مشاوره رایگان: 02122110460
خرید مغازه در پرتغال

هر ساله بسیاری از افراد در سراسر دنیا اقدام به مهاجرت می‌کنند. کشورهای اروپایی از جمله محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجرت به شمار می‌روند. در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا، پرتغال فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و کسب اقامت فراهم کرده است. در حال حاضر اقتصاد این کشور بیشتر بر تجارت تمرکز دارد. این موضوع باعث ایجاد بستر مناسبی جهت اخذ ویزا و مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری یا خرید املاک و مستغلات گردیده است. انتقال پول به این کشور برای مقاصد تجاری روش مطمئنی برای گرفتن اقامت دائم به شمار می‌رود. بهترین راه، خرید املاک تجاری مانند مغازه و ایجاد اشتغال در این کشور است. اگر شما هم قصد خرید مغازه در پرتغال را دارید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

مراحل خرید مغازه در پرتغال

مراحل خرید مغازه در پرتغال

پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است که نزدیک به ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد. دو شهر بزرگ مهم این کشور، لیسبون و پورتو هستند. پرتغال در سال ۱۹۸۶ به عضویت اتحادیه اروپا و در سال ۱۹۹۵ به عضویت حوزه شینگن در آمد. زبان رسمی این کشور پرتغالی و واحد پول آن یورو است. دولتمردان پرتغال در سال‌های اخیر اصلاحات اقتصادی بسیاری را در کشور اعمال کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به خصوصی‌سازی صنایع و شرکت‌ها اشاره کرد. بیشترین حیطه فعالیت اقتصادی این کشور در حوزه تجارت مانند ساخت و فروش املاک و مستغلات است. پرتغال کشوری توسعه‌یافته است و به دلیل سطح بالای درآمد، رفاه اجتماعی بالا، فرصت‌های شغلی متعدد، قیمت مناسب خانه و املاک و همچنین پایین بودن میزان جرایم گزینه مناسبی برای مهاجرت به حساب می‌آید. ایده‌آل‌ترین روش برای اخذ ویزای طلایی و اقامت این کشور، خرید املاک و مستغلات است. طبق این شیوه فرد ملک مسکونی یا تجاری مانند مغازه را در پرتغال خریداری می‌کند و تا مدت پنج سال نمی‌تواند آن را بفروشد. پس از اتمام این مدت او می‌تواند درخواست اقامت دائم خود را ثبت کند. برای خرید مغازه در پرتغال می‌توان حداقل به اندازه ۵۰۰۰۰۰ یورو هزینه کرد. امکان خرید ملک تجاری قدیمی و در مناطق کم‌تراکم نیز با مبالغ پایین‌تر یورو وجود دارد.
مراحل خرید مغازه در پرتغال به شرح زیر است:

  • مشخص کردن نوع سرمایه‌گذاری مانند خرید املاک و مستغلات مانند مغازه
  • مراجعه به سایت اداره مهاجرت پرتغال و جمع‌آوری و تکمیل مدارک مورد نیاز
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • افتتاح حساب در این کشور و دریافت کد (این مراحل می‌تواند توسط وکیل پرتغالی انجام گیرد.)
  • انتخاب روش قطعی سرمایه‌گذاری
  • تکمیل کردن فرم پیش درخواست
  • تعیین قرار ملاقات حضوری
  • ثبت درخواست ویزای توریستی
  • بازدید از املاک تجاری این کشور و اقدام به خرید
  • دریافت سند ملک و ترجمه آن
  • متقاضیان ویزای پرتغال پس از خرید مغازه باید برای حفظ هزینه‌های سرمایه‌گذاری و تجدید ویزای اقامت به مدت حداقل دو هفته در طول سال به این کشور سفر کنند.

ویزاپلاس؛ خرید مغازه در پرتغال برای گرفتن ویزا

ویزاپلاس؛ خرید مغازه در پرتغال برای گرفتن ویزا

قوانین حقوقی و تجاری هر کشوری با سایر کشورها متفاوت است. خرید هرگونه ملک مسکونی یا تجاری در هر کشوری یک عمل حقوقی محسوب می‌شود. عاقلانه‌ است که قبل از اقدام به خرید از یک وکیل یا مشاور حقوقی آشنا به مقررات کمک بگیریم. اگر شما هم روش خرید ملک یا مغازه را جهت اخذ ویزای پرتغال و اقامت در آن‌جا انتخاب کرده اید بهتر است با کارشناسان حقوقی مجرب مشورت کنید. ویزاپلاس نزدیک به دو دهه سابقه راهنمایی افراد برای اخذ ویزا و مهاجرت به کشور دلخواه و مناسب را در کارنامه خود دارد. این موسسه با گردآوری کادری باتجربه و آشنا به مسائل حقوقی، قوانین دولتی و مهاجرتی و همچنین نحوه سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان برای گرفتن ویزای طلایی پرتغال است. ویزاپلاس به کمک وکلای قابل اعتماد در داخل و خارج از کشور، جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات مهاجرتی و تجاری را در اختیار افراد قرار می‌دهد. از جمله خدمات این موسسه ارائه مشاوره جهت خرید مغازه در پرتغال برای گرفتن ویزا است.
کشورهای اروپایی مقصد مهاجرت تعداد بسیار زیادی از مردم هستند. بعضی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مانند پرتغال شرایط اقامت و زندگی بهتری را برای مهاجرین فراهم می‌کنند. یکی از راه‌های رایج و مطمئن برای اخذ ویزای این کشور، خرید ملک تجاری مثل مغازه است. قبل از اقدام به انتقال سرمایه به کشور پرتغال و خرید مغازه باید درمورد قوانین حقوقی و اقتصادی با یک وکیل یا کارشناس آگاه صحبت کنید. موسسه مهاجرتی ویزاپلاس این امکان را برای شما فراهم کرده است.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت