مشاوره رایگان: 02122110460
کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر کشورهای جهان، به خصوص ایران، افراد زیادی سالانه تصمیم به مهاجرت می گیرند که البته هر فرد دلیل خاص خود را برای انجام این کار دارد، یک نفر برای شروع یک زندگی تازه، دیگری برای ادامه تحصیل و کسی دیگر برای شروع به کار. از سوی دیگر شما باید این موضوع را به یاد داشته باشید که کشورهای مختلف نیز دارای شرایط مناسبی هستند تا افرادی که به دنبال کار می گردند یا به دنبال شروع کسب و کار هستند را به سمت خود بکشانند و به این صورت نیروی کار و سرمایه گذار را وارد کشور خود کنند. اما همیشه یک سوال مهم برای افرادی که قصد مهاجرت دارند وجود داشته و آن این است که "کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کدام است؟"

در این مطلب از ویزاپلاس قصد داریم که راههای ارزان قیمت مهاجرت و همچنین کشورهایی که مقیم شدن در آنها راحت تر می باشند را به شما معرفی کنیم.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

برای انتخاب کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت شما باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید و صرف ارزان قیمت بودن یک گزینه، آن را بهترین گزینه پیش روی خودتان تصور نکنید. به عنوان مثال در صورتی که شما بتوانید یک اقامت ارزان در یکی از کشورهای عضور اتحادیه اروپا داشته باشید، در آینده می توانید به سادگی به سایر کشورهای اروپایی بروید. البته در نظر داشته باشید که اخذ اقامت در این کشورها می تواند در شروع کار کمی چالش برانگیز باشد که قطعا در این زمینه کارشناسان ما می توانند مشاوره های ارزشمندی در اختیار شما قرار دهند. البته گزینه های کم هزینه تری از کشورهای اروپایی هم وجود دارند. در ادامه این قسمت به صورت جداگانه کشورهای کم هزینه برای مهاجرت را با هم مورد بررسی قرار می دهیم. در صورتی که شرایط خاصی مد نظرتان هست بهتر است با کارشناسان ویزاپلاس در ارتباط باشید.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

مهاجرت به مکزیک

یکی از گزینه های ارزان قیمت پیشنهادی ویزاپلاس به شما مهاجرت به مکزیک می باشد. مکزیک که به عنوان یکی از کشورهای زیبا و دوست داشتنی برای ماه عسل شناخته می شود، هزینه های کمتری نسبت به کشورهای اطراف خود دارد و میانگین هزینه زندگی در این کشور چندان بالا نیست و شما به راحتی می توانید از پس هزینه های حمل و نقل و خورد و خوراک خود برآیید. این کشور در دسته بندی کشورهای متوسط جهان است و زندگی مردم آن متعادل است و خبری از فاصله های طبقاتی سرسام آور نیست. برای زندگی در این کشور شما می توانید یک کار معمولی پیدا کنید و به راحتی یک زندگی معمولی در یک کشور زیبا داشته باشید.

مهاجرت به هند

مهاجرت به هند می تواند یکی از گزینه های ارزان قیمت برای شما باشد، چرا که هزینه های زندگی در این کشور پایین است و شما با درآمد تقریبا پایینی می توانید هزینه های مربوط به زندگی خود را پرداخت نمایید. به این ترتیب اگر شما یک شغل متوسط نیز در این کشور پیدا کنید، می توانید زندگی راحتی داشته باشید و حتی به کمی پس انداز فکر کنید. اما نکته بسیار مهمی که در مورد کشور هند باید به یاد داشته باشید، جمعیت بسیار زیاد این کشور است که باعث می شود شما برای هر چیزی مجبور شوید که با دیگران رقابت کنید. همین امر باعث شده است که فرصت شغلی در این کشور برای مهاجران به راحتی پیدا نشود.

مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین برای افرادی که قصد رفتن به اروپا دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد، چرا که نسبت به سایر کشورهای اروپایی هزینه های زندگی در این کشور نسبتا پایین می باشد (البته سطح درآمد نیز پایین تر از سایر نقاط اروپاست). حقوق متوسط افراد در این کشور تقریبا به میزان یک چهارم سایر کشورهای اروپاست، که در کل برای زندگی در این کشور رضایت بخش است.

 

سایر کشورهای ارزان قیمت برای مهاجرت

  • مالت: برای گرفتن اقامت و ویزای سرمایه گذاری در مالت شما کافی است که ملکی به ارزش 275 هزار یورو خریداری کنید و در صورتی که به دنبال یک گزینه ارزان و ساده می گردید، این کشور می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
  • لیتوانی: برای سرمایه گذاری در این کشور و اخذ ویزا کافی است که یک ملک به ارزش حداقل 250 دلار خریداری کنید و مالیات 5 درصدی آن را بپردازید.
  • یونان: برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری در کشور یونان شما باید به مبلغ 250 هزار یورو ملک خریداری کرده یا سرمایه گذاری کنید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره چگونگی خرید ملک در یونان به منظور اخذ اقامت در این کشور با مشاوران ویزاپلاس ارتباط برقرار نمایید.

روش های کم هزینه برای مهاجرت

روش های کم هزینه برای مهاجرت

علاوه بر کشورهای بالا، روش های کم هزینه ای برای مهاجرت وجود دارند که موانعی مانند هزینه های سرمایه گذاری را از پیش روی شما بر می دارند. در ادامه دو روش اصلی که می توانید برای مهاجرت ساده از آنها استفاده کنید را با هم بررسی می کنیم:

  • تحصیل: یکی از راه های بسیار خوب برای اقامت در کشورهای اروپایی، تحصیل می باشد. شما با استفاده از ویزای تحصیلی می توانید در زمان تحصیل با فضای کشور مورد نظرتان آشنا شوید و بعد از فارغ التحصیل شدن راحت تر اقامت کشور مورد نظرتان را اخذ نمایید. این روش به شما کمک می کند فرصت های شغلی بهتری پیدا کنید و به این صورت کم کم اقامت دائم آن کشور را اخذ نمایید.
  • ازدواج با یک شهروند اروپایی: ارزان ترین و سریع ترین راه برای دریافت اقامت کشورهای اروپایی می تواند ازدواج با یک شهروند ساکن اروپا (یا سایر کشورهای مورد نظر شما باشد). البته گفتنی است که این راه برای همه ممکن نیست و فقط برای افرادی که شرایطی سازگار با این موضوع دارند می تواند گزینه خوبی باشد.

 

 

نوشتن دیدگاه