مشاوره رایگان: 02122110460
ثبت شرکت ug در آلمان

ثبت شرکت در آلمان نیازمند شرایط خاص و منحصر به فردی است که هر کس برای انجام این عمل باید تمامی شرایط را برای خود فراهم کرده باشد. به عنوان مثال شما باید نقشه ها و طرح های بیزینس خود را مطابق با شرایط و تاییدیه اتاق صنعت و بازرگانی آلمان در دست داشته باشید. علاوه بر آن وجود سابقه کار و پشتوانه مالی نیز برای شما لازم و ضروری است. اگر قصد ثبت شرکت ug در آلمان را دارید باید حتما شرایط آن را در مرحله اول مهیا کرده و سپس نسبت به ثبت این شرکت اقدام نمایید. انواع مختلف شرکت ها در آلمان قابل ثبت هستند. از جمله این شرکت‌ ها می‌ توان به شرکت ug اشاره کرد. اگر قصد دارید که در مورد این شرکت اطلاعات کافی و تکمیلی دریافت کنید می ‌توانید تا انتهای این مقاله از ویزاپلاس با ما همراه باشید. ما در ادامه این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد. بدون شک ساده ترین راه برای ثبت شرکت کمک گرفتن از وکیل ثبت شرکت در آلمان است برای این منظور با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

ثبت شرکت ug در آلمان

چگونگی ثبت شرکت ug در آلمان

اگر قصد ثبت شرکت ug در آلمان را دارید بهتر است بدانید که شما با حداقل سرمایه می توانید این شرکت را به ثبت برسانید. به عنوان مثال شما با سرمایه۱0 یورو می توانید شرکت خود را به ثبت برسانید. اگرچه که سرمایه اولیه برای ثبت شرکت می بایست به حدی باشد که پاسخگوی هزینه ‌های شرکت باشد، اما در شرکت های ugحدود ۲۵ الی ۳۰ درصد سود خالص شرکت را برای اضافه کردن به سرمایه اولیه به حساب شرکت واریز می‌ کنند، تا زمانی که حد نصاب این مبلغ به حد نصاب حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت ‌های دیگر برسد.
البته لازم به ذکر است که برای رسیدن به این حد نصاب هیچ تضمین زمانی موجود نیست. بهتر است بدانید که هنگام تاسیس این شرکت، شما نمی ‌توانید به عنوان مدیرعامل اقامت کشور آلمان را داشته باشید. برای درخواست اقامت، شما می بایست شرکت خود را به یک پله بالاتر ارتقا بدهید و سپس به منظور خود اشتغالی در کشور آلمان درخواست اقامت بدهید.
برای ثبت شرکت در آلمان بهتر است بدانید که شما به شخصه قادر خواهید بود شرکت خود را در زمینه مورد علاقه خود به ثبت برسانید. البته زمینه فعالیت شما باید دقیقا مطابق با نیاز کشور آلمان باشد. در صورتی که زمینه و علایق شما مورد نیاز کشور آلمان نباشد، احتمال اینکه کشور مقصد شرکت شما را به ثبت برساند بسیار پایین خواهد بود. علاوه بر آن وزارت صنعت و بازرگانی کشور آلمان باید سابقه شغلی و همچنین تحصیلی شما را تایید کرده باشد تا به شما اجازه فعالیت و همچنین اقامت شغلی بدهد.
برای تاسیس یک شرکت در کشور آلمان در درجه اول شما می ‌بایست گذرنامه و همچنین یک ایده کاربردی مطابق با نیازهای کشور مبدا را داشته باشید و سپس نسبت به ارائه تمامی سوابق شغلی و تحصیلی خود اقدام کنید. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط ثبت شرکت در هامبورگ و سلیر شهرهای آلمان با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

چگونگی ثبت شرکت ug در آلمان

ثبت شرکت ug با ویزاپلاس

کسانی که به عنوان کارآفرین قصد دارند به منظور راه‌ اندازی یک شرکت و کسب و کار در کشور آلمان اقدام کنند، می ‌توانند از طریق کانال‌ های مجاز و قوانین مجاز مهاجرت اقدام نمایند و برای خود اشتغالی در کشور مقصد درخواست های لازم را بدهند. پس از تایید تمامی مدارک شما می توانید هم اقامت این کشور را بگیرید و هم در زمینه راه اندازی فعالیت ‌های خود اقدام کنید.
البته همان طور که گفتیم در ثبت شرکت ugشما به عنوان مدیرعامل توان دریافت اقامت شغلی در آن کشور را نخواهید داشت و می بایست پس از رونق گرفتن شرکت خود نسبت به ارتقاء آن اقدام نموده تا بتوانید اقامت شغلی را نیز دریافت کنید.
کارشناسان ما در وب سایت ویزا پلاس آماده ارائه مشاوره به شما در زمینه تاسیس انواع شرکت ها در آلمان هستند. علاوه بر آن تمامی راهنمایی های لازم برای دریافت ویزای کاری و اقامت شغلی نیز از طریق این وب سایت به شما ارائه خواهد شد. بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال می‌ توانید از طریق لینک ‌های ارتباطی با مشاورین ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه برای شما انجام دهند.
امروزه مهاجرت شغلی و سرمایه گذاری در کشورهای توسعه یافته خارجی یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد با توجه به ملاحظات موجود ریسک آن را نمی پذیرند. اما در صورتی که به صورت کارشناسی شده و با مشورت کافی در این راه قدم بگذارید، قطعا آینده خود و خانواده خود را به خوبی تضمین نموده اید. در صورتی که مشتاق به کسب اطلاعات درباره ثبت شرکت gmbh در آلمان به عنوان یکی از راه های کسب اقامت این کشور هستید می توانید با کارشناسان ویزاپلاس در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت