ساده

تصور کنید که سال‌ها منتظر هستید تا از کشور زیبای اسپانیا دیدن کنید. شما از نظر سطح سواد و اقتصادی در جایگاه بسیار خوبی نیز قرار دارید. اما، کافیست در هنگام درخواست ویزا تنها یک اشتباه کوچک کنید، آنگاه با یک مهر قرمز به طور ناعادلانه ریجکت خواهید شد. البته امکان اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا و حتی سایر کشورها وجود دارد؛ اما مسئله مهم این است که وجود مهر قرمز در پاسپورت شما، یک نمره منفی محسوب می‌شود و امکان دارد بسیاری از کشورها به استناد همین مهر قرمز با درخواست ویزای شما موافقت نکنند.

البته قوانین صدور ویزای شینگن چند سالی است که با تغییراتی مواجه شده است؛ به گونه‌ای که دیگر خبری از مهر قرمز (Reject) بر روی پاسپورت نیست و در عوض آن متقاضیان با واژه عدم پذیرش (Refuse) مواجه می‌شوند. به طوری که واژه رفیوز در پاسپورت افراد ثبت نمی‌شود تا مشکلی برای آن‌ها در سفرهای بعدی رخ ندهد. اما تمام سوابق شما در سایت یوروداک ثبت می‌شود، که به گفته اتحادیه اروپا این اطلاعات پس از پنج سال از سیستم به صورت خودکار حذف می‌شود. اما باز هم نباید به این وعده دل خوش کرد؛ چراکه سوابق اروپاییان نشان داده است که آن‌ها از هیچ اطلاعاتی به سادگی نمی‌گذرند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات در باره شرایط اخذ گلدن ویزای اسپانیا با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.

اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا با چند راهکار ساده

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن

معمولاً اغلب کشورهای اروپایی برای رد کردن درخواست ویزا، دلایل مشابهی دارند. آگاهی از این دلایل می‌تواند شما را در اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا کمک کند. همچنین برای این که جلوی ریجکت شدن ویزای خود را بگیرید، بهتر است با دلایل عمده این امر آشنا شوید. از عمده‌ترین دلایل این امر می‌توان به قانع نشدن مامور پرونده به بازگشت شما به کشورتان، مشخص نبودن برنامه سفر، پاسپورت مخدوش، عدم تعیین محل اقامت، عدم ارائه مدارک مربوط به محل اقامت، داشتن سوء پیشینه، داشتن نمره منفی در پاسپورت و ارائه مدارک جعلی اشاره کرد.

توصیه می‌شود حتی اگر قصد سفر کوتاه مدت به این کشور را دارید، از ارائه حساب مالی جعلی جداً خودداری کنید. دولت اسپانیا در سال‌های اخیر نسبت به قبل کمی سخت‌گیرتر شده و ممکن است با استناد به دلایل کم‌اهمیت، اقدام به رد درخواست ویزای شینگن شما کند. حتی بارها دیده شده است که دولت اسپانیا به خاطر نداشتن سابقه سفر خارجی، از ورود متقاضیان به این کشور جلوگیری کرده است. در زمان درخواست ویزا، حتماً برنامه سفر خود را به طور دقیق مشخص کنید تا مشکلی از این بابت شما را تهدید نکند. شما عزیزان می توانید برای ثبت شرکت در اسپانیا به منظور اخذ اقامت در این کشور زیبا با مشاوران ویزاپلاس در تماس باشید.

اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا با چند راهکار ساده

نحوه اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا

پس از دریافت نامه رفیوز، شما حداکثر 1 ماه فرصت دارید تا به آن اعتراض کنید. در غیر این صورت انگار تمام دلایل سفارت اسپانیا را قبول کرده‌اید و این امر موجب درج یک نمره منفی در پاسپورت شما می‌شود. پس بهتر است به کمک یک مشاور حقوقی باتجربه، اقدام به طرح شکایت مناسب و دقیق کنید. به یاد داشته باشید که ممکن است پروسه تجدید نظر تا سه ماه طول بکشد، که در این صورت امکان درخواست صدور ویزای شینگن به کشور دیگری میسر نخواهد بود.

برای نوشتن نامه تجدید نظر بهتر است به تمام اصول نگارشی توجه کنید. سپس، با درج اطلاعات شخصی (نام و نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، شماره پاسپورت)، دلیل رد شدن ویزای شینگن، تاریخ ریجکت شدن ویزا و دلایلی قانع کننده مبنی بر اشتباه سفارت اسپانیا اقدام به رفع ریجکتی ویزای خود کنید. توجه داشته باشید که نامه اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا باید به صورت مکتوب و با زبان اسپانیایی یا انگلیسی به سفارتخانه این کشور تقدیم شود. به نامه‌هایی که از طریق ایمیل ارسال شود، هرگز رسیدگی نخواهد شد. بهتر است ظرف یک ماه توسط یک مشاور حقوقی باتجربه اقدام به ارسال نامه تجدید نظر کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره خرید ملک در اسپانیا به منظور اخذ اقامت در این کشور زیبا با مشاوران ویزاپلاس ارتباط برقرار نمایید.

اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا با چند راهکار ساده

در این مطلب از ویزا پلاس شما را با نحوه اعتراض به ریجکت شدن ویزای شینگن اسپانیا آشنا کردیم. اغلب کشورهای اروپایی برای صدور ویزا از یک قانون واحد تبعیت می‌کنند. بهتر است قبل از ارسال درخواست ویزا، از تمام قوانین اتحادیه اروپا مطلع شوید تا نامه رفیوز به دست شما نرسد. این نامه ممکن است شما را در سفرهای بعدی با مشکل مواجه کند، چرا که برخی از کشورهای اروپایی به استناد همین نامه بسیاری از متقاضیان را متاسفانه ریجکت کرده‌اند.

نوشتن دیدگاه

 

مطالب این صفحه صرفا جهت اطلاع رسانی است. ویزاپلاس هیچ اقدامی در این خصوص ندارد.

دانستی های مهاجرت