مشاوره رایگان: 02122110460
قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

بسیاری از کسانی می خواهند ویزای مولتی کانادا را دریافت کنند، قیمت ویزا برایشان اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل باید در مورد قیمت آن اطلاعات لازم را داشته باشند. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد هزینه ویزای مولتی کانادا وجود دارد و شما باید با این موضوع آشنایی داشته باشید این است که، هزینه آن با توجه به سن و سال افرادی که می خواهند ویزا دریافت کنند متفاوت است. یعنی هر فرد بسته به سن و سالی که دارد باید هزینه متفاوتی را برای دریافت ویزا پرداخت کند. به طور کلی، پایه اصلی هزینه ویزای مولتی کانادا از 300 دلار شروع می شود که به عوامل مختلفی بستگی دارد.
شما برای پرداخت هزینه های ویزای مولتی کانادا باید به سفارت کانادا بروید، و همانطوری که می دانید سفارت کانادا در کشور ایران فعالیت نمی کند، به همین دلیل شما باید برای دریافت آن به کنسولگری کشور کانادا که در کشورهای دیگر وجود دارد مانند ارمنستان، امارت و ترکیه مسافرت کنید تا بتوانید ویزای مولتی خود را دریافت کنید. پیش از اینکه شما به سفارت کانادا بروید باید به وسیله وب سایت سفارت کانادا، حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید و از این طریق برای خودتان وقت سفارت بگیرید. شما از این طریق می توانید مدارک خود را آپلود کرده و هزینه های ویزای مولتی کانادا را هم پرداخت کنید.

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

اطلاعاتی در مورد هزینه ویزای مولتی کانادا

بر اساس اطلاعاتی که در سایت رسمی دولت کانادا وجود دارد شما باید هزینه ویزای مولتی کانادا را به صورت انفرادی پرداخت کنید و برای اینکه به صورت خانوادگی ویزای خود را دریافت کنید باید حداقل 500 دلار پرداخت نمایید. همچنین هزینه های دیگری که شما باید برای دریافت ویزا پرداخت کنید، مربوط به انگشت نگاری است و هر فرد به صورت انفرادی باید 85 دلار برای انگشت نگاری پرداخت نماید، اگر هم بخواهید هزینه های انگشت نگاری خود را به صورت خانوادگی پرداخت کنید باید 170 دلار ارائه دهید. تمامی هزینه های که شما باید برای دریافت ویزای مولتی کانادا پرداخت نمایید، از طریق ویزا کارت، مستر کارت و یا کردیت کارت می باشد و شما باید یکی از این کارت ها را داشته باشید.
اگر شما در مورد انجام دادن تمامی این مراحل که بیان نمودیم اطلاعات کافی و زیادی نداشتید، می توانید در مورد پرداخت هزینه های ویزای مولتی کانادا از موسسه های مهاجرتی که در این زمینه تخصص بسیاری دارند، مشورت های لازم را دریافت کنید. این موسسه ها از آنجایی که تجربه بسیاری دارند، می توانند به شما برای دریافت ویزا کمک بسیاری نمایند. ترجمه مدارک شما هزینه جداگانه ای دارد که در زمان ارائه باید به این مورد هم دقت بسیاری داشته باشید. آفیسر مهاجرت کانادا یکی از افرادی می باشد که در مورد پرداخت هزینه های ویزای مولتی کانادا به موارد بسیاری توجه می کند و شما می توانید تمامی این موارد را به موسسه مهاجرتی که تخصص بسیاری دارد بسپارید، تا اقدامات ویزای مولتی شما انجام شود.

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مولتی کانادا

  • شما باید برای دریافت ویزای مولتی کانادا مدارک مهمی را ارائه دهید که هر یک از این مدارک برای ارائه بسیار ضروری به شمار می روند و شما بدون شک باید تک تک آنها را به درستی ارائه دهید. برخی از مهمترین آنها عبارت می باشد از :

  • فرزندی که می خواهد با یکی از والدین این ویزا را دریافت کند، باید از فرد دیگری که سرپرست او می باشد و در این ویزا حضور ندارد، رضایت نامه ای را دریافت و آن را به سفارت تحویل دهد.
  • شناسنامه و کارت ملی از جمله اصلی ترین مدارکی می باشد که شما ارائه آن را هرگز نباید فراموش کنید.
  • اصل پاسپورت شما بدون شک از دیگر مدارک بسیار ضروری به شمار می رود که باید ارائه دهید. دقت داشته باشید که پاسپورت های قدیمی خود را هم باید ارائه دهید.
  • در صورتی که همسر شما همراهتان است باید سند ازدواج خود را هم برای دریافت ویزای مولتی کانادا ارائه دهید.
    رسید پرداخت تمامی هزینه هایی را که برای دریافت ویزا پرداخت کرده اید را هم همراه دیگر مدارکی که در پرونده شما وجود دارد به آفیسر تحویل دهید.

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت