مشاوره رایگان: 02122110460
سایت خرید و فروش ملک در پرتغال

کشور پرتغال به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، می تواند یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری ملک باشد. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از مردم کشور ایران، به دنبال خرید و فروش ملک در پرتغال باشند. به منظور خرید و فروش ملک در پرتغال، ابتدا لازم است که بودجه خود را برای این کار در نظر بگیرید و سپس بر اساس قیمت خرید ملک در پرتغال، اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه خرید و فروش ملک در پرتغال آشنا کنیم. بنابراین، اگر به دنبال خرید ملک در پرتغال هستید، با ما همراه باشید.

چگونه می توان در پرتغال ملک خرید؟    

پرتغال از جمله کشورهایی است که امکان خرید ملک را بدون شرط حضور، برای مردم مختلف جهان فراهم کرده است. از طرفی افراد مهاجر می توانند برای دریافت اقامت دائم از کشور پرتغال، از طریق خرید ملک اقدام کنند تا بتوانند در کمتر از 6 ماه اقامت دائم خود را دریافت کنند. با خرید ملک در این کشور، امکان دریافت اقامت دائم برای اعضای خانواده و اطرافیان نیز وجود دارد. همه این مزیت ها باعث شده اند تا خرید ملک در پرتغال، مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد.

برای خرید ملک در پرتغال جهت سکونت و یا سرمایه گذاری، می توانید از روش های مختلفی کمک بگیرید. اما ساده ترین روش دریافت ویزای توریستی برای سفر به پرتغال و انجام اقدامات لازم برای خرید ملک در این کشور است. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه ای که دارید، به صورت توریستی به کشور پرتغال سفر کنید. سپس، با مراجعه به مراکز فروش ملک در پرتغال، می توانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید ملک با ارزش های متفاوت کنید.

چگونه می توان در پرتغال ملک خرید؟	 

در حال حاضر، امکان خرید ملک در هر یک از شهرهای مختلف کشور پرتغال وجود دارد. بدیهی است که قیمت ملک در هر یک از شهرها با هم متفاوت است. از طرفی با توجه به افزایش تقاضای بسیاری از مردم برای خرید ملک در کشور پرتغال، قیمت خرید و فروش ملک در پرتغال بسیار افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا برخی از مردم با چالش های مختلفی برای خرید ملک در این کشور روبرو باشند. با این حال با توجه به اینکه امکان خرید انواع ملک نوساز و یا قدیمی در کشور پرتغال وجود دارد، می توان با هر نوع بودجه ای اقدام به خرید هر یک از ملک های تجاری و یا مسکونی در پرتغال نمود.

سایت ویزاپلاس راهنمای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال

همانطور که اشاره کردیم، یکی از ساده ترین روش ها برای دریافت اقامت در پرتغال، خرید ملک است. این در حالی است که امکان خرید ملک در پرتغال با بودجه های مختلف وجود دارد و می توان بر اساس نیاز اقدام به خرید ملک تجاری یا مسکونی کرد. از مزیت های این روش می توان به عدم وجود شرط حضور در کشور پرتغال اشاره کرد. بنابراین، تمامی افرادی که به دنبال اخذ اقامت دائم برای خود و اطرافیانشان هستند، می توانند از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری کنند.

با این حال باید در نظر داشته باشید که با خرید ملک در پرتغال، باید مبلغی را تحت عنوان مالیات به کشور پرتغال پرداخت کنید. البته میزان درصد مالیات بر اساس ارزش ملک تعیین می شود و می توان با خرید ملک های ارزان قیمت، میزان مالیات پرداختی را نیز کاهش داد. فارغ از تمامی موضوعات ذکر شده، دریافت اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال شرایط خاص خودش را دارد. بنابراین، لازم است که ابتدا افراد قبل از هر اقدامی از یک موسسه معتبر در حوزه مهاجرت به کشورهای اروپایی کمک بگیرند تا در این مورد اطلاعات کافی کسب کنند.

سایت ویزاپلاس راهنمای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال

شرکت مهاجرتی ویزاپلاس با ارائه خدمات در حوزه مهاجرت به کشور پرتغال، می تواند در حوزه خرید ملک در پرتغال و مزایای آن اطلاعات کافی به شما بدهد. در صورتی که نیاز به خرید ملک در پرتغال و مهاجرت به این کشور را دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه ویزاپلاس در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه ما با ارائه راهنمایی های تخصصی، اطلاعات کافی را در مورد این اقدام به شما می دهند.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت