مشاوره رایگان: 02122110460
قیمت خانه در اسپانیا به پول ایران

اسپانیا یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا است که در اروپای غربی واقع شده و با کشور فرانسه و پرتغال همسایه است. با توجه به اینکه اسپانیا پنجمین کشور بزرگ اروپا بوده و از نظر اقتصادی در بین اعضای اتحادیه اروپا رتبه پنجم را دارد، کیفیت زندگی در این کشور رتبه بالایی دارد. به همین جهت هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان به منظور دریافت اقامت و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می‌ کنند. یکی از روش های اخذ اقامت و سرمایه گذاری در کشور اسپانیا خرید ملک است؛ اما ناگفته نماند که تنها با خرید ملک امکان دریافت اقامت اسپانیا وجود ندارد و این پروسه شرایط خاصی دارد. چنانچه این سؤال برای شما مطرح شده که خرید خانه در اسپانیا به پول ایران چگونه امکان پذیر است، در ادامه بحث با ما همراه باشید.

قیمت خانه در اسپانیا به پول ایران

قیمت خرید ملک در اسپانیا

اگر قصد شما از خرید ملک در اسپانیا سرمایه گذاری و اخذ اقامت این کشور باشد، ابتدا بایستی نسبت به قوانین کشور و قیمت خرید ملک در اسپانیا اطلاعاتی را کسب نمایید و با قوانین آشنایی پیدا کنید. تنها افرادی می ‌توانند از طریق خرید ملک مقیم اسپانیا شوند که ارزش ملک خریداری شده آن ها بیش از ۱۰۰ هزار یورو باشد. توصیه مؤسسه مهاجرتی ویزا پلاس به مهاجران ایرانی این است که حداقل سرمایه ای که برای خرید ملک در اسپانیا در نظر می ‌گیرند، بایستی ۱۵۰ هزار یورو باشد. مهاجران پس از خرید ملک می تواند در ابتدای اقامت یک ساله دریافت کنند و پس از ۵ سال با توجه به شرایط مورد نظر می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. با توجه به قیمت ‌های عنوان شده هموطنان عزیز می توانند پیش بینی کنند که سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در اسپانیا به پول ایران چقدر می شود.

قیمت خرید ملک در اسپانیا

هزینه مورد نیاز برای خرید ملک در اسپانیا به پول ایران

اخذ پاسپورت اسپانیا و دریافت اقامت از طریق خرید ملک در این کشور امکان پذیر است. تعیین قیمت دقیق خرید خانه در اسپانیا به پول ایران با توجه به تغییرات قیمت ارز غیر ممکن است و باید روزانه محاسبه شود؛ اما به طور کلی دانستن این نکته می تواند کمک کننده باشد که حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در اسپانیا ۵۰۰ هزار یورو است. بر اساس این مبلغ و با در نظر گرفتن مبلغ هر یورو که حدود ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان است، می توانید مبلغ دقیق خرید ملک به پول ایران را محاسبه کنید. چنانچه هدف شما از خرید ملک دریافت اقامت اسپانیا باشد، بایستی هزینه های زندگی در این کشور را هم در نظر بگیرید. جهت کسب اطلاع در رابطه با قیمت خرید خانه در اسپانیا، روش های سرمایه گذاری در کشور های اروپایی، مراحل دریافت پاسپورت و ... می توانید با شماره های مؤسسه مهاجرتی ویزا پلاس تماس بگیرید و از راهنمایی های وکلای مهاجرتی در رابطه با امور ملکی و سرمایه‌گذاری در اسپانیا استفاده کنید. نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه می ‌تواند شما را دچار مشکل کند؛ بنابراین قبل از اقدام به خرید ملک بهتر است از مشاوره‌ های تخصصی وکلای مهاجرتی مؤسسه ویزا پلاس استفاده کنید تا شما را با مراحل قانونی خرید ملک در اسپانیا آشنا کنند. افرادی که اقدام به خرید ملک در یک کشور خارجی مانند اسپانیا می نمایند، بایستی به زبان انگلیسی اسپانیایی تسلط کافی داشته باشند و اصطلاحات حقوقی را بدانند. بسیار دیده شده که افراد سودجو با فرستادن عکس های اینترنتی از ملک مورد نظر، اقدام به کلاهبرداری از هموطنان عزیز نموده ‌اند.

هزینه مورد نیاز برای خرید ملک در اسپانیا به پول ایران

برای خرید ملک در یک کشور خارجی حتماً بایستی به صورت حضوری از ملک بازدید کنید. چرا که ممکن است این ملک دارای مشکلاتی باشد و سرمایه گذاری شما را دچار مشکل کند؛ بنابراین برای انجام معاملات و سرمایه گذاری در کشور های خارجی همیشه به مؤسسه های معتبر مراجعه کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید. کارشناسان مؤسسه ویزا پلاس با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه انجام امور حقوقی و خرید ملک در کشور های خارجی می توانند با دریافت وکالت از هموطنان عزیز کلیه امور مربوط به بازدید حضوری از ملک، انجام امور حقوقی و ثبت معاملات را انجام دهند. با تماس با شماره های این مؤسسه و یا مراجعه به وب سایت ویزا پلاس می توانید از مشاوره رایگان وکلای حقوقی و مهاجرتی برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا بهره ببرید.

موسسه مهاجرتی ویزا پلاس برای مهاجرت به اسپانیا شما را همراهی می کند.

دیدگاه‌ها  
سلام حداقل قیمت خانه در اسپانیا به پول ایران با این اوضاع ارز چقدره؟
سلام روزتون بخیر من با کمک ویزاپلاس تونستم در اسپانیا خونه با بهترین قیمت ممکن بخرم. واقعا ممنونم از لطف بی دریغتون
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول قیمت خانه در اسپانیا به پول ایران

حداقل قیمت خانه در اسپانیا به پول ایران برای دریافت اقامت چقدر است؟
حداقل هزینه برای خرید خانه در اسپانیا 500 هزار یورو است که با توجه به نوسان قیمت ارز در ایران بر اساس قیمت یورور به روز محاسبه شود.
آیا با خرید ملک و خانه در اسپانیا سایر اعضای خانواده نیز اقامت این کشور را دریافت می کنند؟
بله، سایر اعضای خانواده خریدار خانه در صورت رعایت حداقل میزان خرید ملک برای دریافت اقامت از مزایای این طرح بهرمند می‌گردند.
آیا در صورت پرداخت قیمت خانه در اسپانیا و خرید ملک، نیاز به حضور در این کشور برای اخذ اقامت داریم؟
خیر، فرد خریدار ملک بدون نیاز به حضور در کشور اسپانیا می‌توانید اقامت این کشور را دریافت و حفظ نماید. برای اخذ گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک نیازی به حضور فرد در خاک این کشور نیست.
آیا با خرید خانه در اسپانیا می توان اقامت دائم این کشور را دریافت نمود؟
بله با خرید ملک و خانه در اسپانیا با حداقل قیمت 500 هزار یورو می توان گلدن ویزای این کشور را اخذ نمود.
دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چقدر طول می کشه؟
معمولا زمان لازم برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و خانه در این کشور بین 10 تا 15 ماه زمان نیاز دارد که این میزان با توجه به شرایط فرد متقاضی متفاوت است.