مشاوره رایگان: 02122110460
دریافت بلوکارت آلمان + راهنمای جامع


دریافت بلوکارت آلمان یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. کسانی که قصد مهاجرت دارند می ‌توانند از طریق دریافت بلوکارت راه خود را بسیار هموارتر و آسانتر کرده و با سهولت بیشتر و اطمینان خاطر بالاتر مهاجرت خود را انجام دهند.
موسسه ما به عنوان یکی از موسسات بسیار معتبر در زمینه دریافت بلوکارت بهترین راهنمایی ها را برای شما ارائه نموده است. ویزا پلاس در تمامی مسیر با شما همراه خواهد بود و راهنمایی های لازم را جهت دریافت کارت آبی کشور آلمان یا کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا را در اختیار شما قرار خواهد داد.
وقتی که شما بلوکارت داشته باشید می توانید به سهولت و بدون هیچ گونه مانع جدی در کشور آلمان اقامت داشته باشید و در کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا نیز تردد کنید. کسانی که علاقمند به اقامت دائم در کشور آلمان یا کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا هستند می توانند در ابتدا با دریافت بلوکات اقامت موقت این کشور را دریافت کرده و سپس نسبت به دریافت اقامت دائمی اقدام نمایند. ما در ادامه این مطلب چگونگی دریافت بلوکارت را بیشتر برای شما تشریح کرده ایم و اگر تمایل دارید در این مورد بیشتر بدانید بهتر است که تا انتهای مطلب با ما در ویزا پلاس همراه بمانید.

راهنمای دریافت بلوکارت آلمان

راهنمای دریافت بلوکارت آلمان

شما می ‌توانید از دو روش نسبت به دریافت بلوکارت اقدام کنید.
1. یکی از این روش ها ثبت یک شرکت تجاری در آلمان است. فرقی ندارد که شرکت شما چه خدماتی را ارائه دهد. هنگامی که شما شرکت مخصوص به خود را در آلمان به ثبت برسانید به عنوان یک صاحب کسب و کار شناخته می شوید و می توانید ویزای کاری موقت برای آلمان را دریافت کنید. البته زمانی برای شما بلوکارت صادر می ‌شود که حداقل شش ماه از سال را در آلمان بگذرانید. انواع مختلف شرکت هایی که شما می توانید در آلمان تاسیس کنید را، ما به صورت جداگانه برای شما تشریح خواهیم کرد.
فقط کافی است از طریق کانال‌های ارتباطی با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند. مشاوران ما اطلاعات مفیدی درباره مدارک لازم برای ویزای کار آلمان به شما می دهند. هنگامی که شما شرکت خود را مطابق با قوانین شهر کشور آلمان تاسیس کنید می توانید نسبت به استخدام کارکنان شرکت خود نیز اقدام نمایید. همسر شما می تواند به عنوان یکی از کارمندان شرکت شما استخدام شود و بلوکارت به نام او نیز صادر شود.
2. راه دوم که شما به منظور دریافت بلوکارت آلمان می توانید از طریق آن اقدام کنید. دریافت یک پیشنهاد کاری از طرف یکی از نهادها و شرکت‌ های خصوصی و دولتی کشور آلمان است. برای اینکه شما این پیشنهاد کاری را دریافت کنید باید در درجه اول رزومه کاری و سوابق کاری و همچنین تمامی مدارک لازم را برای شرکت‌ های هدف ارسال نمایید. سپس شرکت مربوطه نسبت به چک کردن سوابق و اطلاعات شما اقدام نموده و در صورت رضایت با شما تماس خواهد گرفت.
هنگامی که شما به عنوان کارمند این شرکت به کشور آلمان منتقل شوید و مشغول به کار شوید می توانید نسبت به دریافت بلوکارت نیز اقدام کنید. البته بهتر است بدانید که فقط استخدام شدن شما به عنوان کارمند کافی نیست. بلکه باید میزان حقوق دریافتی شما در حد استاندارد دریافت بلوکارت باشد. اگر شما بخواهید بلوکارت کشور آلمان را دریافت کنید باید به دولت آلمان ثابت کنید که جزو افراد مرفه هستید و تمکن مالی کافی دارید. در غیر اینصورت بلوکارت برای شما صادر نخواهد شد. بنابراین فیش حقوقی شما باید به اندازه سقف استاندارد دریافت بلوکات باشد.

چه مشاغلی می توانند بلوکارت آلمان را دریافت کنند؟

چه مشاغلی می توانند بلوکارت آلمان را دریافت کنند؟

اگر قصد دریافت بلوکارت آلمان را دارید در درجه اول باید به نوع توانایی، نوع مهارت و سطح تحصیلات خود نگاه کنید. کشور آلمان یکی از کشورهای پیشرفته بوده که از لحاظ اقتصادی نیز پیشرفت بسیار زیادی در کشورهای اتحادیه اروپا داشته است. موقعیت های شغلی در کشور آلمان بسیار زیاد و فراوان هستند. بنابراین، این کشور تمایل دارد که با افراد متخصص و توانا در تمامی رشته ‌ها و زمینه ‌های علمی همکاری کند. به همین جهت نیز شما در درجه اول باید در یکی از زمینه های مورد تایید کشور آلمان دارای مدرک دانشگاهی معتبر باشید.

فرقی نمی‌کند که شما به عنوان یک کارمند، به عنوان یک پزشک یا به عنوان یک مهندس ساخت و ساز و عمران به کشور آلمان وارد شوید یا به عنوان یک استاد دانشگاه یا روانشناس یا ... در هر صورت اگر مدرک دانشگاهی شما معتبر باشد و از رزومه و سابقه خوبی برخوردار باشید شانس به دست آوردن بلوکارت در شما نیز افزایش خواهد یافت.

شرایط دریافت بلوکارت آلمان

شرایط دریافت بلوکارت آلمان

اگر تا به اینجا تصمیم خود را گرفته اید و از شرایط عمومی دریافت بلوکات برخوردار هستید ما در ادامه مطلب شرایط تخصصی دریافت بلوکارت آلمان را نیز به صورت لیست وار برای شما مطرح کرده ایم. پس به ادامه این مقاله از سری مقالات ویزا پلاس نیز توجه کنید.
• اولین شرط دریافت بلوکارت کشور آلمان، همانطور که قبلا هم گفتیم برخورداری از یک مدرک معتبر دانشگاهی است. این مدرک دانشگاهی باید اخذ شذه از یک دانشگاه معتبر باشد و مورد تایید کشور هدف یعنی کشور آلمان قرار گرفته باشد.
• در درجه دوم شما باید یک قرارداد کاری با یکی از شرکت‌ های دولتی و شرکت‌ های خصوصی کشور آلمان منعقد نمایید. این قرارداد باید دقیقا مطابق با رشته تحصیلی شما باشد. حالت دیگری نیز وجود دارد و آن ثبت یک شرکت تجاری در کشور آلمان است. در صورتی که سرمایه لازم برای ثبت شرکت را ندارید می توانید از طریق اشتغال در کشور آلمان به این کشور وارد می شوید و همانطور که گفته ایم دقیقا مطابق با مدرک تحصیلی خود یک شغل مناسب در شرکت های خصوصی و دولتی آلمان به دست آورید. قبلا برای شما بیان کرده ایم که برای به دست آوردن یک شغل باید رزومه کاری و مدارک تحصیلی خود را به شرکت های مربوطه ارسال کنید. در این زمینه نیز کارشناسان ما در ویزا پلاس آماده ارائه مشاوره به شما هستند.
• شرط سوم برای دریافت بلوکارت آلمان داشتن حقوق پایه مناسب است. دریافتی سالانه شما دقیقا باید مطابق با استاندارد کشور آلمان باشد تا بتواند به شما بلوکارت بدهد. درصورتیکه دریافتی سالانه شما کمتر از حد استاندارد باشد امکان دریافت بلوکارت برای شما وجود نخواهد داشت حتی اگر جزو کارمندان شرکت های معتبر کشور آلمان نیز باشید. اگر نمی دانید حداقل حقوق برای بلوکارت آلمان چقدر است، با مشاوران متخصص ویزاپلاس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت