مشاوره رایگان: 02122110460
کارت اقامت پرتغال

پرتغال به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، امکان دریافت اقامت را برای بسیاری از مهاجرین فراهم کرده است. دریافت کارت اقامت پرتغال، به معنای دریافت اقامت در این کشور است. در حال حاضر، روش های مختلفی برای دریافت کارت اقامت پرتغال وجود دارند که افراد می توانند بسته به شرایط خود، اقدام به دریافت کارت اقامت از طریق هر یک از این روش ها کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد اینکه کارت اقامت کشور پرتغال چیست و با چه روش هایی می توان آن را دریافت کرد، صحبت کنیم. با ویزا پلاس همراه باشید.


کارت اقامت پرتغال چیست و از چه راه هایی می توان آن را اخذ کرد؟

پرتغال یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که اقامت در آن می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. این کشور به دلیل نزدیکی با اسپانیا از آب و هوای متعادلی برخوردار است. امکانات رفاهی خوب در این کشور برای مردم فراهم شده است. همچنین، مهاجرین می توانند با در نظر گرفتن شرایط تحصیل، در این کشور ادامه تحصیل دهند. دریافت کارت اقامت پرتغال به معنای دریافت اقامت دائم در این کشور است. داشتن اقامت دائم در کشور پرتغال به معنای امکان استفاده از خدمات رفاهی مانند تمامی شهروندان کشور اروپاست.

کارت اقامت پرتغال چیست و از چه راه هایی می توان آن را اخذ کرد؟

مزیت های بسیار زیادی برای دریافت این کارت اقامت وجود دارد. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که علاقه مند به مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند، پرتغال را انتخاب می کنند. برای سفر و مهاجرت به هر کشوری روش های مختلفی وجود دارد. برای مهاجرت و دریافت کارت اقامت پرتغال نیز روش های متفاوتی وجود دارد که می توانید بر اساس شرایط خودتان، از هر یک از این روش ها کمک بگیرید. به طور کلی، بهترین روش برای دریافت کارت اقامت پرتغال، روشی است که برای شما کم ریسک تر و به شرایط شما نزدیک تر باشد.
قبل از انتخاب هر یک از روش های دریافت کارت اقامت پرتغال، باید بدانید که چه شرایطی دارید و با کدام یک از روش های دریافت کارت اقامت، سریع تر به نتیجه خواهید رسید. برخی از افراد به واسطه داشتن شرایط تحصیلی خوب، می توانند از طریق تحصیلی اقدام به دریافت کارت اقامت دائم از پرتغال کنند. اما در صورتی که شرایط مختلف دیگری وجود داشته باشد، می توان از روش دیگر کمک گرفت. در ادامه به انواع روش های دریافت کارت اقامت پرتغال اشاره می کنیم.

دریافت اقامت پرتغال از طریق کار

یکی از روش های دریافت کارت اقامت پرتغال، پیدا کردن کار و ورود از طریق این روش است. برای دریافت اقامت پرتغال از طریق کار، ابتدا لازم است که فرد کار مورد نظر خود را از طریق آگهی ها جستجو کند. سپس بر اساس کار و احراز شرایط، اقدام به دریافت اقامت نماید.

دریافت اقامت پرتغال از طریق تحصیل

دانشجویانی که دارای رزومه تحصیلی قدرتمندی هستند، می توانند از طریق تحصیل اقدام به دریافت کارت اقامت از پرتغال کنند.

دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت دائم در پرتغال، سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در کشور پرتغال از طریق روش های مختلفی مانند خرید ملک امکان پذیر است. بنابراین، خود این روش دارای روش های متفاوتی است.

دریافت اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری
دریافت اقامت پرتغال از طریق ازدواج

در صورتی که امکان ازدواج برای شما در کشور پرتغال وجود دارد، می توانید از این طریق اقدام به دریافت کارت اقامت پرتغال کنید. دریافت اقامت پرتغال از طریق ازدواج مزایای خاص خودش را دارد. به ویژه اینکه نیازی به سرمایه گذاری نداشته و با کمترین هزینه قابل انجام است.

دریافت اقامت پرتغال و اخذ تابعیت از طریق تولد

کودکانی که در کشور پرتغال متولد می شوند، می توانند مطابق با قانون اقدام به دریافت اقامت پرتغال کنند. اخذ تابعیت از طریق تولد در کشور پرتغال بسیار ساده است و مزایای خاص خودش را دارد.

دریافت اقامت پرتغال از طریق پناهندگی

دریافت اقامت پرتغال از طریق پناهندگی شرایط خاص خودش را دارد. لازم است که افراد پس از ورود به کشور پرتغال به بخش پذیرش پناهندگی مراجعه کنن تا پس از طی کردن مراحل لازم، از این طریق اقدام به دریافت اقامت کنند. این روش جزء روش های توصیه شده برای دریافت اقامت نیست.

دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت پرتغال، استفاده از روش تمکن مالی است. این روش که در گروه روش های سرمایه گذاری قرار می گیرد، شرایط خاص خودش را دارد. افراد زمانی می توانند از طریق تمکن مالی کارت اقامت پرتغال را دریافت کنند که به سفارت پرتغال اثبات کنند می توانند نیازهای خودشان را بدون کار کردن برآورده کنند.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت