مشاوره رایگان: 02122110460

 

کشور یونان یکی از کشورهای بسیار زیبا و دیدنی در قاره اروپا است که همه ساله افراد زیادی از این کشور چه برای مقاصد تفریحی و چه جهت امور مربوط به کار و تحصیل دیدن می کنند. پایتخت کشور یونان شهر آتن است که شهری بسیار متمدن و جذاب بوده و می تواند یک مقصد بسیار آرام و خاص برای مسافران گوناگون باشد. واحد پول در این کشور یورو است و همواره پول های زیادی از راه جاذبه های گردشگری و تفریحی به این کشور جذب می شود. ویزاهایی که برای کشور یونان صادر می شوند انواع مختلفی دارند و شما برای اخذ ویزای این کشور ابتدا می بایست هدف خود از رفتن به این کشور را تعیین کنید تا بتوانید اقدام به گرفتن ویزای مد نظر خود کنید. اخذ موفقیت آمیز ویزای کشور یونان منوط به نظر سفارت و قوانین آن است که در صورت عدم مغایرت آن با شرایط شما، به آسانی می توانید نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام نمایید.

برای درخواست ویزای یونان به کجا مراجعه کنیم؟

در اولین گام برای این که بتوانید ویزای کشور یونان را گرفته و درخواست خود را برای اخذ ویزای یونان ثبت کنید لازم است تا از سفارت این کشور وقت بگیرید. بعد از این که از سفارت برای اخذ ویزای خود وقت گرفتید، لازم است تا مدارک مورد نیاز بر اساس نوع ویزای مد نظر شما و هر مدرکی که سفارت از شما درخواست می نماید را کامل کرده و آن ها را به یک دارالترجمه معتبر بدهید تا آن ها را به طور رسمی برای شما ترجمه کنند. این مدارک ترجمه شده در واقع مدارک اصلی شما به زبان کشور مقصد بوده که مهر دارالترجمه بر آن ها زده شده است. پس از ترجمه موفق مدارک خود آن ها را در اختیار سفارت کشور یونان قرار دهید تا از لحاظ صحت و درستی مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که هر گونه ایراد و کاستی در مدارک ارائه شده شما به سفارت وجود داشته باشد، درخواست شما از سوی آن ها رد شده و مورد پذیرش واقع نخواهد شد.

برای درخواست ویزای یونان به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که تمامی این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید، حال وقت آن است که در تاریخ مشخص شده از سوی سفارت در آن جا حاضر شده و تمامی مدارک مربوطه را هم با خود ببرید. در این مرحله همچنین لازم است تا هزینه ای را که از سوی سفارت جهت صدور ویزای شما تعیین می شود را پرداخت کنید تا درخواست شما به طور تمام و کمال و رسمی به ثبت برسد. این هزینه در واقع در قبال ارائه خدمات سفارت جهت اخذ ویزای شینگن از شما گرفته می شود. حال دیگر کار شما در سفارت به پایان رسیده است و کافیست که فقط صبر کنید تا سفارت به شما جواب نهایی را بدهد. اگر به هر دلیلی درخواست شما از سوی سفارت رد شد، می توانید بعد از شناسایی مشکل مربوطه و برطرف کردن آن به مدت دو الی چهار ماه بعد مجددا نسبت به گرفتن ویزای کشور یونان اقدام نمایید.

ویزاپلاس، مشاور و وکیل شما در تمامی مراحل اخذ ویزای یونان

موسسه مهاجرتی ویزا پلاس یک مجموعه گسترده و معتبر جهت انجام امور مربوط به مهاجرت و اخذ ویزا و پاسپورت در بسیاری از کشورهای خارجی محسوب می شود که با بهره گیری از کادری حرفه ای و با سابقه و داشتن کلیه امکانات مورد نیاز در این حوزه، تمامی نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود. شما می توانید با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید و درباره انواع ویزا یونان، تمکن مالی یونان، هزینه تمکن مالی یونان، خرید ویلا در یونان، هزینه زندگی در یونان و... اطلاعات کسب کنید.

ویزاپلاس، مشاور و وکیل شما در تمامی مراحل اخذ ویزای یونان

یونان یکی از کشورهای بسیار پرطرفدار جهت اخذ ویزا در اتحادیه اروپا است که عمده درآمدهای اقتصادی آن از راه گردشگری به دست می آید. شما با توجه به هدفی که از رفتن به این کشور دارید می توانید نسبت به اخذ ویزای مورد نظر خود طی گام های مشخصی اقدام نمایید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت