مشاوره رایگان: 02122110460
دعوتنامه کاری آلمان

دعوتنامه در واقع یک نامه رسمی است که از کشور دیگر توسط افراد خانواده، بستگان و یا شرکت ها ارسال می شود. این نامه می تواند گرفتن ویزا را برای شما آسان تر کند، از این رو بسیار حائز اهمیت است. دعوتنامه با عنوان های مختلف تجاری، کاری، خانوادگی، تحصیلی و ... برای شما ارسال می شوند و به روند دریافت ویزا کمک بسیاری می کنند. دعوتنامه کاری آلمان یکی از پرطرفدارترین روش ها برای اخذ ویزای آلمان است که از طریق آن می توان در این کشور اقامت گرفت. دعوتنامه کاری آلمان باید توسط کارفرما ارسال شود، از این رو افرادی که سوابق کاری و تحصیلی دارند می توانند با ارائه ترجمه این مدارک به کارفرما، مورد تایید قرار بگیرند و برای کار دعوت شوند.

کارفرمایی که دعوتنامه کاری را ارسال می کند باید توانایی ضمانت فرد مهاجر را در کشور آلمان داشته باشد تا با ارسال الکترونیکی دعوتنامه مهاجر، به پیگیری مراحل اخذ ویزا اقدام کند. گرفتن دعوتنامه کاری آلمان کار نسبتا دشواری است زیرا فرد باید کارفرما را متقاعد کند که تخصص کافی برای کار دارد و کارفرما به این تخصص نیاز دارد زیرا برای کارفرما راحت تر است که یکی از شهروندان خود را استخدام کند. با این تفاسیر دشوارترین مرحله برای گرفتن دعوتنامه کاری آلمان متقاعد کردن کارفرما برای ارسال دعوتنامه است و پس از آن گرفتن ویزای کاری آلمان بسیار آسان می شود. ویزایی که بر اساس دعوتنامه کاری گرفته می شود با توجه به درخواست کارفرما و زمانی که در دعوتنامه قید شده است اعتبار دارد و اغلب جزء ویزاهای بلند مدت محسوب می شود، در واقع گرفتن دعوتنامه کاری آلمان بهترین راه برای اخذ ویزای آلمان است.

شرایط دعوتنامه کاری آلمان

از آن جایی که آلمان یکی از کشورهای زیبا و کم نظیر در اروپا است و جزء کشورهای قدرتمند دنیا محسوب می شود طرفداران بسیاری دارد و بیشتر افراد برای مهاجرت این کشور را انتخاب می کنند. در واقع امنیت شغلی، آموزش رایگان، ثبات اقتصادی و ... آلمان سبب شده است این کشور مرکز ایده آلی برای مهاجرت بسیاری از افراد شود. اقتصاد خوب آلمان سبب شده نرخ بیکاری آن هر ساله کاهش پیدا کند. با این تفاسیر تقاضای ویزای کاری آلمان بسیار زیاد است و جوانان جویای کار به امید پیدا کردن شغل مناسب به این کشور مهاجرت می کنند.

یکی از راه های اخذ ویزای آلمان گرفتن دعوتنامه کاری از کارفرمای آلمانی است که با دریافت دعوتنامه کاری آلمان شرایط گرفتن ویزا و اقامت آسان تر شود. گرفتن دعوتنامه کاری از کارفرمای آلمانی شرایط خاصی دارد و باید بتوان کارفرما را متقاعد کرد که به شما نیاز دارد تا برای شما دعوتنامه ارسال کند و شما را در دولت آلمان تضمین کند.

شرایط دعوتنامه کاری آلمان

 شرایط دعوتنامه کاری آلمان به اینگونه است که باید اطلاعات فرد دعوت کننده و مشخصات کامل او به همراه اطلاعات جانبی مانند مدت زمان اقامت، هدف از سفر و ... در نامه ای با عنوان دعوتنامه کاری درج شود. علاوه بر این فردی که عوتنامه را می نویسد باید دعوتنامه را امضاء کند، دست نویس یا تایپی بودن متن دعوتنامه اهمیت خاصی ندارد. به طور کلی برخی از شرایط دعوتنامه کاری آلمان در زیر ذکر شده اند.

  • ارائه تمام مدارک شناسایی مهمان
  • ارائه تمام مدارک شناسایی میزبان
  • پر کردن فرم صدور دعوتنامه آلمان توسط میزبان به عنوان تعهد نامه ای که میزبان تمامی هزینه های مربوط به اقامت مهمان را پرداخت نماید.
  • پرینت حساب شخصی مهمان
  • تنظیم دعوتنامه رسمی(هرچقدر رسمی تر باشد امتیاز متقاضی برای گرفتن ویزا بیشتر می شود)
  • فردی که دعوتنامه کاری آلمان را ارسال می کند باید اقامت دائم، موقت و یا بلو کارت آلمان را داشته باشد.

شرایط دعوتنامه کاری آلمان

نمونه دعوتنامه کاری آلمان

رسمی بودن دعوتنامه کاری آلمان اهمیت بسیاری دارد و کارفرما باید با توجه به سوابق و مدارک تحصیلی شما در جهت استخدام در کشور آلمان برای شما دعوت نامه ارسال کند. در نتیجه مشاهده نمونه دعوتنامه کاری آلمان بسیار حائز اهمیت است، به طور کلی این نامه فرمی است که شامل موارد زیر است و باید در دفاتر شهرداری تایید شود.

  • نام متقاضی
  • اطلاعات و شماره تماس سفارت
  • نام و اطلاعات فرد دعوت کننده
  • شماره گذرنامه متقاضی
  • هدف سفر
  • تاریخ سفر
  • تاریخ نوشتن دعوتنامه
  • امضاء فرد دعوت کننده
  • اسناد و ضمیمه های مورد نیاز

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع ویزا و دعوتنامه کاری، با کارشناسان ما در ویزاپلاس تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت