مشاوره رایگان: 02122110460
جواب مثبت ویزای سفارت آلمان

سفارت آلمان برای افرادی که قصد حضور در این کشور را دارند، ویزاهای مختلفی تعریف نموده است که عبارتند از ویزای کار، تحصیل، گردشگری، الحاق به خانواده، سرمایه گذاری، دوره زبان آلمانی و ... است. برای هر نوع ویزای صادر شده، بازه زمانی مجاز اقامت در آلمان متفاوت است، به عنوان مثال برای افرادی که تنها قصد حضور در فرودگاه های کشور آلمان برای ادامه سفر خود را دارند، ویزای نوع A این کشور صادر می شود. دارندگان این نوع ویزا حداکثر می توانند در بازه زمانی کمتر از 48 ساعت در آلمان توقف داشته باشند، همچنین این کشور برای اعطای ویزا به متقاضیان اولویت هایی را در نظر گرفته است، به عنوان مثال درخواست های رسیده برای اخذ ویزای کاری نسبت به ویزای گردشگری حائز اهمیت بیشتری هستند و پروسه رسیدگی به آن‌ها سریعتر پیگیری می شود. برای دریافت اطلاعات درباره مدارک لازم برای ویزای کار آلمان با مشاوران متخصص و کاربلد در تماس باشید. به طور کلی نمی توان یک بازه زمانی ثابت برای دریافت جواب مثبت ویزا از سفارت آلمان تعریف کرد، به عبارت دقیق تر می توان گفت در صورتی‌که تعداد درخواست های اولویت دار زیاد باشد، نوبت بررسی پرونده های کم اهمیت تر به تعویق خواهد افتاد. لازم به ذکر است که سفارت آلمان دستورالعمل خاصی برای بررسی درخواست های اخذ ویزا دارد و در نهایت طول زمان ارائه پاسخ مثبت و یا رد درخواست، خیلی طولانی نخواهد شد. این مسئله تنها در موارد خاصی که ندرتا بروز پیدا می کند قابل تغییر است.

جواب مثبت ویزای سفارت آلمان

نحوه دستیابی به جواب مثبت ویزای سفارت آلمان

احتمال دریافت پاسخ مثبت به درخواست ویزا و یا رد آن از جانب سفارت آلمان همواره وجود دارد. چنانچه فرد درخواست کننده مراحل پیش از تشکیل پرونده و ثبت درخواست خود را به درستی پیگیری نکرده باشد، احتمال دریافت پاسخ منفی بسیار زیاد خواهد بود، لذا به متقاضیان توصیه می شود که قبل از هر گونه اقدامی اطلاعات مورد نیاز را از منابع معتبر دریافت کنند و عملکرد آتی خویش را با توجه به توصیه های کارشناسان برنامه ریزی نمایند. یکی از نکاتی که متقاضیان اخذ ویزای آلمان باید مورد توجه قرار دهند، شیوه تکمیل مدارک درخواست شده است. هر چه در جمع آوری مدارک دقت بیشتری صورت گرفته و زمان بیشتری صرف شود، نتیجه مطلوب تر خواهد بود. البته گاهی در پروسه بررسی توسط سفارت آلمان، اشتباهاتی نیز صورت می گیرد و درخواست متقاضی به دلایل نادرست رد می شود. در این حالت امکان اعتراض به نتایج و توضیح علل بروز خطا، برای فرد در نظر گرفته شده است. در این حالت متقاضی می تواند با ارائه مدارک کامل تر، وضعیت دقیق خویش را تشریح نموده و نتیجه را به نفع خود تغییر دهد. برای دستیابی به جواب مثبت ویزای سفارت آلمان باید مدارکی داشته باشید که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • مدارک نشان دهنده برخورداری فرد متقاضی از تمکن مالی: متقاضیان اخذ ویزای آلمان باید تمکن مالی خود را اثبات کنند. برای نشان دادن برخورداری از تمکن مالی مکفی، باید بانک به صورت مکتوب این مسئله را تائیدکند. سفارت حداقل مبلغ مورد نیاز را به افراد اعلام می کند. به درخواست هایی که متقاضیان آن‌ها مبلغ مربوطه را در حساب خویش نداشته باشند، قطعا پاسخ منفی داده می شود.
  • ارائه گردش مالی حساب فرد متقاضی: میزان گردش مالی حساب بانکی فرد، یکی از موارد تاثیر گذار در دریافت پاسخ مثبت و یا منفی از جانب سفارت است، به همین علت افرادی که قصد اقدام به اخذ ویزای آلمان را دارند، باید از سه ماه قبل به این موضوع توجه نموده و زمینه دریافت پاسخ مثبت را برای خویش فراهم کنند.
  • ارائه ویزاهای قبلی و تاریخچه سفرهای فرد متقاضی: فرد متقاضی با ارائه ویزای شینگن خویش در صورت وجود و یا سایر ویزاهای اخذ شده با پاسپورت خویش، می تواند ضریب موفقیت خویش در اخذ ویزای آلمان را به طور چشمگیری افزایش دهد. البته لازم به ذکر است که ارائه این مدارک اجباری نیست.
  • ارائه دعوت نامه: چنانچه فرد دعوت نامه ای از جانب یکی از اعضای خانواده خویش در کشور آلمان دریافت نموده باشد که در آن اطلاعات فرد متقاضی ویزا به طور کامل قید شده باشد و محل اسکان وی در بازه زمانی اقامت در آلمان مشخصا اعلام شده باشد، احتمال اعطای ویزا بسیار زیاد خواهد بود. این مسئله در مورد دعوت نامه ارسالی از جانب یک کارفرما و شرکت مخصوص نیز صادق است، همچنین افرای که برای شرکت در نمایشگاه های دایر شده در آلمان دعوت نامه دریافت نموده باشند نیز به احتمال زیاد موفق به اخذ ویزا خواهند شد.

نحوه دستیابی به جواب مثبت ویزای سفارت آلمان

احتمال گرفتن جواب مثبت ویزا آلمان برای چه کسانی بیشتر است؟

قطعا تمام افرادی که برای اخذ ویزای کشور آلمان اقدام می نمایند، از مراحل مربوط به پروسه آن نیز آگاهی دارند. شاید از دید برخی از متقاضیان، دلایل قبول شدن یک فرد و رد شدن دیگری واضح نباشد، اما با کمی تامل روشن می شود که نحوه تکمیل کردن فرم ها و ارائه مدارک، میزان آمادگی فرد متقاضی در روز مصاحبه، ارائه توضیحات کافی در مورد علل درخواست وجزئیات مربوط به آن و حتی پوشش ظاهری و آراستگی فرد می تواند در گرفتن جواب مثبت ویزا آلمان تاثیر گذار باشد. قطعا با افرادی که در روز مصاحبه وقت شناس بوده و در زمان تعیین شده در محل حاضر هستند و ظاهر آنان مقبول و آراسته است با افرادی که از این ویژگی ها برخوردار نیستند، یکسان برخورد نخواهد شد. این مسئله نکته مهمی است که اغلب از دید افراد مخفی می ماند. بی توجهی در این مورد یک امتیاز منفی برای فرد به همراه دارد.، همچنین متقاضیان باید پیش از فرا رسیدن روز مصاحبه، آمادگی های ذهنی لازم را در خود ایجاد کرده باشند و پاسخ های مناسبی را برای سوالات احتمالی که از ایشان پرسیده خواهد شد، آماده کرده باشند. توضیح دقیق دلایل سفر و هدف فرد متقاضی می تواند در اخذ جواب مثبت برای ویزا کمک کننده باشد. بهتر است درخواست کنندگان ویزا، مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت را در سطح بالا تنظیم کنند. احتمال دریافت پاسخ منفی برای متقاضیانی که از حداقل شرایط برخوردار هستند، بسیار زیاد خواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای چگونه دستیابی جواب مثبت ویزا سفارت آلمان با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید. مشاوران متخصص ویزا پلاس به شما کمک می کنند تا نحوه دستیابی به جواب مثبت ویزای سفارت آلمان را بیابید. مسلما برای اخذ اقامت کشوری نظیر آلمان راه های بسیاری وجود دارد، اما هیچ یک ساده تر از اقدام به دریافت بلوکارت آلمان نیست. اگر نمی دانید حداقل حقوق برای بلوکارت آلمان چقدر است، با مشاوران متخصص ویزاپلاس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید، یکی از روش های سرمایه گذاری در آلمان را می توان ثبت شرکت به شمار آورد. برای کسب اطلاعات درباره ثبت شرکت gmbh در آلمان با کارشناسان ویزاپلاس در تماس باشید. در صورتی که به دنبال ثبت شرکت در آلمان هستید، کارشناسان ویزا پلاس با تسلط بر تمام امور سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند.

راههای مختلف مهاجرت به آلمان را با کارشناسان مهاجرت ویزا پلاس تجربه کنید

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت