مشاوره رایگان: 02122110460
حداقل تمکن مالی برای ویزای شینگن

مسئله تمکن مالی برای ویزای شینگن امر بسیار مهمی می باشد که شما باید برای دریافت این ویزا به آن توجه بسیاری داشته باشید. ویزای شینگن یکی از بهترین و معتبرترین ویزاهایی می باشد که در سراسر جهان آن را می شناسند و شما با داشتن این ویزا می توانید به کشورهای اروپایی سفر کنید. زمانی که شما می خواهید برای مصاحبه ویزای شینگن بروید، باید گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن را هم همراه خود ببرید تا بتوانید این ویزا را دریافت کنید.
گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن به سفارت این امر را نشان می دهد شما توانایی مالی پرداخت هزینه های خود را در طول سفر را خواهید داشت و با مشکل مواجه نمی شوید. اینکه شما چگونه تمکن مالی خود را برای دریافت این ویزا نشان دهید، از سه روش انجام می شود که آن را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد افزایش پیدا کند. در ادامه این مطلب از ویزاپلاس به بررسی حداقل تمکن مالی برای ویزای شینگن می پردازیم.

حداقل تمکن مالی برای ویزای شینگن

روش های اثبات تمکن مالی برای ویزای شینگن

همانطوری که بیان نمودیم شما برای اینکه تمکن مالی برای ویزای شینگن خود را نشان دهید و مدارک آن را هم ارائه دهید از سه روش می توانید استفاده کنید که در ادامه آنها را به تفکیک معرفی می کنیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ اقامت اسلوونی و سایر کشورهای اروپایی با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.  

صورت حساب بانکی

شما برای اینکه گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن را دریافت کنید باید به بانک مراجعه کرده و این گواهی را که مربوط به ویزای شینگن می باشد، دریافت نمایید. این گواهی به وسیله اداره بین الملل و بر اساس موجودی روزانه و گردش حساب شما به زبان انگلیسی و برای اینکه آن را به سفارت ارائه دهید صادر می گردد. مواردی که در این گواهی قید می شود عبارت است از :

  • تاریخ افتتاح حساب شما
  • میزان گردش مالی حساب شما در 3 ماه اخیر
  • موجودی نهای حساب شما بر اساس همان سه ماه آخر که مبلغ آن نباید کمتر از 50 میلیون تومان باشد.

میزان موجودی که در حساب شما وجود دارد بر اساس ریال کشور ایران محاسبه می شود. از آنجایی که شما می خواهید با این ویزا به کشورهای اروپایی سفر کنید باید از بانک مورد نظر خود گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن را دریافت نمایید که به یورو و دلار می باشد. یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که گواهی تمکن مالی شما در سربرگ بانک به صورت هولوگرام چسبیده می شود و امضای بانک هم باید در آن وجود داشته باشد. زمانی که گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن را از بانک دریافت کردید، باید حداکثر تا یک ماه بعد به سفارت مراجعه کنید، در غیر این صورت به شما گواهی ویزا داده نمی شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ ویزای تمکن مالی پرتغال و سایر کشورهای حوزه شینگن با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.

حداقل تمکن مالی برای ویزای شینگن

ضمانت نامه

یکی دیگر از روش هایی که شما به وسیله این روش می توانید گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن را دریافت کنید، ضمانت نامه می باشد. این ضمانت نامه به خوبی اثبات می کند که فرد دیگری در طول سفر شما به کشورهای اروپایی، هزینه های شما را خواهد پرداخت و اگر شما خودتان صورت حساب بانکی ارائه نمی دهید، لازم است ضامن شما تمامی مراحلی را که برای دریافت صورت حساب بیان کردیم، برای دریافت ویزای شما انجام دهد.

ترکیبی از صورت حساب بانکی و ضمانت نامه 

یکی از روش های دیگر برای دریافت گواهی تمکن مالی برای ویزای شینگن این است که شما با استفاده از دو روش بالا به طور ترکیبی، برای دریافت ویزا اقدام کنید. برخی از مدارکی که نشان می دهد شما تمکن مالی برای ویزای شینگن، عبارت هستند از :

  • سندی که نشان می دهد توان پرداخت هزینه بلیط برگشت را دارید.
  • چک مسافرتی.
  • پرداخت نقدی.
  • کارت اعتباری که این کارت ها متنوع هستند و هر یک از آنها به نحو خاصی دریافت می شوند.
  • اثبات توان پرداخت هزینه هایی جاری در طول سفر.
  • سندی که نشان دهد شما به صورت شخصی می خواهید در آن کشور اقامت داشته باشد، اگر می خواهید در منزل دوست و یا اقوام اقامت داشته باشید، باید آدرس آنها را به طور کامل به سفارت ارائه دهید تا سفارت تمکن مالی برای ویزای شینگن شما را بپذیرید.

حداقل تمکن مالی برای ویزای شینگن

برای کسب اطلاعات دقیق درباره چگونگی دریافت گلدن ویزای پرتغال و ویزای کشورهای شینگن با کارشناسان ویزاپلاس مشاوره نمایید.

نوشتن دیدگاه

 

مطالب این صفحه صرفا جهت اطلاع رسانی است. ویزاپلاس هیچ اقدامی در این خصوص ندارد.

دانستی های مهاجرت