مشاوره رایگان: 02122110460
ثبت شرکت در اسپانیا

دریافت اقامت اسپانیا رویای بسیاری از آدم هاست. رویایی که با روش ثبت شرکت می‌توان یک قدم به آن نزدیک‌تر شد. در این مقاله به برسی هر آنچه برای ثبت شرکت و دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت نیاز دارید می‌پردازیم. کشور اسپانیا در قسمت جنوب غربی اروپا و در حوزه شنگن قرار دارد. پایتخت این کشور مادرید و واحد پولی آن یورو است. در گذشته اقتصاد این کشور بسیار ضعیف و بحرانی بود، اما از سال 2008 به بعد اقتصاد این کشور رشد نمود و رتبه دهم اقتصاد جهانی را به دست آورد. امروزه این کشور به یکی از کشورهای مطرح برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. با توجه به شرایط و موقعیت این کشور، آینده شغلی و اجتماعی مناسب و کم بودن هزینه های زندگی در اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی، بسیاری از افراد این کشور را مد نظر خود قرار داده اند. اسپانیا یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا از نظر اقتصادی، تجاری و صنعتی است که انجام هر گونه کسب و کاری در این کشور نه تنها به این دلایل می تواند رونق خوبی داشته باشد، بلکه به دلیل ارتباطات آزاد و تعامل تجاری و اقتصادی بسیار مناسب با سایر کشورهای دنیا به راحتی می توان در این کشور به موفقیت جهانی دست پیدا کرد. به طور کلی کشور اسپانیا از کشورهایی می باشد که هر ساله نظر علاقمندان بسیاری را برای سکونت و اقامت اسپانیا جلب نموده است. به طور معمول سالیانه متقاضیان بسیاری تمایل دارند از راه های گوناگون به کشور اسپانیا وارد شوند. بی شک یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در این کشور ثبت شرکت در اسپانیا است. در صورت وجود هر گونه ابهام در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا با مشاورین ویزاپلاس در ارتباط باشید.

شرایط دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

شرایط دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

 

دریافت تابعیت کشور اسپانیا از طریق ثبت شرکت نیازمند ۵ سال اقامت دائم است. پس از گذشت این زمان می‌توانید به دنبال دریافت اقامت باشید. اما به یاد داشته باشید که در این زمان باید به اسپانیا و زبان اسپانیایی آشنایی کافی داشته باشید. در غیراینصورت نمی‌توانید اقامت دریافت کنید.یکی از نکات مثبتی که در شرایط دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت دیده می‌شود، توانایی مسافرت خارجی در مدت اقامت دائم است. شما می‌توانید به تمام کشورها سفر کنید اما اگر از کشورهای حوزه شینگن خارج شوید، در هر ۱۸۰ روز تنها ۹۰ روز مجاز به سفر هستید.رایج ترین نوع شرکت که در اسپانیا به ثبت می رسد و فعالیت می کنند شرکت با مسوولیت محدود است. زیرا در این شرکت ها مسوولیت شرکا محدود به میزان و مقدار سرمایه آنها می باشد. 98 درصد از شرکت هایی که در اسپانیا ثبت شده اند شرکت های با مسوولیت محدود می باشند.در شرکت با مسوولیت محدود، در صورتی که شرکت با ورشکستگی مواجه شد، طلبکاران آن نمی توانند از اموال شخصی مدیران شرکت، طلب خود را درخواست نمایند و فقط می توانند از سرمایه شرکت استفاده کنند. این شرکت را می توان با حداقل 2 شریک به ثبت برسانید. هرکدام از شرکا به میزان سهمی که در شرکت به اشتراک گذاشته اند می توانند حق رای داشته باشند. شرایط ثبت شرکت در اسپانیا آسان است و برای ثبت شرکت مدارک خاصی نیاز نیست و شما با پاسپورت و شماره شناسایی اسپانیا می توانید شرکت با مسوولیت محدود ثبت نمایید. افرادی که ملیت اسپانیایی ندارند و درخواست ثبت شرکت و یا انجام هرگونه فعالیت اقتصادی در اسپانیا دارند باید اقدام به دریافت شماره شناسایی اقتصادی و کد مالیاتی کنند. این شماره ها باید به همراه تمامی مدارک ارائه شود. افرادی که درخواست ثبت شرکت در اسپانیا دارند باید یک وکیل اسپانیایی و یا وکیل ایرانی آشنا به این موارد را استخدام کنند. متقاضی باید مدارک رسمی شرکت خود در ایران (در صورت وجود) یا گواهی اشتغال به کار مرتبط با فعالیت شرکت را داشته باشد. پرینت 3 ماهه بانکی، جهت اثبات توانایی مالی ثبت شرکت و هزینه های زندگی و اقامت الزامی است. علاوه بر این، متقاضی باید انگیزه نامه ارائه دهد و قصد و نیت و برنامه سفر خود را توضیح دهد. موضوع دیگری که باید در بحث ثبت شرکت در اسپانیا مورد بررسی قرار گیرد بیزینس پلن خاصی است که برای ایجاد و تاسیس یک شرکت مورد نیاز است. این بیزینس پلن و طرح توجیهی اقتصادی می تواند در حیطه ها و چهارچوب های خاصی ارائه شود. اگر شخص در تخصص خاصی فعالیت می کند می تواند طرح توجیهی خود را در همان حوزه تعریف نمایند و اگر می خواهد در یک حیطه جدید در این کشور به فعالیت تجاری و اقتصادی بپردازید باید حتما حیطه آن را مشخص کند و به اداره کار و اتاق بازرگانی این کشور ارائه دهد تا مورد تایید قرار گیرد. بیزینس پلن باید چشم انداز سه سال آتی شرکت را بازگو کند و نشان دهد که تجارت مذکور سودآور خواهد بود. انجام کل این پروسه، از ثبت شرکت تا اخذ اقامت معمولا بین 10 تا 16 ماه زمان خواهد برد.
اخذ اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

یکی از مزایای اصلی این روش، امکان به همراه بردن و دریافت اقامت اعضای خانواده، شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال از ابتدا می ‌باشد. پس از سرمایه گذاری در اسپانیا از طریق ثبت شرکت و ارائه بیزنس پلن در این کشور موفق به اخذ اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت خواهید شد. این اقامت یک ساله بوده و در صورت حفظ سرمایه گذاری خود، یعنی در صورت داشتن شرکت و پرداخت منظم مالیات این کشور و پرداخت حقوق و بیمه کارمندان شرکت، اثبات واقعی بودن فعالیت های شرکت، داشتن گردش مالی مناسب و حضور در کشور اسپانیا، اقامت شما تمدید خواهد شد. پس از 3 سال اقامت موقت، شما و اعضای خانوادتان می‌ توانید اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید و پس از گذشت 5 سال از دریافت اقامت دائم، می ‌توانید برای دریافت پاسپورت خود اقدام نمایید. پنج سال پس از دریافت اقامت دائم، در صورتی که با زبان اسپانیایی و قوانین کشور اسپانیا آشنایی کافی داشته باشید، واجد شرایط دریافت پاسپورت و تابعیت اسپانیا هستید.

روش‌های مختلف دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت کدامند؟

به طور کلی ۵ روش برای ثبت شرکت و اقامت در کشور اسپانیا وجود دارد که کم و بیش شبیه به یکدیگر هستند.

  • راه اندازی یک شرکت جدید
  • سرمایه گذاری مشترک
  • شرکت زیرمجموعه یک شرکت اسپانیایی
  • به صورت خود اشتغال
  • افتتاح دفتر نمایندگی

اگر می‌خواهید به روش اول پیش بروید؛ باید گفت نیاز به راه اندازی یک شرکت جدید دارید که از دو طریق ممکن است: ۱. ثبت یک شرکت کاملاً جدید ۲. خرید یک شرکت قدیمی اسپانیایی و به روز رسانی آن. برای هر کدام از این روش‌ها نیاز به مدارک جداگانه و پر کردن فرم‌های جداگانه دارید.اگر به اندازه کافی بتوانید سهام یک شرکت اسپانیایی را خریداری کنید؛ می‌توانید اقامت دریافت کنید. روش دوم بیانگر همین روش است. حداقل سهامی که نیاز دارید ۵۰۰۰۰۰ یورو است. البته به یاد داشته باشید که اگر از این طریق اقدام کنید؛ گلدن ویزای اسپانیا دریافت می‌کنید.اگر یک شرکت زیر مجموعه یک شرکت اسپانیایی تاسیس کنید؛ ملزم به رعایت قوانین آن شرکت خواهید بود. اقامت از طریق این روش نیازمند کمی هزینه بیشتر نسبت به روش اول است.در روش خود اشتغال همانطور که از نام آن پیداست؛ باید اشتغال زایی کنید. محوریت این کسب و کار شخصی است بنابراین قوانین خاص خود را دارد.روش آخر افتتاح دفتر نمایندگی است. در این روش می‌توانید کسب و کار خود در ایران و یا سایر کشورها را داشته باشید. این روش نیز نیازمند مشاوره بیشتر و اطلاعات بیشتر است که می‌توانید از طریق مشاوران ما به دست آورید. کافی است با ما ارتباط برقرار کنید.
مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

  • رتبه دهم اقتصاد جهان
  • موقعیت جغرافیایی بسیار عالی
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  • کم بودن هزینه های زندگی
  • عدم نیاز به ارائه مدارک تحصیلی
  • امکان دریافت اقامت برای تمامی افراد تحت تکفل
  • امکان فعالیت در بازارهای اروپایی
  • دسترسی به نیروی کار متخصص
  • امکان درخواست اقامت دائم پس از گذشت 3 سال
  • امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا
  • امکان افتتاح حساب بانکی شرکتی و شخصی در معتبرترین بانک های اروپایی
  • استفاده از برند اروپایی در بیزینس شخصی
  • مالکیت صد در صد بدون نیاز به شریک اسپانیایی
  • نرخ مالیات شرکت 4 درصد
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده 7 درصد
  • انجام کلیه مراحل طی 6 ماه
  • هزینه های پایین راهبری و اداره شرکت
  • عدم وجود قوانین پیچیده و سخت

انواع ثبت شرکت در اسپانیا

معایب ثبت شرکت در اسپانیا

 

در حقیقت هر کاری از جمله ثبت شرکت در اسپانیا معایبی نیز به همراه خود دارد. برای انجام این کار باید تفاوت های فرهنگی را به جان بخرید. هر چند که مردم اسپانیا به اندازه مردم آلمان سخت و جدی نیستند، اما نسبت به ایرانی ها سخت گیر تر هستند و از این رو باید همه مراحل اداری را به طور کامل پیش ببرید. از دیگر معایب ثبت شرکت در اسپانیا می توانیم به روند کند اقتصاد این کشور اشاره کنیم. جامعه این کشور، شکاف اجتماعی دارد و به همین دلیل اقتصاد اسپانیا نسبت به سایر کشورهای قاره اروپا ضعیف تر است. نرخ بیکاری در اسپانیا نیز بالا است و جامعه از این موضوع رنج می برد. فرایند شروع یک کسب و کار جدید در اسپانیا نیز کمی طولانی است و از قوانین سخت و پیچیده ای برخودار است. در بین 190 کشور، اسپانیا رتبه 97 را در عرصه راه اندازه کسب و کار دارد.

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه های اخذ اقامت کشور اسپانیا، سرمایه گذاری در این کشور است. می توانید با خرید ملک در اسپانیا به این کشور مهاجرت کنید و اقامت آن را دریافت کنید. ابتدا اقامت شما کوتاه مدت و سپس چند ساله می شود، پس از آنکه مدت اقامت شما به 5 سال رسید می توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید. برای خرید ملک و اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمای گذاری نیاز است حداقل ملکی به ارزش 500 هزار یورو را خریداری کنید. یکی دیگر از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری، کارآفرینی در این کشور است. اگر پلن کاری بسیار قوی و مناسبی داشته باشید و بتوانید نظر دولت اسپانیا را به خود جلب کنید، می توانید با سرمایه خود در این کشور کسب و کاری را به راه اندازید و از این طرق، اقامت اسپانیا را کسب کنید.

انواع ثبت شرکت در اسپانیا

در مجموع شش نوع اصلی از شرکت های اسپانیایی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:  1. شرکت با مسوولیت محدود
  2. شرکت تعاونی
  3. شرکت سهامی خاص
  4. شرکت سهامی عام
  5. شرکت مشارکت عمومی
  6. شرکت مشارکت خصوصیمراحل ثبت شرکت در اسپانیا

مراحل ثبت شرکت در اسپانیا

طبق قوانین اسپانیا، تمامی افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در این کشور دارند، اعم از شهروندان اسپانیایی، افرادی که تابعیت و اقامت اسپانیا را دارند و یا اتباع خارجی، پیش از هر اقدامی باید دو کد اقتصادی NIF و CIF را دریافت کنند. در مرحله بعدی و پس از دریافت کد اقتصادی باید برای اخذ گواهی اثبات عدم استفاده نام شرکت در گذشته اقدام نمود. در این مرحله نام شرکت در سامانه مخصوص تعیین نام شرکت در این کشور ثبت شده و مشخص می گردد. باید به سراغ سایت the Mercantile Registry بروید. این سایت برسی می‌کند که آیا نام کسب و کار شما یکتاست یا خیر. تاییدیه این سایت برای دریافت اقامت شما از طریق ثبت شرکت لازم است.  پس از آن فرد باید با به همراه داشتن اصل و کپی کد اقتصادی به اداره مالیات مراجعه نموده و برای اخذ کد شناسایی مالیات اقدام نماید و مالیات بر دارایی پرداخت کند. ارائه اساسنامه، از دیگر مراحل ثبت شرکت در اسپانیا می باشد. اساسنامه بر اساس نوع فعالیت شرکت آماده می شود. این نکته حائز اهمیت است که هر فعالیتی در اساسنامه قابل ثبت می باشد، اما برخی از آنها نیاز به مجوز از سازمان های مربوطه خواهند داشت که می بایست قبل از شروع فعالیت این مجوز ها نیز اخذ شوند.حال باید طرح توجیحی یا همان بیزینس پلن خود را آماده کنید. اساسنامه یا طرح توجیحی کسب و کار شما باید بتواند سه سال آینده کسب و کار شما را رسم کند. این طرح حتی نیاز به برآورد سرمایه و سود موردانتظار دارد. در مرحله بعد باید مدارک لازم برای اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت را آماده کرده و ترجمه کنید. سپس این مدارک را به همراه مدارک افراد تحت تکفل خود به سفارت اسپانیا در ایران، تهران ارائه کنید تا توسط ایره اقتصادی اروپا تایید شود. پس از دریافت کد مالیاتی و گواهی نام شرکت، فرد باید سرمایه اولیه شرکت را به عنوان حداقل سرمایه مجاز به یک حساب بانکی اسپانیایی پرداخت نماید و مدارک و اسناد پرداخت را به صورت گواهی بانکی به اطلاع دفاتر اسناد رسمی و وکلای فعال در این زمینه برساند. یک تا سه روز زمان می برد تا دفتر اسناد رسمی با توجه به اسنادی که مدیر و موسس شرکت یا وکیل مهاجرتی وی ارائه نموده تایید نماید. پس از طی مراحل مذکور، دفتر اسناد رسمی سندی برای ثبت شرکت متقاضی ارائه می نماید که فرد می تواند با به همراه داشتن آن به اداره مالیات دولتی مراجعه نموده و سند و اساسنامه شرکت را ثبت نمایید. آخرین مرحله، ثبت نام مدیر شرکت در سیستم تامین اجتماعی و بیمه حوادث شغلی می باشد.به یاد داشته باشید که این روند ممکن است چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۶ ماه از شما زمان بگیرد. طی این مدت زمان کشور اسپانیا باید تایید کند طرح تجاری شما حداقل برای یک اسپانیایی شغل ایجاد می‌کند.مدارک لازم جهت دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

 مدارک لازم جهت دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

یکی از اصلی‌ترین مدارکی که جهت دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت به آن نیاز دارید؛ کد اقتصادی (NIE) است. به طور کلی هر کسی که بخواهد در این کشور کسب و کاری راه اندازی کند؛ نیاز به کد مالیاتی NIE یا NIF دارد. این کد را می‌توان در کشور مبدا نیز دریافت کرد. فرم درخواست و اظهارنامه دلایل درخواست این کد برای دریافت اقامت شما ضروری است.کد شناسایی مالیاتی (C. I. F) از جمله دیگر مدارکی است که برای دریافت اقامت اسپانیا به آن نیاز دارید. این کد یک عنصر شناسایی اداری است که توسط شرکت‌ها و سازمان‌های اسپانیا به منظور برسی رژیم مالیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دو مدرک در واقع به منظور شفاف سازی مالیاتی به کار گرفته می‌شوند.تأییدیه پزشکی مدرکی دیگری است که باید توسط اداره نظام پزشکی کشور مبدا تدوین شود. سپس به زبان اسپانیایی ترجمه و به تایید دادگستری و وزارت خارجه کشور مبدا نیز برسد. به طور کلی برای دریافت اقامت‌های بیشتر از ۶ ماه به این گواهی نیاز پیدا خواهید کرد. از جمله دیگر مدارک موردنیاز دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصل و کپی کارت شناسایی یا گذرنامه
  • گواهی تأییدیه نام شرکت
  • دو قطعه عکس
  • تأییدیه حساب بانکی در اسپانیا (حداقل به مبلغ 3000 یورو)
  • مدارک تحصیلی و دانشگاهی مرتبط با پروژه و طرح ارائه شده
  • ارائه مجوز‌ها و یا پروانه‌ها (License) در مورد فعالیت یا مهارت شغلی مرتبط با طرح تجاری
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اسناد و مدارک دارایی‌های فرد
  • اساسنامه پروژه یا طرح تجاری به همراه میزان سود تخمینی آن
  • اظهارنامه مالیاتی ۳ سال گذشته فعالیت‌های اقتصادی متقاضی

یکی دیگر از گواهی‌هایی که باید کسب کنید؛ گواهی the Mercantile Registry است. گواهی این مجموعه به منظور تایید نامی است که برای کسب و کار و شرکت خود انتخاب کرده اید. این مجموعه برسی می‌کند که نام مدنظر شما تکراری نباشد.

هزینه ثبت شرکت در اسپانیا 

هزینه ثبت شرکت در اسپانیا

در اکثر موارد، یعنی بیش از 95 درصد، افراد شرکت با مسئولیت محدود به ثبت می رسانند. دلیل آن این است که معمولا پروسه حقوقی انواع دیگر شرکت ها جهت اخذ اقامت بسیار سخت تر و دشوارتر خواهد بود. زمانی که متقاضی بخواهد یک شرکت با مسوولیت محدود ثبت نماید بایستی مبلغ سرمایه اولیه مورد نیاز شرکت که حداقل 3,000 یورو خواهد بود را در حساب شرکت سپرده گذاری کند. جهت کسب اقامت، باید مالیات شرکت را به میزان 4 درصد و مالیات بر ارزش افزوده 7 درصد را پرداخت کند. متقاضی باید علاوه بر هزینه ثبت شرکت در اسپانیا، هزینه اجاره و یا خرید ملک در اسپانیا به عنوان دفتر شرکت، دفتر اسناد و تبلیغات را نیز در نظر بگیرد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات در باره شرایط اخذ ویزا از طریق ثبت شرکت، ویزای تحصیلی، گلدن ویزای اسپانیا و ... با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.

شرایط دریافت پاسپورت اسپانیا با ثبت شرکت چیست؟

اولین مدرکی که برای دریافت پاسپورت اسپانیا به آن نیاز دارید؛ پیش نویس اساسنامه شرکتی است که می‌خواهید داشته باشید. این اساسنامه نیز همانند دیگر مدارک باید به اسپانیایی ترجمه و ارائه شود. فرم‌های ویژه ثبت تجاری و کپی پاسپورت سهامداران اصلی در کنار نمونه امضای آن‌ها را نیز باید ترجمه و ارسال کنید. به یاد داشته باشید که هرچه تعداد سرمایه گذاران اصلی کمتر باشد؛ سود شما بیشتر خواهد بود.استخدام یک حسابدار محلی و افتتاح سپرده بانکی از دیگر موارد مهم دریافت پاسپور اسپانیا با ثبت شرکت است. همچنین باید در نظر داشته باشید که اکثر افرادی که به دنبال اقامت اسپانیا هستند؛ شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می‌کنند. شرکت‌های سهامی و فردی نیز از جمله انتخاب‌هایی است که مهاجران به اسپانیا دارند. اما شرکت‌های با مسئولیت محدود مدیریت ساده‌تر و روند اداری سریعتری دارند.

شرایط تمدید اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت چیست؟

در پایان مدت اقامت شما در این کشور نیاز به تمدید اقامت یا دریافت اقامت دائم خواهید داشت. در این مسیر کارشناسی به شرکت شما آورده می‌شود تا سودآور بودن شرکت برسی شود. همچنین این کارشناس وظیفه برسی مدارک مالیاتی شما را نیز برعهده دارد. یکی دیگر از اصلی‌ترین شرایطی که برای اقامت در اسپانیا و تمدید آن نیاز دارید؛ عدم ارتکاب جرائم کیفری است. البته این مورد درباره اکثر کشورهای حوزه شینگن صدق می‌کند.

شرایط اخذ ویزا یا اقامت اسپانیا در سال ۲۰۲۲ به چه صورت است؟

شرایط اخذ ویزا یا اقامت اسپانیا در سال 2023 به چه صورت است؟

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که اقامت در آن آرزوی بسیاری است. به طور کلی شش روش برای دریافت اقامت این کشور وجود دارد:

  • کار
  • تحصیل
  • سرمایه گذاری
  • ازدواج
  • تمکن مالی
  • پناهندگی

در تمام این روش‌ها نیازمند به اقامت ۵ ساله در این کشور دارید. به طوری که حداقل ۶ ماه از هر ۱۲ ماه سال را در خاک این کشور باشید. پس از ۵ سال اقامت موقت می‌توانید درخواست اقامت دائم کنید. پس از گذشت ۵ سال دیگر نیز می‌توانید درخواست شهروندی و تابعیت کنید. با این حال این تنها زمانی بود که باید در این کشور می‌گذراندید. موارد دیگری همچون یادگیری زبان اسپانیایی و عدم سوءپیشینه می‌تواند روی اقامت و تابعیت شما تاثیرگذار باشد. حتی در صورتی که با استفاده از روش سرمایه گذاری و ثبت شرکت اقدام کرده باشید؛ درآمد مثبت داشتن می‌تواند روی شرایط اقامتی شما تاثیر گذار باشد.هزینه‌های زندگی در این کشور چندان زیاد نیست. همانطور که می‌دانید کشور‌های اروپایی هزینه زندگی زیادی نیاز دارند. هزینه‌های زندگی در اسپانیا از این اکثر این کشور‌ها کمتر است اما به این معنی نیست که با هزینه‌های زندگی کشورهای آسیایی برابری می‌کند. ثبت شرکت و دریافت اقامت از این طریق یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به اسپانیا است. البته تنها در صورتی که یک مشاور مهاجرت خوب در اختیار داشته باشید.

 

خدمات ویزا پلاس در خصوص ثبت شرکت در اسپانیا

در پروسه ثبت شرکت در اسپانیا، همانند سایر کشورها، حضور یک کارشناس معتبر و آگاه و مسلط به امور حقوق بین الملل بسیار الزامی و ملموس می باشد. برای این پروسه از ابتدا تا انتها متقاضیان باید به قوانین روز آن کشور آگاه و آشنا باشند و مرحله به مرحله کار را پیش ببرند. اما ممکن است در مرحله خاصی از آن، قانون مهمی اجرا شود و یک شخص عادی بدون حضور کارشناس از پیش بردن و مدیریت کردن آن مرحله ناتوان باشد. شرکت ویزا پلاس با بیش از دو دهه سابقه کار در سراسر دنیا و با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و کاردان مسلط به امور حقوقی، از ابتدا تا انتهای پروسه سرمایه گذاری، ثبت شرکت و اخذ اقامت اسپانیا همراه شماست. افتخار ما مشاوره حقوقی و تخصصی و انجام پرونده های موفق بیشمار می باشد. جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید با شماره های مندرج در پایین صفحه تماس بگیرید.

حقوق و تامین مالی قیمت حدودی به یورو محدوده قیمت به یورو
دیدگاه‌ها  
هزینه ثبت شرکت در اسپانیا چقدره؟
+1
به نقل از نوشین:
هزینه ثبت شرکت در اسپانیا چقدره؟

سلام نوشین عزیز؛
مبلغ سرمایه اولیه مورد نیاز شرکت، حداقل 3,000 یورو خواهد بود.
خدمات شما برای ثبت شرکت در اسپانیا شامل چه چیزهایی میشه؟
به نقل از بهار:
خدمات شما برای ثبت شرکت در اسپانیا شامل چه چیزهایی میشه؟

سلام بهار عزیز؛
شرکت ویزا پلاس با بیش از دو دهه سابقه کار در سراسر دنیا و با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و کاردان مسلط به امور حقوقی، از ابتدا تا انتهای پروسه سرمایه گذاری، ثبت شرکت و اخذ اقامت اسپانیا همراه شماست.
+1
سلام برای ثبت شرکت در اسپانیا شما می تونید برام وکیل بگیرید؟
به نقل از نگار علیمردانی:
سلام برای ثبت شرکت در اسپانیا شما می تونید برام وکیل بگیرید؟

سلام بر شما سرکار خانم علیمردانی عزیز- وکلای حقوقی ما در تمامی مراحل ثبت شرکت در اسپانیا همراه و همگام شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول ثبت شرکت در اسپانیا

اولین گام برای ثبت شرکت در اسپانیا چیست؟
برای ثبت شرکت در اسپانیا اولین قدم دریافت کد اقتصادی است.
برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا به چه میزان سرمایه نیاز است؟
افراد متقاضی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا باید حداقل 3,000 یورو در حساب شرکت سپرده گذاری کنند.