مشاوره رایگان: 02122110460
مشاغل مورد نیاز اسلوونی

امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، بسیاری از افراد تمایل دارند که موقعیت های شغلی بهتری در کشورهای پیشرفته تر داشته باشند. یکی از این کشورها که مورد توجه افراد ایرانی قرار گرفته است کشور اسلوونی است. این کشور جزو کشورهای اتحادیه اروپا است و موقعیت‌ های شغلی در آن تقریبا نرمال و ایده آل هستند. کسانی که از مدارک معتبر تحصیلی و تجارب کاری مناسب برخوردار هستند، می ‌توانند با ارائه درخواست خود به کنسولگری و یا وزارت خارجه آن کشور، درخواست کاری خود را ثبت نمایند. این افراد می ‌توانند با بهره مندی از مشاغل مناسب به همراه خانواده خود در آن کشور اقامت گزینند. البته بهتر است بدانید که مهاجرت کاری نیاز به ویزای کاری نیز دارد.
اگر قصد دریافت ویزای کاری را دارید، می توانید با ارائه درخواست خود به کنسولگری و یا وزارت خارجه اقدام نموده و سپس مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود را نیز به مراکز مربوطه ارسال نمایید. پس از تایید تمامی این مدارک به شما ویزای کاری داده خواهد شد. همچنین پس از مدت زمان معینی شما می ‌توانید ویزای همراه را نیز دریافت نموده و به همراه خانواده و یا فرزندان خود برای مهاجرت اقدام نمایید. در ادامه ما به مشاغل مورد نیاز در کشور اسلوونی بیشتر پرداخته ایم و این مشاغل را به صورت مفصل‌ تر برای شما تشریح نموده ایم. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

مشاغل مورد نیاز اسلوونی

مشاغل مورد نیاز کشور اسلوونی

در کشور ما هر فرد، صرف نظر از رشته تحصیلی خود، می ‌تواند در انواع شاخه ‌های مختلف نیز مشغول به کار شود. اما در کشور اسلوونی شما صرفا می بایست در حیطه شغلی و تحصیلی خود مشغول به کار در مراکز مختلف از جمله مراکز دولتی و خصوصی شوید. انواع مشاغل مورد نیاز که امروزه در کشور اسلوونی مهاجرپذیر هستند شامل موارد زیر می شوند:
یکی از مشاغل بسیار پرطرفدار که در کشور اسلوونی نیاز است، شغل توسعه دهنده نرم افزار است. امروزه با توجه به افزایش مشاغل اینترنتی و با توجه به تاثیرگذاری عمیق اینترنت بر زندگی بشر این شغل مورد توجه قرار گرفته است و افرادی که توان انجام آن را در سطح عالی و بالا داشته باشند، می توانند ویزای کاری کشور اسلوونی را دریافت نموده و پس از ارائه مدارک مورد نظر به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند.
از جمله مشاغل مورد نیاز دیگر در کشور اسلوونی می توان به مدیر فروش و نماینده فروش نیز اشاره کرد. همچنین بسیاری از شرکت‌های بزرگ نیاز به شخص توانا در زمینه برنامه ریز تاکتیکی نیز دارند. یکی از شغل های پر طرفدار و مورد نیاز اسلوونی شغل مهندسی نرم افزار و مدیریت تجارت الکترونیک است که هر دوی این شغل ها به صورت کاملا تضمین شده در این کشور در اختیار افراد قرار می گیرند. در صورتی که در زمینه مشاغل ذکر شده، دارای مدارک تحصیلی معتبر و سوابق کاری بالا هستید، می توانید از طریق کانال‌ های ارتباطی، مدارک خود را ارسال نموده و پس از تایید آن ها، ویزای کاری را دریافت نمایید.

مشاغل مورد نیاز کشور اسلوونی

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری در کشور اسلوونی

برای دریافت ویزای کاری در کشور اسلوونی شما باید حتما از یک کارفرمای معتبر در شهر اسلوونی گواهی دعوت به کار داشته باشید. این گواهی نیز زمانی به شما ارائه می شود که شما درخواست خود را به آن مرکز ارسال کرده باشید. علاوه بر آن مدارک دیگری نیز برای دریافت ویزای کاری و اشتغال در کشور اسلوونی نیاز است که در ادامه به صورت مفصل تر به آن ها پرداخته ایم:

  • شما می بایست برای دریافت ویزای کاری؛ گذرنامه معتبر و مدارک معتبر شناسایی داشته باشید و به مرکز مربوطه ارائه کنید. این مدارک به صورت فکس و یا به صورت ایمیل به مرکز مربوطه ارسال می شوند تا پس از بررسی های لازم به شما ویزای کاری اعطا شود.
  • علاوه بر آن شما می بایست رزومه و سوابق کاری خود را به صورت کاملا دقیق و معتبر به شرکت مربوطه ارائه دهید. در کنار تمامی سوابق کاری، مدرک معتبر زبان انگلیسی نیز می تواند یک نکته مثبت برای استخدام شما به شمار بیاید.
  • عدم سوء پیشینه نیز یکی از مدارکی است که شما برای دریافت ویزای کاری باید حتما به کشور مقصد ارسال کنید.
  • مدارک معتبر دیگری از جمله مدارک تحصیلی کامل و مدارک پزشکی شما نیز از جمله مدارک مهم هستند که برای دریافت ویزای کاری باید حتما به شرکت مربوطه به کشور مقصد ارائه شوند.
  • اگر قصد داشته باشید در کنار ویزای کاری، ویزای همراه نیز دریافت نموده و خانواده خود را نیز با خود همراه کنید؛ باید مدارک دیگری اعم از تمکن مالی و همچنین مدرک شناسایی و ویزای تمامی افراد خانواده خود را نیز به کنسولگری و یا وزارت خارجه کشور اسلوونی ارائه دهید.
  • علاوه بر آن شما در صورتی که به عنوان یک فرد شاغل و یک مدیر اجرایی و یا مالی در مکان مورد نظر استخدام شوید توان آن را خواهید داشت که همراهان خود را با ارائه مدارک معتبر با خود همراه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در تمامی زمینه های مهاجرت، می توانید با موسسه ویزاپلاس که متشکل از افراد خبره و متخصص در این باره هستند، در ارتباط باشید و همراهی ما را دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت