مشاوره رایگان: 02122110460
وقت سفارت پرتغال در تهران

پرتغال با برخورداری از آب و هوای گرم، نزدیکی به اقیانوس اطلس، محاصره شده توسط کوه، نرخ پایین جرم و جنایت و هزینه پایین زندگی، به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر برتر دنیا شناخته می‌شود. کشور پرتغال یکی از برترین کشورهای اروپایی در زمینه اقتصادی است که با ارائه مزایای ویژه به مهاجران خود توانسته است به یک کشور رویایی برای خارجی‌ها تبدیل شود. این کشور با برخورداری از بیش از ۱۵۰۰ بیمارستان و مرکز بهداشتی دولتی و همچنین بیش از ۱۲۰٬۰۰۰ متخصص بهداشتی در سراسر کشور، به ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان خود می‌پردازد، علاوه بر این بهبود وضعیت اقتصادی و در نهایت افزایش رشد تولید ناخالص داخلی در سال‌های اخیر باعث ارتقاء اقتصاد و صنعت بانکداری پرتغال شده است. با وجود این‌که میانگین هزینه زندگی در پرتغال به شهری که در آن زندگی می‌کنید وابسته است، این کشور جزو ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین کشورهای اروپا شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل برای شهروندان پرتغال رایگان است و تنها خانواده‌هایی که قصد دارند از تحصیل در موسسه‌‌های خصوصی بهر‌ه‌مند شوند مجبور به پرداخت هزینه هستند. پرتغال با بیش از ۲۰۰ روز آفتابی در طول سال و حداکثر دمای ۲۰ درجه، یکی از خوش آب و هواترین کشورهای اروپا که مورد توجه بازنشستگان و علاقه‌مندان طبیعت قرار گرفته است. با توجه به محبوبیت کشور پرتغال در سال‌های اخیر دریافت وقت سفارت پرتغال در تهران بسیار دشوار و زمانبر شده است، به همین خاطر شرکت‌های مهاجرتی با دریافت هزینه‌ امور دریافت وقت سفارت پرتغال را برای شما پیگیری می‌کنند. اقامت در کشور پرتغال رویای بسیاری از افرادی است که اندیشه مهاجرت را در سر می پرورانند. دریافت ویزای طلایی پرتغال روشی برای کسب اقامت پرتغال است. ویزا پلاس یکی از موفق‌ترین شرکت‌های مهاجرتی است که به دلیل برخورداری از تخصص و سال‌ها سابقه درخشان در زمینه دریافت انواع ویزا می‌تواند امور مهاجرتی شما را به شایستگی انجام دهد.

وقت سفارت پرتغال در تهران

آدرس سفارت پرتغال در تهران

کشور پرتغال مانند کشورهایی که در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته‌اند، دارای آب و هوای مطلوب، غذاهای لذیذ و فرهنگ مهاجرپذیر و دوستانه است. این کشور که رتبه سوم از شاخص جهانی امنیت را به خود اختصاص داده با ایجاد جامعه‌ای سالم و امن، علاوه بر ارائه آرامش و آسایش به شهروندان خود، مناسب‌ترین فضا را برای رشد خانواده‌ها فراهم ساخته است. علاوه بر موارد ذکر شده پرتغال با ارائه تفریحاتی همچون غواصی، قایق سواری، موج سواری و دیگر تفریحات دریایی سالانه توریست‌های فراوانی را میزبانی می‌کند که این موضوع خود نشان از اقتصاد پویای این کشور دارد. از تفریحات دیگر پرتغال می‌توان به اسب سواری، گلف، دوچرخه سواری، تنیس و موارد دیگر اشاره کرد. اگر قصد دارید برای دریافت ویزای کشور پرتغال اقدام کنید کافی است از تخصص شرکت‌های معتبر در زمینه بهره‌مند شوید. ویزا پلاس با برخورداری از مجوزهای لازم و اطلاعات منحصر به فرد می‌تواند شما را در مسیر مهاجرات هدایت کنید. تخصص ویزا پلاس دریافت ویزا و ارائه تمامی خدمات مرتبط با امور مهاجرتی نظیر دریافت وقت سفارت است. شما می توانید از طریق تماس با مشاوران ویزا پلاس از آدرس دقیق سفارت پرتغال در تهران مطلع شوید.

آدرس سفارت پرتغال در تهران

شماره تلفن سفارت پرتغال در تهران

شما می‌توانید پس از دریافت وقت سفارت و انجام امور اداری برای کسب اطلاع از روند کار خود با شماره تلفن سفارت پرتغال در تهران تماس بگیرید. شما می توانید برای انجام کارهای مهاجرتی خود در کشور پرتغال با مشاوران مجرب ویزا پلاس در ارتباط باشید. مشاوران ویزا پلاس تمامی مراحل دریافت ویزا را پیگیری می‌کنن. در این حالت دیگر نیازی نیست که به صورت شخصی به سفارت مراجعه کنید و یا با آن تماس بگیرید. از دیگر خدمات ارزشمند ویزا پلاس می‌توان به ارائه مشاوره در زمینه اخذ ویزا و اقامت کشورهایی نظیر کانادا، آلمان، انگلستان، آمریکا، یونان، استرالیا، اسپانیا، پرتغال و کشورهای توسعه یافته دیگر اشاره کرد. ویزا پلاس سابقه‌ای درخشان در ارائه مشاوره در زمینه‌های دریافت ویزای سرمایه گذاری، ثبت شرکت در کشورهای خارجی، اخذ ویزای استارت آپ و همچنین اخذ ویزای تحصیلی در کشورهای برتر دنیا را دارد.

شماره تلفن سفارت پرتغال در تهران

مشکلات وقت سفارت پرتغال

کشور پرتغال با ارائه انواع ویزا در نظر دارد مهاجران فراوانی را به خود جذب کند. از ویزای این کشور می‌توان به ویزای تجاری، ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ورزشی، ویزای کار اشاره کرد. به طور کلی رزرو وقت سفارت پرتغال به صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است که هزینه رزرو وقت اینترنتی از حضوری کمتر است و زمان کمتری را می‌طلبد. مراجعه کننده می‌تواند پس از دریافت وقت سفارت مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و تحویل سفارت دهد. شما می توانید با ارائه تمکن مالی مناسب خود ویزای D7 پرتغال را کسب کنید، زیرا مدرک تمکن مالی نشان دهنده داشتن درآمد و حقوق کافی برای زندگی در این کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ویزاپلاس در ارتباط باشید. از مشکلات وقت سفارت پرتغال می‌توان به دریافت ویزای فوری به منظور حضور در جلسات و کنفرانس‌ها در کشور پرتغال اشاره کرد. با توجه به این‌که دریافت وقت فوری از سفارت پرتغال وجود ندارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت ویزای خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ویزا پلاس تماس بگیرید و با متخصصان این امر مشاوره کنید. علاوه بر این، قوانین بسیاری وجود دارند که مراجعه کنندگان از آن‌ها اطلاع کافی ندارند. به عنوان مثال سفارت پرتغال به هیچ عنوان وقت گروهی نمی‌دهد و لازم است مراجعه کنندگان به صورت مستقل برای دریافت وقت اقدام کنند. پس از دریافت وقت سفارت لازم است برای تهیه مدارک لازم اقدام کنید. در این مرحله لازم است برای جلوگیری از ارائه مدارک ناقص چک لیستی از مدارک مورد نیاز تهیه کنید، زیرا ارائه مدارک لازم به معنی ریجکت شدن ویزای شما خواهد بود. ویزا پلاس برای تسهیل کار شما فهرستی از مدارک مورد نیاز برای دریافت گلدن ویزای پرتغال را آماده کرده است که شامل موارد زیر می‌شود.

  • دریافت فرم درخواست ویزا و تکمیل آن
  • عکس پرسنلی ۴*۳ تمام رخ که حداکثر متعلق به ۶ ماه گذشته باشد
  • گذرنامه معتبر با اعتبار حداقل ۳ ماه
  • ارائه کپی از ویزای شینگن (در صورتی که تاکنون به یکی از کشورهای عضو شینگن سفر کرده باشید) و یا ویزای اخذ شده برای سفر به کشورهای دیگر
  • ارائه اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه
  • ارائه گذرنامه‌های قبلی که فاقد اعتبار هستند
  • ارائه مدارک نشان دهنده تمکن مالی
  • ارائه ضمانت نامه بانکی که میزان مبلغ تعیین شده از طرف سفارت را در بر می‌گیرد

اخذ اقامت از راه خرید ملک پرتغال و اخذ ویزای طلایی پرتغال یکی از شیوه های پرطرفدار اخذ اقامت در سرتاسر دنیا محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت