مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای اسپانیا از طریق BLS

دریافت ویزای کوتاه مدت توریستی تجاری و پزشکی تنها از طریق سایت BLS امکان پذیر است. اگر شما نیز تمایل به دریافت ویزای اسپانیا دارید بهتر است که در درجه اول تمام مدارک خود را به صورت کامل آماده کرده، و سپس برای دریافت وقت سفارت از طریق این وب سایت اقدام کنید. ما در این مقاله به صورت کامل در مورد چگونگی اخذ ویزا و دریافت وقت سفارت از طریق BLS توضیح داده ‌ایم. بنابراین برای دریافت اطلاعات کامل این مقاله را مطالعه کنید.

وقت سفارت اسپانیا از BLS

شما برای دریافت وقت سفارت اسپانیا از BLS باید وارد این وب سایت شوید. رزرو وقت مراجعه به کارگزاری بی ال اس تنها از طریق وبسایت آن امکان پذیر است. برای دریافت وقت سفارت باید در این وبسایت یک حساب کاربری ایجاد کنید. حساب کاربری شما با استفاده از ایمیل معتبر و شماره تلفن همراهتان ایجاد خواهد شد. سپس وقت سفارت را رزرو نموده و برگه آن را پیرینت کنید. پرینت برگه را برای زمان مراجعه حضوری به همراه خود نگه دارید.

مراحل اخذ ویزا BLS

مراحل اخذ ویزا BLS

برای دریافت ویزا bls باید همان طور که گفتیم در درجه اول وقت سفارت را رزرو نمایید. سپس مدارکی که آماده کرده اید و آن ها را به زبان اسپانیایی ترجمه نموده اید برای ارائه به کارگزاری بی ال اس با خود به کارگزاری ببرید.. همچنین پرینت وقت رزرو خود را نیز به همراه داشته باشید. در نهایت پس از ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری پس از ۲۱ روز کاری در صورت تایید افسر ویزا کشور اسپانیا؛ ویزای شما صادر خواهد شد. برای دریافت ویزا باید تمام مدارک شما به زبان اسپانیایی ترجمه شده باشند. اما ترجمه برخی مدارک همچون مدارک شغلی که با زبان انگلیسی ارائه شده اند نیازی نیست. همچنین مدارک تکمیلی دیگر که شامل بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و همچنین اطلاعات کامل هتل و پرواز شما هستند، باید به زبان انگلیسی صادر شده باشند. بنابراین نیازی نیست که این مدارک را نیز به زبان اسپانیایی ترجمه کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کوتاه مدت اسپانیا

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کوتاه مدت اسپانیا بسته به نوع ویزای شما دارد. این مدارک شامل یک سری مدارک عمومی هستند که در بین تمام انواع ویزا مشترک هستند. مدارک اختصاصی نیز برای دریافت ویزا لازم هستند که بسته به نوع ویزای شما متغیر هستند. به عنوان مثال در صورتی که ویزای شما تجاری باشد باید حتما یک دعوتنامه رسمی از یک شرکت تجاری در اسپانیا به همراه داشته باشید. در صورت نیاز به دریافت ویزای پزشکی نیز باید دعوت نامه از پزشک معالج در اسپانیا را برای دریافت ویزا ارائه نمایید. مدارک عمومی مورد نیاز برای دریافت ویزای کوتاه مدت اسپانیا شامل فرم درخواست ویزا، دو قطعه عکس پاسپورتی، پاسپورت معتبر و امضا شده، کپی تمام پاسپورت ها و ویزاهای قبلی، مدارک شغلی، مدارک مالی و بانکی، کپی دعوتنامه در صورت وجود، بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی و پرداخت هزینه درخواست ویزا هستند.

آدرس کارگزاری بی ال اس در تهران

آدرس کارگزاری بی ال اس در تهران

شرکت بی ال اس یک شرکت بین ‌المللی است که هدف آن ارائه خدمات برون سپاری به صورت بین المللی در تمام کشور های جهان است که درخواست ویزا را برای متقاضیان کشور اسپانیا پذیرش می کند. آدرس شرکت بی ال اس در تهران واقع در خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک اول، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه دوازدهم است. تلفن تماس کارگزاری بی ال اس ۰۲۱۲۶۲۵۳۱۳۶ است. متقاضیان می ‌توانند برای دریافت پاسپورت از ساعت ۱۴ الی ساعت ۱۶ در روزهای یک شنبه الی پنجشنبه اقدام نمایند. کارشناسان ما در ویزا پلاس آماده ارائه مشاوره به شما در زمینه جمع آوری مدارک و ترجمه آن ها هستند. همچنین برای دریافت مشاوره های بیشتر و چگونگی دریافت ویزا می توانید از طریق وبسایت ویزا پلاس اقدام نمایید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت