مشاوره رایگان: 02122110460
هزینه زندگی در لیسبون پرتغال 2022

لیسبون یکی از شهرهای پرتغال است که به دلیل شرایط ویژه و موقعیت جغرافیایی عالی طرفداران بسیاری دارد، با این تفاسیر افراد بسیاری خواهان اخذ اقامت و زندگی در لیسبون پرتغال هستند. قوانین اخذ ویزا و دریافت اقامت دائم هر کشور سالانه دچار تغییراتی می شود و قوانین اقامت در لیسبون پرتغال نیز از این قضیه مستثنی نیست و در سال 2022 دچار تغییرات بسیاری شده است. افرادی که تمایل به زندگی در شهر لیسبون پرتغال را دارند باید قبل از اقدام برای گرفتن ویزا تحقیقات گسترده ای انجام دهند و مقاله هایی که در مورد هزینه زندگی در لیسبون پرتغال وجود دارند را مطالعه نمایند . اغلب این مقالات را کارشناسان مجرب نگارش می کنند و اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت اقتصادی این کشور و شرایط زندگی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. پرتغال از کشورهای اروپایی است که کیفیت زندگی در آن بالا است و به دلیل امنیت، سلامت، جاذبه های گردشگری، تحصیل ارزان و ... مهاجرین بسیاری را به خود جذب می کند. در کل هزینه زندگی در لیسبون پرتغال با مقایسه کردن هزینه های زندگی در ایران بسیار مقرون به صرفه تر است که هر فرد با توجه به شغلی که دارد حقوق متفاوتی دریافت می کند. علاوه بر این هر فرد با توجه به سبک زندگی که دارد ممکن است هزینه های متفاوتی را متحمل شود از این رو نمی توان مبلغ دقیقی برای زندگی در لیسبون پرتغال در سال 2022 تخمین زد. در کل برای محاسبه هزینه زندگی در لیسبون پرتغال 2022 باید تمامی هزینه های مسکن، غذا، حمل و نقل، کار و ... را در نظر گرفت.

هزینه زندگی در لیسبون پرتغال 2022

هزینه اجاره مسکن در لیسبون

یکی از نکات مهم که قبل از اقامت و زندگی در لیسبون باید به آن توجه کرد هزینه اجاره مسکن است. در این شهر خانه های بسیاری برای خرید و اجاره وجود دارد که به صورت ویلایی، آپارتمانی، مجلل، قدیمی، مبله و ... هستند. این خانه به صورت بلند مدت و کوتاه مدت اجاره داده می شوند، اما دقت کنید برخی از شهروندان لیسبونی دو یا سه ماه اجاره خانه را پیشاییش دریافت می کنند، از این جهت قبل از بستن قرار داد این نکات را در نظر بگیرید. در کل برای اجاره خانه در کشور پرتغال و شهرهای آن باید ویزای شنگن داشته باشید، در غیر این صورت مجاز به اجاره نیستید، اما قوانین اجاره مسکن در لیسبون انعطاف پذیر هستند و می توان به صورت آزاد یا زمان دار آن ها را تنظیم کرد. هزینه اجاره مسکن در لیسبون به شرایطی مانند موقعیت مکانی، نوع مسکن، متراژ و ... بستگی دارد و این هزینه ها ممکن است سالانه افزایش پیدا کنند. هزینه اجاره مسکن در شهرهای ساحلی مانند لیسبون نسبتا گران تر است و برای اجاره ماهانه خانه در لیسبون حداقل به 1500 یورو نیاز است. اجاره مسکن در این شهر هزینه نسبتا بالایی دارد، از این رو بیشتر افراد برای کم کردن هزینه های خود به صورت اشتراکی خانه اجاره می کنند. با این تفاسیر نمی توان قیمت ثابتی را برای هزینه اجاره مسکن در لیسبون اعلام کرد، زیرا بسته به شرایطی که در بالا به آن ها اشاره شد هزینه مسکن متفاوت است. اما اجاره مسکن در لیسبون پرتغال می تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد از این رو مهاجران بسیاری از سراسر دنیا خواهان زندگی در این شهر هستند. در شهر لیسبون گستردگی آپارتمان ها زیاد است و هر فرد متناسب با نیاز، سلیقه، بودجه و ... خود می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

هزینه اجاره مسکن در لیسبون

هزینه غذا در لیسبون

علاوه بر هزینه های زندگی در لیسبون پرتغال باید اطلاعاتی در مورد هزینه های مواد غذایی این شهر داشت تا برای اخذ ویزا و اقامت آسان تر تصمیم گیری کرد. برای بررسی هزینه غذا در لیسبون باید تمامی هزینه های روزانه ای که برای خورد و خوراک هر فرد وجود دارد برآورد شوند، در واقع باید تمامی اقلامی که در طول روز مصرف می شوند را با قیمت روز محاسبه کنند تا متقاضی که قصد اقامت در لیسبون پرتغال را دارد بتواند تمامی شرایط اقامت را در نظر بگیرد تا آسان تر ویزای خود را اخذ نماید. البته با توجه به شرایط اقتصادی که روزانه در حال تغییر است، نمی توان به طور ثابت و حتمی هزینه ای را اعلام کرد. به طور کلی هزینه غذا، شراب و ... در لیسبون پرتغال نسبت به دیگر شهرها پایین تر است. تعداد افراد هر خانواده در تعیین هزینه غذا بسیار تاثیر گذار است و با مطالعه مقالات جدید در 2022 می توان میانگین هزینه های غذا در این شهر را مشاهده کرد.

هزینه غذا در لیسبون

متراژ خانه ها در لیسبون

لیسبون یکی از شهرهای زیبای پرتغال است که امکانات ویژه ای دارد از این رو افراد بسیاری به دنبال خرید خانه و ملک در این شهر هستند. همان‌طور که می دانید برای گرفتن اقامت می توان از طریق خرید ملک پرتغال اقدام کرد که اکثرا برای خرید ملک پایتخت این کشور لیسبون را انتخاب می کنند. در لیسبون پراکندگی مسکن بسیار است و می توان انواع خانه را در متراژهای مختلف پیدا کرد. شهر لیسبون دارای جمعیت زیادی است و به دلیل موقعیت خوبی که دارد سالانه مهاجرین بسیاری را پذیرا می شود، از این رو روزانه آپارتمان هایی با متراژ کوچک ساخته می شوند تا اقامت و زندگی در این شهر آسان تر شود. در این شهر می توان انواع منازل مسکونی را در متراژهایی متفاوت پیدا کرد که هر شخص با در نظر گرفتن تعداد افراد خانواده، بودجه، نیاز و ... خود می تواند یکی از آن ها را خریداری یا اجاره نماید. متراژ خانه ها در لیسبون به موقعیت جغرافیایی آن ها بستگی دارد و هر چه به شمال شهر بروید برای هر متراژ باید قیمت بیشتری را هزینه کنید. در کل منازلی که در مرکز شهر لیسبون هستند اغلب متراژهای کوچکی دارند، اما مسکن هایی که در حومه شهر و نزدیکی سواحل هستند اغلب متراژ بالایی دارند و به صورت ویلایی ساخته شده اند و به دلیل قیمت پایین تری که دارند اجاره و خرید آن ها به صرفه تر خواهد بود. متراژ آپارتمان در لیسبون معمولا از 80 متر مربع شروع می شود و گاهی به 200 متر مربع نیز می رسد در صورتی که متراژ ویلاهای لیسبون از 200 متر مربع شروع و تا 8000 متر مربع وجود دارند. شما می توانید با کارشناسان ویزا پلاس در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. به سایت ویزا پلاس مراجعه کنید و از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران متخصص آن در ارتباط باشید. شما می توانید با ارائه تمکن مالی مناسب خود ویزای D7 پرتغال را کسب کنید، زیرا مدرک تمکن مالی نشان دهنده داشتن درآمد و حقوق کافی برای زندگی در این کشور است. برای کسب اطلاعات درباره انواع ویزای پرتغال چون ویزای توریستی، ویزای طلایی پرتغال و... با کارشناسان ویزا پلاس در ارتباط باشید. 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت