مشاوره رایگان: 02122110460
افتتاح حساب بانکی در پرتغال برای ایرانیان

این روزها گرفتن اقامت رونق بسیاری پیدا کرده است و کشور پرتغال به دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارد محبوبیت ویژه ای دارد. گرفتن ویزا و اقامت در پرتغال روش های متفاوتی دارد که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند، اما یکی از مراحل ضروری که برای متقاضیان مهاجرتی لازم است افتتاح حساب بانکی در این کشور است. شما می توانید با ارائه تمکن مالی مناسب خود ویزای D7 پرتغال را کسب کنید، زیرا مدرک تمکن مالی نشان دهنده داشتن درآمد و حقوق کافی برای زندگی در این کشور است. ایرانیانی که قصد مهاجرت به کشور پرتغال را دارند باید کد مالیاتی دریافت کنند تا از طریق آن اقدام به افتتاح حساب کنند. افتتاح حساب در پرتغال مراحل و مدارک مختلفی نیاز دارد که اغلب شرکت های حقوقی مهاجرتی این کار را به نحو احسن انجام می دهند. در واقع برای مهاجرت آسان تر به وکلای کار بلدی نیاز دارید که توانایی افتتاح حساب و آماده کردن مدارک لازم برای مهاجرت را داشته باشند، زیرا افتتاح حساب بانکی در پرتغال برای ایرانیان چه از نظر تجاری و چه مهاجرتی ارزش بسیار بالایی دارد. اگر با شرکت های مهاجرتی قرارداد داشته باشید با دادن یک وکالت رسمی در سفارت پرتغال می توانید تمام کارها را بدون حضور فیزیکی در کشور پرتغال به وکیل خود واگذار کنید. در کل افتتاح حساب بانکی در پرتغال برای تمام مراحل مهاجرتی الزامی است که تنها در برخی از بانک های این کشور افتتاح حساب برای ایرانیان امکان پذیر است.

افتتاح حساب بانکی در پرتغال برای ایرانیان

 

افتتاح حساب بانکی بین المللی در پرتغال

همان‌طور که در بالا اشاره شد با افتتاح حساب می توان فرصت های مناسبی را کسب کرد و از مزایای آن بهره برد. افتتاح حساب بانکی بین المللی در پرتغال می تواند امکاناتی مانند بهره مندی از دبیت کار، کارت های بین المللی و ... را در اختیار دارنده حساب قرار دهد. داشتن حساب بانکی بین المللی محرک خوبی برای تجارت است که برای گرفتن اقامت دائم در پرتغال ضروری است. این حساب به معنی عضو بودن در نظام بانکی اتحادیه اروپا است. حساب بانکی بین المللی در پرتغال همانند حساب های ایرانی انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز می توان به صورت کوتاه مدت، بلند مدت، پس انداز، بیزینسی و ... یکی از آن ها را انتخاب کرد. ایرانیانی که حساب بانکی بین المللی در پرتغال دارند می توانند از مزایای بی شمار آن استفاده کنند. برخی از بانک ها معتبر پرتغال با موسسه های حقوقی و مهاجرتی ارتباط مستقیم دارند و این امکان را فراهم کرده اند که بدون نیاز حضور در پرتغال حساب بانکی بین المللی افتتاح کنند و از مزایای آن استفاده نمایند. افراد غیر مقیم در پرتغال باید در بانک های معتبر حوزه اتحادیه اروپا افتتاح حساب کنند تا اقامت و مهاجرت آن ها با مشکل مواجه نشود، البته در صورتی که مهاجرت متقاضی دچار مشکل شود حساب و سپرده بانکی بین المللی آن ها در پرتغال بدون مشکل حفظ خواهد شد. برای افتتاح حساب بانکی بین المللی در پرتغال باید مدارک لازم را تهیه و نکات قانونی را رعایت کرد تا در سریع ترین زمان انجام شود.

افتتاح حساب بانکی بین المللی در پرتغال 

آیا ایرانیان بدون اقامت می توانند حساب پرتغال داشته باشند

افتتاح حساب برای افرادی که قصد مهاجرت به پرتغال را دارند امری ضروری است. این افراد قبل از اقدام به باز کردن حساب باید کد مالیاتی از این کشور دریافت کنند، این کد فقط برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند، از این رو بدون اقامت امکان افتتاح حساب بین المللی وجود ندارد. البته این موضوع به تحریم های ایالات متحده مرتبط است و ایران از جانب ایالات متحده تحریم است. در واقع ایرانیانی که به صورت توریستی به پرتغال سفر می کنند نمی توانند در این کشور افتتاح حساب کنند و تنها زمانی می توانند در بانک های پرتغال حساب داشته باشند که دارای اقامت یا گذرنامه اروپایی باشند. با این تفاسیر ایرانیان بدون اقامت نمی توانند در این کشور حساب بانکی داشته باشند. پرتغال کشور قانون مداری است، از این رو هیچ ایرانی بدون اقامت و نداشتن گذرنامه اروپایی نمی تواند افتتاح حساب کند، اما افرادی که می خواهند اقامت پرتغال را بگیرند با دریافت کد اقتصادی به آسانی می توانند در این کشور حساب بانکی داشته باشند. دقت داشته باشید اگر حساب بانکی شما پس از اخذ اقامت پرتغال باشد مطمئن تر است و با داشتن اقامت پرتغال می توان در تمامی بانک های دولتی و خصوصی این کشور افتتاح حساب کرد. افتتاح حساب در بانک های دولتی پرتغال به صرفه تر است، زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین افتتاح حساب و کارمزدهای زیاد برای هر تراکنش نیست.

آیا ایرانیان بدون اقامت می توانند حساب پرتغال داشته باشند 

مشکلات افتتاح حساب بانکی پرتغال برای ایرانیان

افتتاح حساب بانکی در پرتغال مشکلاتی به همراه دارد که قبل از انجام آن باید تمامی نکات و قوانین آن را در نظر گرفت. هر کشور قوانین خاصی دارد و پرتغال یکی از کشورهای قانون مدار است که برای افتتاح حساب و کارهای اداری باید تمامی نکات و قوانین را رعایت کرد. با توجه به موضوعاتی که در بالا اشاره شد برای افتتاح حساب در پرتغال باید حتما اقامت این کشور را اخذ کرد و یا گذرنامه اروپایی داشت، علاوه بر این کارهای اداری در کشور پرتغال بسیار کند پیش می روند. با این‌که بانک های پرتغال کارمندان وظیفه شناس وکاربلدی دارند، اما دنبال کاغذ بازی هستند و برای گرفتن کوچک ترین مدرک باید مدت زیادی در صف انتظار کشید. قبل از افتتاح حساب باید متقاضی کد مالیاتی داشته باشد که گرفتن این کد کار نسبتا دشواری است.

مشکلات افتتاح حساب بانکی پرتغال برای ایرانیان

مزایای داشتن حساب بانکی در پرتغال

  • بدون نیاز به خروج از کشور می توان انواع حساب را افتتاح کرد
  • امکان افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و حقوقی
  • امکان دریافت کد سوئیفت جدا با نام دارنده حساب
  • استفاده از تمام دستگاه های خودپرداز در سراسر دنیا
  • قابلیت دریافت و انتقال وجه در کل کشورها
  • محرمانه نگه داشتن اطلاعات صاحب حساب
  • قابلیت دریافت انواع کارت های اعتباری و نقدی
  • قابلیت بهره بردن از ضمانت های رسمی و دولتی
  • بهره بردن از تهسیلات بانکی
  • داشتن حسابی پایدار در سراسر دنیا
  • قابلیت استفاده از خدمات آنلاین
  • بیمه کردن حساب بانکی نزد بانک

شما می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای افتتاح حساب بانکی در کشور پرتغال با مشاوران متخصص ویزا پلاس در ارتباط باشید. مشاوران ما شما را با انواع ویزای پرتغال چون ویزای توریستی، ویزای طلایی پرتغال، ویزای D7 پرتغال و... آشنا می کنند. از کمک مفید مشاوران ویزاپلاس استفاده کنید. توجه داشته باشید که  اخذ اقامت از راه خرید ملک پرتغال و اخذ ویزای طلایی پرتغال یکی از شیوه های پرطرفدار اخذ اقامت در سرتاسر دنیا محسوب می شود. 

 

دیدگاه‌ها  
سلام .لطفا هزینه افتتاح حساب و خدماتی رو که برای داشتتن حساب بانکی کشور پرتغال نیاز هست رو بفرمایید یا با من تماس بگیرید صحبت کنیم .تشکر 0912*******
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت