مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای طلایی اسپانیا را چگونه می توان دریافت کرد؟


دولت اسپانیا به منظور تقویت اقتصاد کشور خود در سال ۲۰۱۳ برنامه ای را تصویب کرد که طبق آن برنامه سرمایه گذاران خارجی می توانستند با ورود به کشور اسپانیا و سرمایه ‌گذاری در بخش ‌های مختلف ویزای طلایی اسپانیا را دریافت کنند. ویزای طلایی نوعی اجازه اقامت در کشور اسپانیا است که فقط به واسطه سرمایه گذاری، ثبت شرکت در اسپانیا یا خرید ملک در اسپانیا به اشخاص سرمایه‌ گذار داده می شود. البته افراد می توانند اقامت خانواده خود را نیز با استفاده از این ویزا دریافت کنند. اگر شما هم به دنبال چگونگی دریافت ویزای طلایی یا به عبارتی گلدن ویزای اسپانیا هستید، مشاوران ویزا پلاس در ادامه این مقاله به صورت کامل راه های دریافت ویزا را برای شما بیان کرده ‌اند.

شرایط اخذ ویزای طلایی اسپانیا

شرایط اخذ ویزای طلایی اسپانیا

کسانی که قصد دریافت اقامت اسپانیا از طریق ویزای طلایی دارند باید حتما از شرایط دریافت این ویزا مطلع باشند. گلدن ویزا از طریق روش های زیر قابل دریافت است و ما به صورت تک به تک به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

دریافت ویزای طلایی اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

روش اول که ارزان ‌ترین روش نیز بوده، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و مستغلات در اسپانیا است. شما می توانید با سرمایه ‌گذاری ۵۰۰ هزار یورو نسبت به خرید یک ملک تجاری اداری و یا زمین در اسپانیا اقدام کنید. زمانی که شما یک ملک در اسپانیا خریداری نمایید، می توانید گلدان ویزای اسپانیا را دریافت کرده و پس از ۵ سال اقامت دائم اسپانیا را نیز دریافت نمایید. البته بهتر است بدانید که قبل از خرید ملک باید از طریق ویزای توریستی وارد کشور اسپانیا شوید.
همچنین شما در هنگام خرید نیاز به یک وکیل با تجربه دارید که به صورت کامل شما را برای خرید ملک راهنمایی کند. علاوه بر آن به دلیل این که شما در کشور اسپانیا یک تبعه خارجی به شمار می ‌آیید توان خرید ملک را نخواهید داشت و نیاز به یک وکیل دارید تا ملک را از طرف شما خریداری کرده و سپس آن را به نام شما واگذار کند. وکلای ویزا پلاس سالهاست که در این زمینه فعالیت کرده و تجربه کسب کرده اند؛ شما می توانید با خیال راحت کار خود را به آنها بسپارید.

خرید اوراق قرضه خزانه داری برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا

روش دوم برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا پرداخت دو میلیون یورو اوراق قرضه خزانه داری به دولت اسپانیا است. شما مبلغ دو میلیون یورو به عنوان اوراق قرضه به دولت اسپانیا واگذار می کنید و پس از مدت زمان معینی دولت اسپانیا هم سود پول شما را می دهد و هم گلدن ویزای اسپانیا را به شما خواهد داد. اصل پول شما نیز بسته به قراردادی که منعقد شده است در مدت زمان مشخص به شما بازگشت داده می شود. در این مورد نیاز به مشاوره های بیشتر با وکیل حقوقی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می ‌توانید از طریق کانال های ارتباطی با مشاورین ویزا پلاس در تماس باشید تا شما را به صورت کامل برای اوراق قرضه خزانه داری راهنمایی کنند.

خرید سهام شرکت برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا

خرید سهام شرکت برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا

یک روش دیگر برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا وجود دارد و آن هم پرداخت یک میلیون یورو به عنوان سهام شرکت اسپانیایی است. شما می توانید با پرداخت یک میلیون یورو هم به عنوان سهامدار یکی از شرکت ‌های دولتی و خصوصی اسپانیا مطرح شوید و هم گلدن ویزای این کشور را دریافت نمایید. برای شناسایی شرکت های مناسب به منظور سهامداری می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان خبره و با تجربه ما مشورت کنید تا شما را به صورت کامل در مورد انواع مختلف شرکت ‌های ثبت شده در اسپانیا مطالعه کرده و راهنمایی های لازم را جهت خرید سهام به شما ارائه دهند.
شما همچنین می توانید مبلغ یک میلیون یورو در صندوق های سرمایه گذاری کشور اسپانیا سرمایه گذاری کنید تا ویزای طلایی این کشور را دریافت نمایید. پروسه سرمایه ‌گذاری شما باید زیر نظر یک کارشناس اقتصادی و حقوقی طی شود تا مشکلی در انعقاد قرارداد برای شما پیش نیاید و در مدت زمان مشخص بتوانید سرمایه خود را بازپس بگیرید. این صندوق سرمایه گذاری می تواند شامل بورس کشور اسپانیا نیز باشد و شما در بورس به عنوان یک سرمایه گذار شناخته شوید.
علاوه بر صندوق سرمایه ‌گذاری شما می توانید در موسسات مالی اسپانیا نیز به مبلغ یک میلیون یورو سپرده بانکی داشته باشید. تمامی این روش ها هم به عنوان یک سرمایه گذاری ایمن و هم به عنوان یک راه آسان برای دریافت اقامت اسپانیا است. شما می توانید با این سرمایه گذاری هم سود سرمایه خود را دریافت کنید و هم اقامت کشور اسپانیا را پس از مدت زمان مشخصی دریافت نمایید. علاوه بر آن امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال نیز برای شما امکان پذیر است.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت