مشاوره رایگان: 02122110460
خرید ملک ارزان در اسپانیا چه شرایطی دارد

اسپانیا کشوری در جنوب غربی اروپا است که سالانه افراد زیادی به خاطر موقعیت خوبی که دارد به آن مهاجرت می کنند. یکی از راه های مهاجرت به کشور اسپانیا و دریافت اقامت آنجا خرید ملک است. به واسطه خرید ملک در اسپانیا شما می توانید به راحتی اقامت این کشور را بگیرید و پس از آن کارهای مهاجرت تان را به این کشور انجام دهید. اقتصاد رو به رشد و همچنین کیفیت بالای زندگی در اسپانیا باعث شده است که نظر خیلی ها به این کشور جلب شود. در واقع اسپانیا با شرایط خیلی خوبی که برای زندگی مهیا کرده است، هم اکنون به عنوان یک گزینه عالی برای مهاجرت به شمار می آید. راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که بهترین آنها همان خرید ملک است. برای اینکه به واسطه خرید ملک بتوانید در کشور اسپانیا اقامت تان را بگیرید باید مبلغ سرمایه گذاری تان بالای 100 هزار یورو باشد. برای ایرانیانی که قصد دارند در این کشور اقامت بگیرند، بهتر است که مبلغ سرمایه گذاری شان بالای 150 هزار یورو باشد. در ادامه این مطلب نکات بیشتری در مورد خرید ملک ارزان و شرایط آن در کشور اسپانیا صحبت می کنیم که به این واسطه بتوانید اقامت این کشور را هم بگیرید. همراه ما باشید.

شرایط خرید ملک ارزان در اسپانیا

برای اینکه از طریق ملک در کشور اسپانیا سرمایه گذاری و گلدن ویزای اسپانیا را دریافت کنید هیچ محدودیتی ندارید و این یعنی حتما لازم نیست که جزو تبعه کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشید. سرمایه گذاری در ملک چه بخواهد در زمینه املاک مسکونی یا تجاری باشد و چه بخواهد حتی زمین باشد، از طرف دولت کشور اسپانیا حمایت می شود. برای اینکه بتوانید به واسطه خرید ملک در کشور اسپانیا سرمایه گذاری کنید در ابتدا باید به ایستگاه پلیس مراجعه کرده و با ارائه پاسپورت تان یک شماره اقتصادی دریافت نمایید.
هر چند پروسه دریافت شماره اقتصادی برای ساکنین کشورهای عضو اتحادیه اروپا یک روزه تمام می شود اما برای کسانی که در کشورهایی مثل ایران سکونت دارند، این زمانه به 2 تا 3 هفته به طول می انجامد. خرید ملک در کشور اسپانیا مراحل قانونی مربوط به خود را دارد و برای اینکه شما بتوانید اقدام به خرید ملک کنید ملزم هستید که این مراحل را پشت سر بگذارید.

 

buying-cheap-property-spain-2.jpg

مراحل قانونی خرید ملک ارزان در اسپانیا

اولین مرحله ویزای توریستی برای کشور اسپانیا است که فرد متقاضی باید این ویزا را دریافت کند. بعد از اخذ این ویزا، متقاضی باید به کشور اسپانیا برود. بعد از این سرمایه گذار به کشور اسپانیا رفت و ملکی که قصد سرمایه گذاری در آن داشت را پیدا کرد، باید به کشور خود بازگشته و ملک را خریداری کند. بعد از اینکه شخص ملک را خریداری کرد و اقامت را هم گرفت، می تواند به کشور اسپانیا بازگردد.
این وکیل شماست که اولین مراحل که مربوط به خرید ملک در کشور اسپانیا است را برایتان انجام می دهد. در واقع وکیل باید استعلام قبوض آب، برق و گاز را دریافت کند و سپس آنها رابه دفتر اسناد رسمی تحویل دهد. بعد از انجام این کار، پردخت هزینه و تکمیل قرارداد، سند رسمی به نام متقاضی به ثبت خواهد رسید. به یاد داشته باشید که اقامت در کشور اسپانیا دارای شروطی است که یکی از شرط های انها وجود سند به نام خود فرد متقاضی می باشد.
برای اینکه بتوانید مراحل قانونی خرید ملک ارزان در کشور اسپانیا را پشت سر بگذارید، نیازمند داشتن مدارک زیر هستید:

  • فرمی که برای درخواست ویزا تکمیل شده است
  • عکسی مناسب از فرد متقاضی
  • ارائه کردن پاسپورت با دارا بودن اعتبار زمانی
  • ارائه فرم عدم سوء پیشینه متقاضی
  • اثبات تمکن مالی با ارائه نامه از بانک
  • داشتن بیمه پزشکی و درمانی

با به همراه داشتن این مدارک می توانید مراحل قانونی رفتن به کشور اسپانیا را پشت سر بگذارید.

شرایط خرید ملک ارزان در اسپانیا

ویزا پلاس، ارائه خدمات مهاجرت

برای اینکه به کشور مثل اسپانیا سفر کنید نیاز دارید تا از مجموعه ای معتبر به جهت مهاجرت مشاوره شوید. موسسه ویزا پلاس به عنوان مجری و مشاوره مهاجرت می تواند قدم به قدم در خرید ملک ارزان در اسپانیا همراه شما بوده و کمک تان کند که بتوانید بهترین ملک را در این کشور خریداری کنید. این موسسه به عنوان موسسه ای خوشنام و شناخته شده در بین مردم است و دارای اعتبار کافی نیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد روند مهاجرت به کشور اسپانیا و خرید ملک در این کشور می توانید همین حالا با کارشناسان ویزا پلاس تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت