مشاوره رایگان: 02122110460
وکیل مهاجرت به پرتغال

کسانی که قصد مهاجرت به پرتغال و سایر کشورها را دارند، لازم است که وکیل مهاجرتی برای خود انتخاب کنند. این وکیل با دانستن مسائل تخصصی در این زمینه نقش مهمی در روند مهاجرت شما دارد. برای مثال زمانی که شما درگیر پرونده مربوط به مهاجرت خود به پرتغال هستید، فردی در نقش وکیل مهاجرت به پرتغال هم می توانید مشاور و هم نماینده قانونی شما باشد. 

اقامت در کشور پرتغال برای اتباع خارجی امکان پذیر است، اما در این خصوص کارهای زیادی وجود دارد که باید خارج از دادگاه آن ها را انجام دهید. این پروسه بایستی طبق قوانین مهاجرت محلی، قوانین کار و اقامت قانونی کشور مقصد صورت گیرد. بنابراین کمک گرفتن از وکیل مهاجرت می تواند برای شما مهم و بسیار مفید باشد. این افراد خدمات مختلفی را به شما ارائه می دهند، بنابراین آن ها باید قبل از بستن قرارداد پرونده شما را با دقت مطالعه نمایند. اقامت در کشور پرتغال رویای بسیاری از افرادی است که اندیشه مهاجرت را در سر می پرورانند. این کشور با در نظر گرفتن شرایط آسان برای ورود مهاجرین، تحقق این آرزو را راحت نموده است. دریافت ویزای طلایی پرتغال روشی برای کسب اقامت پرتغال در طی پروسه ای 5 ساله است. اخذ اقامت از راه خرید ملک پرتغال و اخذ ویزای طلایی پرتغال یکی از شیوه های پرطرفدار اخذ اقامت در سرتاسر دنیا محسوب می شود. 

در این مطلب از موسسه مهاجرتی ویزاپلاس اطلاعاتی را درباره نحوه انتخاب وکیل مهاجرت پرتغال، وظایف و ویژگی های او و مزایای همکاری با وکیل اطلاعات سودمندی بدست خواهید آورد. پس اگر شما نیز تمایل به اقامت در این کشور را دارید، تا انتها با ما همراه باشید. 

وکیل مهاجرتی پرتغال را چگونه انتخاب کنیم؟

وکیل مهاجرتی پرتغال را چگونه انتخاب کنیم؟

چند روش برای انتخاب وکیل مهاجرت به پرتغال وجود دارد که در ادامه شرح داده شده اند: 

  • دریافت مشاوره های اولیه: در ابتدا که اقدام به اخذ مجوز اقامت برای پرتغال را می کنید، همه مسائل کمی پیچیده به نظر می رسند. قوانین و تبصره های زیادی در این زمینه وجود دارد که شما را سردرگم می سازند. از این رو مشاوره اولیه برای درک این قوانین و شناخت مسیر بسیار مهم است. 

بسیاری از وکلای مهاجرت اولین جلسه خود را به صورت رایگان ارائه می دهند. البته با توجه به مسیر پر پیچ و خم دریافت مجوز اقامت یک جلسه کافی نیست و باید بیشتر با وکیل در ارتباط باشید. 

  • شناسایی حوزه های تخصص و دانش وکیل: شناخت حوزه کاری وکیل منتخب شما بسیار مهم است. باید بدانید که آیا او تنها به امور صدور ویزا مشغول است یا در زمینه های دیگر مهاجرت نیز فعالیت می کند؟

دانستن این اطلاعات بسیار مهم است؛ زیرا احتمال دارد که شما در آینده بخواهید شرکت خود را در پرتغال تاسیس کنید. همچنین در سال های بعد ممکن است که نیاز به ارزیابی وضعیت مالیاتی خود به عنوان یک خارجی داشته باشید. 

همچنین اگر وکیل مهاجرت در زمینه معاملات ملک نیز راهنمای شما باشد، برای شما بسیار سودمند است. بنابراین به گروه حقوقی مراجعه نمایید که تمام نیازهای قانونی شما را به عنوان یک خارجی در پرتغال پوشش دهد. 

مزایای داشتن وکیل مهاجرت به پرتغال چیست؟

مزایای داشتن وکیل مهاجرت به پرتغال چیست؟

اگر قصد مهاجرت به پرتغال را دارید، به چند دلیل باید از وکیل مهاجرت کمک بگیرید:

دریافت راهنمایی اولیه

هر فردی برای دریافت اقامت پرتغال با مشکلات مختلفی روبرو است و فرآیند مهاجرت برای هر شخصی متفاوت است. وکیل مهاجرت با ارائه نقشه راه مشخص تمام مراحل لازم برای اخذ ویزا و آماده سازی مدارک ضروری را به شما بیان می کند. بنابراین دریافت مشاوره اولیه با این افراد به ویژه برای افرادی که در این حوزه هیچ اطلاعاتی ندارند، بسیار مهم است. 

جلوگیری از عدم پذیرش درخواست ویزا

وکیل مهاجرت در مسیر دریافت اقامت پرتغال به افراد بسیاری کمک می کند. بنابراین چنین شخص با تجربه ای از تمام پیچ و خم های این فرآیند به خوبی آگاه است و راه های موفقیت یک درخواست را می شناسد. همچین یک وکیل ماهر اشتباهات اصلی افراد را به آن ها یادآوری می کند. 

جلوگیری از استرس و اتلاف وقت 

جلوگیری از استرس و اتلاف وقت 

اخذ مجوز اقامت شامل تهیه مدارک لازم، پیگیری قرارهای ملاقات با سفارت ها و حل مشکلات احتمالی پروسه ای دشوار و خسته کننده است. این امور طولانی روزهای پر استرسی را برای شما به همراه دارند. در صورتی که با کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت کاربلد همه این مسائل به راحتی حل خواهد شد. 

این فرد متخصص تمام مراحل تهیه مدارک، ارسال برای سفارت و سازمان های مختلف و تعیین قرار ملاقات ها را برعهده می گیرد. بنابراین نیازی نیست که شما کار زیادی انجام دهید. 

نماینده قانونی 

گاهی نیاز است که پیش از دریافت مجوز اقامت پرتغال برای انجام اموری در اداره پلیس یا اداره مهاجرت به این کشور سفر کنید.اگر امکان این سفر وجود نداشته باشد، چه اتفاقی می افتد؟ شما با داشتن یک وکیل مهاجرت به پرتغال خوب دیگر دغدغه ای در این زمینه نخواهید داشت. هنگامی که شما به چنین فردی وکالت بدهید، او نماینده قانونی شما محسوب می شود و می تواند به جای شما هرگونه مدرکی را امضاء کند.  

 وکلای مهاجرت به پرتغال باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

وکلای مهاجرت به پرتغال باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

اگر در طول روند مهاجرت خود به پرتغال و سایر کشورها از تیمی از متخصصان به عنوان مشاور کمک بگیرید، بسیاری از سوالات ذهنی و نگرانی های شما برطرف می شود. بنابراین وکیل و مشاور قانونی باید توانایی انجام تمام مراحل اداری مربوط به دریافت مجوز اقامت را داشته باشد. این امر کمک می کند که شما بدون هیچ مشکلی و البته با دانش حقوق قانونی کافی به پرتغال بروید. 

وکیل مهاجرت به پرتغال باید عضو انجمن و کانون وکلای این کشور باشد. همچنین این فرد بایستی از مجوزهای لازم برای انجام کلیه امور قانونی و حقوقی برخوردار باشد. توصیه می شود که پیش از عقد قرارداد با وکیل منتخب خود به وب سایت کانون وکلای پرتغال مراجعه کنید. شما می توانید در این سایت از قانونی بودن و مجوزهای تیم حقوقی یا وکیل خود مطمئن گردید. همچنین وکلای قانونی در سایت Yelp پروفایل دارند که امکان بررسی آن میسر است. در کل وکلای پرتغالی این ویژگی ها را باید داشته باشند:

  • دارای مدرک حقوق صادر شده از دانشگاه های پرتغال یا دانشگاه های معتبر سایر کشورها.
  • گذراندن دوره کارآموزی 18 ماهه که دو مرحله مجزا دارد.
  • پذیرفته شدن در آزمون وکالت که در دو مرحله کتبی و شفاهی صورت می گیرد. 

وکیل مهاجرت به پرتغال درباره چه موضوعاتی راهنماییتان می کند؟ 

وکیل مهاجرت به پرتغال درباره چه موضوعاتی راهنماییتان می کند؟ 

وکیل مهاجرت به پرتغال درباره هرگونه روش مهاجرتی به شما مشاوره های حقوقی می دهد. همچنین این فرد به موکل خود کمک می کند که پرونده خود را پس از آماده سازی مدارک لازم به دفاتر مهاجرت ارسال نماید. برخی از خدماتی که این شخص حقوقی در اختیار شما می گذارد، شامل موارد زیر است:

  • دریافت ویزای اقامت طولانی مدت و کوتاه: وکیل بر اساس قوانین پرتغال در زمینه اخذ و تمدید ویزاهای مختلف به شما مشاوره حقوقی می دهد. 
  • ارائه درخواست تمدید ویزا.
  • ارائه درخواست های شهروندی: این فرد به شما در دریافت تابعیت این کشور کمک می کند. همچنین شما می توانید درباره الزامات عمومی زندگی در پرتغال از او مشورت بگیرید. 
  • خدمات مهاجرت: وکیل مهاجرت به مهاجران خارج از کشور که قبلا به پرتغال مهاجرت کرده اند، مشاوره می دهد. این افراد ممکن است که نیاز به کمک حقوقی تخصصی داشته باشند. 
  • درخواست و تمدید شماره شناسایی اتباع خارجی یا NIE.
  • دریافت گواهینامه اتحادیه اروپا.
  • اخذ مجوزهای اولیه اقامت در پرتغال.
  • استخدام بین المللی: شما با کمک وکیل مهاجرتی می توانید در یک شرکت پرتغالی یا بین المللی مشغول به کار شوید. همچین با کمک این فرد امکان اشتغال به صورت آزاد نیز وجود دارد. 
  • دریافت مجوزهای اولیه کار در پرتغال.
  • درخواست برای پیوستن خانواده به یکدیگر: این مسائل به ویژه هنگامی که پای کودکان خردسال و دیگر افراد وابسته در میان است، اموری پیچیده محسوب می شوند. بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت خوب بسیار مهم است. 
  • انجام رویه های مهاجرتی برای دانشجویان: اخذ ویزا و مجوزهای کوتاه مدت اقامت دانشجویی یا دریافت مجوز برای خردسالانی که قصد ادامه تحصیل در پرتغال را دارند. 

همانطور که اشاره کردیم بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت خوب بسیار مهم است. شما می توانید با ارائه تمکن مالی مناسب خود ویزای D7 پرتغال را کسب کنید، زیرا مدرک تمکن مالی نشان دهنده داشتن درآمد و حقوق کافی برای زندگی در این کشور است. با مشورت با وکیل کاربلد در این زمینه اطلاعات زیادی کسب کنید. برای مشورت با یک وکیل کاربلد کافی است با شماره تلفن های ویزا پلاس تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت