مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

بسیاری از مراجعان از ما می پرسند که چگونه ویزای کار آلمان را بگیریم؟ در این مطلب هر اطلاعاتی که در خصوص ویزای کار آلمان مدرک فنی حرفه ای و چگونگی دریافت این ویزا، توضیح داده شده است. متقاضیانی که دارای مدرک فنی حرفه ای در داخل کشور هستند یا تمایل به اخذ این مدرک در کشور آلمان را دارند می توانند این مقاله را دنبال کنند تا در مورد چگونگی اخذ ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای به صورت کامل آشنا شوند. کشور آلمان به دلیل شرایط خاص اقتصادی و رفاهی خود در مورد توجه بسیاری از افراد در کشور ما قرار گرفته است. بنابراین کسانی که دارای مدرک فنی حرفه ای معتبر و دارای سابقه کاری مورد تایید هستند، می‌توانند با معادل سازی مدرک دانشگاهی خود نسبت به اخذ اقامت و ویزای کاری در کشور آلمان اقدام نماید. البته لازم به ذکر است که دریافت ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای شرایط خاص خود را نیز دارد که در ادامه این مطلب از سری مقالات ویزا پلاس بیشتر در مورد مدارک لازم برای ویزای کار آلمان صحبت خواهیم کرد، بنابراین در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید می ‌توانید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

چگونگی دریافت ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

چگونگی دریافت ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

همانطور که قبلا هم گفتیم کشور آلمان از لحاظ امکانات رفاهی و اقتصادی بسیار قوی است. به همین جهت نیز تمایل دارد ویزای کاری را به افرادی بدهد که از لحاظ تخصص و دانش در رتبه های بالا باشند. لذا برای ارزیابی مدرک فنی حرفه ای افراد متقاضی موسسه جداگانه ای تاسیس کرده است تا از این طریق موسسه صلاحیت شغلی و توانایی های افراد متقاضی را محک زده و صحت اطلاعات آنها را تشخیص دهد؛ سپس دوره های تکمیلی را نیز برای آنها برگزار نموده است. در نهایت متقاضی می تواند به منظور دریافت ویزای کار در آلمان اقدام نموده و مشغول به کار شود. البته برای دریافت ویزای کاری با استفاده از مدرک فنی حرفه ای شرایط تخصصی ‌تری در پیش روی متقاضی قرار دارد که ما در ادامه این مطلب بیشتر به آن ها پرداخته ایم.
• یکی از شرایط اختصاصی سن فرد متقاضی است. کسی که نسبت به دریافت ویزای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام نموده است، باید سن زیر ۴۰ سال داشته باشد. در غیر اینصورت ویزای کاری به فرد متقاضی داده نخواهد شد.
• سوابق کاری خوب و مورد تایید کشور آلمان نیز یکی از شرایطی هستند که فرد متقاضی باید از آن برخوردار باشد. در غیر این صورت امکان ارائه ویزای کاری به افراد کمتر خواهد شد. بنابراین قبل از اینکه به فکر مهاجرت بیفتید حتما نسبت به تقویت سوابق کاری خود اقدام کنید.
• یکی دیگر از شرایط اختصاصی که باید حتما از آن برخوردار باشید تسلط به زبان آلمانی است. اگر که به زبان آلمانی تسلط ندارید بهتر است دوره های آموزش زبان آلمانی را پشت سر بگذارید تا به صورت کامل به زبان کشور مقصد مسلط شوید.
• مدرک فنی حرفه ای شما باید از یک موسسه کاملا معتبر باشد. همچنین اگر شما مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد داشته باشید حقوق شما در کشور مقصد به بیش از ۲۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
• در صورتی که قصد دارید دوره تکمیلی را در کشور مقصد پشت ‌سر بگذارید باید توانایی تمکن مالی خود را نیز به کشور مقصد ثابت نموده و گواهی تمکن مالی را نیز به این کشور ارائه دهید. زیرا در طول دوره تحصیل که حدودا یک الی دو سال طول می ‌کشد شما توان کار کردن ندارید و باید به کشور آلمان ثابت کنید که از پس خرج و مخارج خود بر خواهید آمد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

مدارک لازم برای دریافت ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

اگر قصد دارید با استفاده از مدرک فنی و حرفه ای خود به کشور آلمان مهاجرت کنید، باید در ابتدا مدارک خود را تکمیل کرده و آن ها را به سفارت آلمان در کشور ایران تحویل دهید. در ابتدا باید یک فرم درخواست تکمیل کرده و به همراه پاسپورت، عکس پرسنلی، مدارک و گواهینامه های تحصیلی، رزومه تحصیلی و شغلی و همچنین مدارک تمکن مالی خود را به سفارت تحویل داده یا اینکه تمامی این مدارک را به صورت یکجا برای بررسی‌ های بیشتر به شرکت ‌های مربوطه در کشور آلمان ارسال کنید. در مورد چگونگی ارائه تقاضا و در مورد چگونگی جمع آوری این مدارک می توانید از طریق کانال های ارتباطی ما با کارشناسان ما در ویزا پلاس در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ها  
سلام من مدرک فنی حرفه ای ندارم میخواستم بدونم چه مدرکی رو بگیرم که امتیاز بیشتری داشته باشه؟
به نقل از مبینا:
سلام من مدرک فنی حرفه ای ندارم میخواستم بدونم چه مدرکی رو بگیرم که امتیاز بیشتری داشته باشه؟
با سلام دوست عزیز توجه داشته باشید که صرفا داشتن مدرک فنی حرفه ای امتیاز نداره شما باید سعی کنید تخصص داشته باشید و در زمینه ای که علاقه و تخصص دارید، مدرک بگیرید تا براتون کارایی داشته باشه.
سلام من مدیریت خوندم ولی در آموزشگاه معتبر دوره it رو گذروندم و مدک فنی حرفه ای رو گرفتم و میخوام با این مدرکم ویزای کار آلمان بگیرم آیا امکان پذیره؟
به نقل از شروین:
سلام من مدیریت خوندم ولی در آموزشگاه معتبر دوره it رو گذروندم و مدک فنی حرفه ای رو گرفتم و میخوام با این مدرکم ویزای کار آلمان بگیرم آیا امکان پذیره؟
سلام بله شانس دریافت اخذ ویزای کار رو دارید و هرچه بیشتر تخصص داشته باشید موفق تر هستید. سعی کنید در هر زمینه ای که مدرک فنی حرفه ای دارید، تخصص کافی داشته باشید.
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول ویزای کار آلمان با مدرک فنی حرفه ای

دولت آلمان برای کسانی که مدرک فنی حرفه ای دارند چه ویزایی صادر می کند؟

این کشور معمولا برای افرادی که دارای مدرک فنی حرفه ای هستند ویزای جستجوی کار را صادر می کند تا فرد طی فرصت 6 ماهه بتواند به دنبال شغل مدنظر خود را بیابد.

آیا مدرک فنی حرفه ای در کشور آلمان اعتبار دارد؟

بله مدرک فنی حرفه ای اعتبار بالایی دارد و با کمک مدرک فنی حرفه ای ویزای کار آلمان را دریافت کنید.