مشاوره رایگان: 02122110460
ویزامتریک آلمان و تعیین وقت سفارت

در چند سال گذشته با توجه به افزایش آمار افرادی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را داشته اند، سفارت این کشور اقدام به راه اندازی یک کارگزاری برای صدور ویزای توریستی کشور آلمان نموده است. شرکت ‌کارگزاری ویزا متریک تمامی امور مربوط به صدور ویزا برای مهاجران ایرانی را در کشور انجام می دهد، بنابراین افرادی که با مقاصد مختلف مانند تحصیل، تجارت، کار و گردشگری می خواهند به آلمان سفر کنند، باید اول برای گرفتن ویزای خود به کارگزاری ویزامتریک مراجعه نمایند. انجام این کار نیازمند گرفتن وقت قبلی است. برای گرفتن وقت سفارت آلمان ابتدا متقاضیان باید به‌صورت اینترنتی ثبت‌ نام کنند و از قبل داشته باشند. در غیر اینصورت نمی توانند مراحل دریافت ویزای آلمان را طی کنند. با توجه به این که سال های گذشته صف‌ های طولانی مقابل سفارت آلمان ایجاد می شد تا افراد بتوانند وارد سفارت شوند و وقت بگیرند، مسئولین سفارت تصمیماتی را اتخاذ کردند تا تنها افرادی که به صورت اینترنتی وقت قبلی گرفته ‌اند، بتوانند برای انجام مراحل اخذ ویزا به این مرکز مراجعه کنند. مدت زمان صدور ویزا برای مهاجران ایرانی با توجه به هدف آن ها از سفر به آلمان متفاوت است، به عنوان نمونه افرادی که قصد سفر توریستی و گردشگری به کشور آلمان را دارند، می توانند طی مدت ۳ الی ۴ ماه وقت سفارت بگیرند، اما افرادی که برای تحصیل به کشور آلمان سفر می ‌کنند، ممکن است تا ۳۶ ماه بعد بتوانند از سفارت آلمان وقت مصاحبه بگیرند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین ویزامتریک آلمان و نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان می توانید به وب سایت ویزا پلاس مراجعه نمایید. مشاوران ویزا پلاس به شما کمک می کنند تا از طریق کارگذاری ویزا متریک بتوانید ویزا آلمان را دریافت کنید. علاوه بر این یکی از روش های سرمایه گذاری در آلمان را می توان ثبت شرکت به شمار آورد. برای کسب اطلاعات درباره ثبت شرکت gmbh در آلمان با کارشناسان ویزاپلاس در تماس باشید. در واقع در صورتی که به دنبال ثبت شرکت در آلمان هستید، کارشناسان ویزا پلاس با تسلط بر تمام امور سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند.

ویزامتریک آلمان و تعیین وقت سفارت

ویزا متریک آلمان چیست؟

کشور آلمان یکی از کشور های قدرتمند اقتصادی اروپا است که هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می ‌کنند. انجام امور صدور ویزا یا روادید برای مهاجرانی که قصد ورود به این کشور را دارند، پروسه زمان‌بر و دست و پا گیری است. با توجه به افزایش درخواست ها برای دریافت ویزای آلمان، سفارت این کشور شرکت واسطه ای را برای انجام چنین اموری معرفی کردند. نام این شرکت، مرکز ویزامتریک است که امور مربوط به رسیدگی به درخواست‌ های صدور ویزا را انجام می ‌دهد تا بتواند مراحل صدور ویزای آلمان را تسهیل کند. افرادی که قصد مهاجرت به این کشور ها را دارند باید برای تعیین وقت مصاحبه سفارت ابتدا به این شرکت ها مراجعه کنند و به صورت اینترنتی وقت قبلی بگیرند. افراد متقاضی باید قبل از گرفتن وقت سفارت مدارک لازم برای اخذ وقت قبلی را آماده کنند و به شرکت ویزامتریک مراجعه کنند. پرداخت هزینه های لازم برای گرفتن وقت نیز مورد نیاز است. در غیر این صورت متقاضیان نمی توانند وقت سفارت آلمان را دریافت کنند. مرکز ویزامتریک در ایران تمامی امور اداری مربوط به ویزای شینگن آلمان را انجام می دهد و خدمات دیگری را نیز به متقاضیان ارائه می کند. از جمله خدمات شرکت ویزامتریک می ‌توان به خدمات VIP، گرفتن عکس بیومتریک، اطلاع رسانی در رابطه با تکمیل فرم درخواست، آماده سازی فتوکپی و پرینت های مورد نیاز و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که هزینه مربوط به هر یک از این خدمات باید توسط متقاضی پرداخت شود.

ویزا متریک آلمان چیست؟

وظیفه ویزامتریک آلمان چیست؟

تا این قسمت از مقاله با شرکت ویزامتریک آشنا شدیم و اطلاعاتی در رابطه با امور انجام شده توسط این شرکت را به دست آوردیم؛ اما بهتر است بدانید وظیفه ویزامتریک آلمان چیست. افرادی که به ویزامتریک مراجعه می‌ کنند و مدارک خود را تحویل می ‌دهند باید پس از پرداخت هزینه ‌ها، کار های مربوط به ثبت اطلاعات بیومتریک، انگشت نگاری و عکس مورد نیاز را در دفتر ویزا متریک انجام دهند. وظیفه این شرکت این است که مدارک شما را به همراه پاسپورت به کنسولگری آلمان در ایران ارسال کند تا پس از بررسی مدارک، سفارت موافقت خود را با درخواست شما اعلام کند. هنگامی که جواب درخواست شما حدود دو یا سه هفته بعد مشخص شد، سفارت آلمان پاسپورت شما را به کارگزاری ویزامتریک می ‌فرستد. در این زمان است که کارگزاری ویزا متریک با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شما، خبر مربوط به بازگشت پاسپورت را از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. شما می توانید به ویزامتریک مراجعه کنید و پاسپورت خود را دریافت کنید. در صورتی که امکان مراجعه حضوری برای شما وجود نداشته باشد، ویزامتریک پاسپورت را به آدرسی که شما مشخص کرده‌ اید، ارسال می ‌کند. تمامی تصمیمات مربوط به پذیرش یا رد درخواست ویزای متقاضی توسط افسر سفارت آلمان اخذ می ‌شود و هیچ ارتباطی با کارگزاری ویزامتریک ندارد، بنابراین برای جلوگیری از ریجکت شدن ویزا می توانید با ویزا پلاس شرکت ارائه دهنده مشاوره امور مهاجرتی در ارتباط باشید و قبل از ارائه مدارک تمامی اطلاعات لازم برای اخذ ویزای آلمان از طریق ویزا متریک را به دست بیاورید. ویزا پلاس با داشتن مشاوران متخصص می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی کنند.

وظیفه ویزامتریک آلمان چیست؟

 مراحل تعیین وقت ویزا متریک آلمان

مراحل تعیین وقت ویزامتریک آلمان برای افرادی که با اهداف مختلف قصد سفر و مهاجرت به آلمان را دارند یکسان است. ممکن است افرادی که با اهداف تجاری به این کشور مهاجرت می ‌کنند، مدت زمان کمتری نیاز داشته باشند تا وقت سفارت بگیرند، اما افرادی که برای اهداف تحصیلی به این کشور سفر می‌ کنند نیاز باشد یک تا دو سال منتظر تعیین وقت سفارت باشند. اولین قدم برای اخذ ویزای کشور آلمان تعیین وقت ویزامتریک است. مراحل انجام این کار نیز به این صورت است که افراد باید به سایت ویزامتریک مراجعه کنند و وقت سفارت بگیرند. پس از پرداخت مبالغ مورد نیاز به حساب شرکت ویزامتریک و ارسال قبض پرداخت به همراه درخواست اخذ وقت، می توانند وقت خود را تعیین کنند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تعیین وقت ویزا متریک آلمان می توانید با شماره های مندرج در وب سایت ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این اگر نمی دانید حداقل حقوق برای بلوکارت آلمان چقدر است، با مشاوران متخصص ویزاپلاس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را درباره بلوکارت آلمان کسب کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت