مشاوره رایگان: 02122110460
مزایای گلدن ویزای یونان


بسیاری از افراد ساکن در کشورهای در حال پیشرفت به دنبال دریافت ویزای طلایی و گلدن ویزای کشورهای پیشرفته اروپایی به خصوص کشور یونان هستند. زندگی در کشور یونان مزیت های بسیار زیادی نسبت به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارد. موقعیت جغرافیایی و ثبات اقتصادی و سیاسی یونان باعث جذب بسیاری از مهاجرین به این کشور شده است. شما می توانید جهت دریافت گلدن ویزای یونان مبلغ ۲۵۰ هزار یورو بابت خرید یک ملک یا بیشتر صرف کنید و ویزای طلایی این کشور را دریافت کنید. علاوه بر آن می توانید۴۰۰ هزار یورو نیز به منظور سرمایه گذاری های بانکی یا بورسی در کشور یونان هزینه کنید. در این مقاله از سری مقالات ویزا پلاس ما تصمیم گرفته ایم که در مورد مزایای گلدن ویزای یونان اطلاعات کاملی برای شما عرضه کنیم تا با خیال راحت تر و دید بازتر بتوانید نسبت به اخذ این ویزا، اقامت یونان و سرمایه‌ گذاری در کشور پیشرفته یونان اقدام کنید.


دریافت اقامت موقت برای فرزندان

دریافت اقامت موقت برای فرزندان

یکی از مزایای دریافت ویزای طلایی یونان بهره‌ مندی فرزندان زیر ۲۱ سال از اقامت موقت در کشور یونان می باشد. این در صورتی است که کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا غالبا اقامت موقت را فقط به فرزندان زیر ۱۸ سال می‌ دهند. البته لازم به ذکر است اگر شما فرزندان بالای ۲۱ سال داشته باشد که در کشور یونان مشغول به تحصیل باشند، می توانند طبق همین روش اقامت بگیرند.
دریافت اقامت موقت برای همسر و پدر و مادر
در صورتی که شما به دولت یونان اثبات کنید که همسر یا پدر و مادر شما به منظور ادامه زندگی به شما وابسته هستند می توانید اقامت آن ها را نیز بگیرید و بدون پرداخت هزینه های اضافی آن ها را در یونان با خود همراه کنید.

عدم شرط حضور

بسیاری از کشورهای عضو شینگن قوانینی را وضع کرده ‌اند که طبق آن قوانین شما باید مدت زمان خاصی را در کشور مقصد به منظور دریافت اقامت صرف کنید. در بسیاری از مواقع شما تا ۶ ماه بسته به کشور مقصد می بایست در آن کشور بمانید. اما در صورتی که تمایل به دریافت گلدن ویزا یونان داشته باشید نیازی به حضور شما نخواهد بود و می توانید در خود یونان یا در کشورهای حوزه شینگن فقط سالانه ۱۴ روز حضور داشته باشید و صرفا با خرید ملک یا سرمایه گذاری های دیگر اقامت دائم این کشور را پس از ۵ سال دریافت نمایید.

 امکان زندگی در کل کشورهای عضو حوزه شینگن

امکان زندگی در کل کشورهای عضو حوزه شینگن

شما با دریافت ویزای طلایی یا به عبارتی گلدن ویزای یونان قادر خواهید بود که در کل کشورهای عضو حوزه شینگن که حدودا بیش از ۱۰۰ کشور بوده، بدون محدودیت حضور داشته باشید. علاوه بر آن امکان کار و فعالیت تجاری نیز در این کشورها با استفاده از گلدن ویزای یونان برای شما مهیا خواهد شد. بسیاری از مواقع مهاجرین به خصوص مهاجرین ایرانی یک ملک تجاری و مسکونی در یونان خریداری نموده و به دلیل سود دهی مناسبی که دارد آن را اجاره می ‌دهند و اجاره بهای آن را صرف زندگی در یک کشور کم هزینه تر عضو حوزه شینگن می نمایند.

اجازه انجام فعالیت ‌های اقتصادی و تحصیلی

در صورتی که شما گلدن ویزای یونان را دریافت نمایید قادر خواهید بود که انواع فعالیت های اقتصادی و کاری و تحصیلی را در یونان داشته باشید. شما می توانید به عنوان یکی از سهامداران شرکت ‌های مختلف خصوصی و دولتی یونان در این کشور حضور داشته باشید و از مزیت های بیشمار آن بهره مند شوید. البته بهتر است بدانید در صورتی که گلدن ویزای کشور یونان را داشته باشد امکان اشتغال مستقیم به عنوان کارمند شرکت دولتی را در این کشور نخواهید داشت. بلکه برای اشتغال به عنوان کارمند دولتی می بایست ویزای کاری دریافت نمایید و مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود را در این زمینه ارائه کنید. اما خودتان به عنوان یک سرمایه دار می توانید در زمینه های غیر دولتی کارآفرینی کرده یا به عنوان سهامدار در شرکت های مختلف یا سهامدار در بورس یونان سرمایه گذاری کنید.

 بهره مندی از مزیت های زندگی در یونان

بهره مندی از مزیت های زندگی در یونان

یونان یکی از کشورهای بسیار پیشرفته با تمدن قوی بوده که ثبات اقتصادی بسیار بالایی نیز دارد. افراد مقیم یونان یک زندگی کاملا آسوده و بی دغدغه دارند و جزو افراد شاد جهان دسته بندی می شوند. همچنین خود یونانی ها بسیار خونگرم هستند و زندگی با آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. علاوه بر آن مکان های تفریحی فوق ‌العاده‌ای در یونان وجود دارد که شما می توانید با صرف هزینه های به نسبت کم از تمامی این تفریحات بهره مند شوید. از لحاظ آب و هوا نیز می‌ توان یونان را جزو کشورهای بسیار عالی برشمرد و این نکته را نیز بیان کرد که پاک ترین هوای دنیا متعلق به کشور یونان و شهر آتن است. شما در هنگام زندگی در یونان از غذاهای بسیار سالم و متنوع نیز برخوردار خواهید شد. این غذاها با ذائقه های ایرانی بسیار سازگار هستند. تمامی این مزیت ها به همراه بسیاری از مزیت های دیگر که از حوصله این مقاله خارج بوده، در هنگام زندگی در کشور یونان قابل دست یابی هستند. اگر درباره خرید ملک در یونان، شرایط زندگی و اقامت در یونان و... اطلاعاتی ندارید با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید. ویزا پلاس ارائه دهنده مشاوره امور مهاجرتی با همکاری وکلای تراز اول و قابل اعتماد داخلی و خارجی، آخرین و دقیق ترین قوانین و اطلاعات مهاجرتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده و به هر فرد با توجه به شرایط خود، کمک می کند تا بهترین مقصد ممکن را برای مهاجرت یا سرمایه گذاری انتخاب کند. شما می توانید برای ارتباط با مشاوران یا وکلای ما با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. از دیگر راه های دریافت ویزا یونان، تمکن مالی یونان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه لینک شده مطالعه نمائید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت