مشاوره رایگان: 02122110460
مزایای گلدن ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی بوده که اقتصاد آن با واحد یورو در گردش است. این کشور برای پیشرفت های اقتصادی خود تمهیداتی اندیشیده است که یکی از آن ها ارائه ویزای طلایی به کسانی است که اقامت اسپانیا ندارند و به عنوان تبعه خارجی شناخته می شوند. تمام افرادی که جزو ساکنین اتحلدیه اروپا نیستند، می ‌توانند با سرمایه ‌گذاری در کشور اسپانیا ویزای طلایی آن را دریافت نمایند و از تمامی امکانات عالی زندگی در اروپا بهره ‌مند شوند. کشور اسپانیا نیز با استفاده از این سرمایه به رونق اقتصادی خود کمک فراوانی می ‌کند.
ما در مقاله ای جداگانه از سری مقالات ویزا پلاس به صورت کامل در مورد چگونگی دریافت ویزای طلایی توضیحات تکمیلی ارائه داده ‌ایم. لذا شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل برای راه های دریافت این ویزا به مقاله مربوطه مراجعه نمایید. شما پس از دریافت این ویزا می توانید از تمامی مزیت های عالی آن نیز برخوردار شوید. از جمله مزایای اخذ گلدن ویزای اسپانیا برای افراد می توان گزینه های زیر را به صورت لیست وار برشمرد.

5 مورد از مزیت های ویزای طلایی اسپانیا

5 مورد از مزیت های ویزای طلایی اسپانیا

کشورهای اروپایی از جمله کشورهای مرفه جهان بوده که زندگی در آن کشورها، به معنای دستیابی به تمامی امکانات عالی زندگی بهداشتی، تحصیلی، پزشکی و رفاهی است. در صورتی که قصد دارید از تمامی امکانات کشورهای اروپایی برخوردار شوید، می توانید نسبت به دریافت ویزای طلایی این کشورها به خصوص کشور اسپانیا اقدام نمایید. این کشور امکان دریافت ویزای طلایی را برای کسانی که قصد مسافرت به منظور کار و یا تجارت در این کشورها را دارند فراهم نموده است. از جمله مزیت های بسیار عالی این ویزا را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.
امکان خرید ملک در اسپانیا با سرمایه متوسط ۵۰۰ هزار یورو یکی از مزایای دریافت ویزای طلایی است. شما می توانید سرمایه خود را برای خرید یک ملک رو به رشد در کشور اسپانیا صرف کنید. این ملک هم به عنوان یک سرمایه بسیار عالی برای شما به حساب می آید و هم پس از مدت ۵ سال می ‌تواند باعث دریافت اقامت دائم اسپانیا شود. شما می توانید یک ملک عالی و یا چند ملک متوسط را با پرداخت این هزینه خریداری نمایید و در نهایت اقامت دائم کشور اسپانیا را دریافت کنید. پس از ۵ سال نیز می توانید نسبت به تبدیل ملک خود و یا فروش آن اقدام نمایید.
یکی از  مزیت های دیگر دریافت ویزای طلایی در اسپانیا را می ‌توان به عدم نیاز به اقامت دائم در اسپانیا نسبت داد. شما می توانید این ویزا را پس از سرمایه گذاری دریافت کنید بدون اینکه در این کشور اقامت دائم داشته باشید. اگر تمایل به دریافت تابعیت در کشور اسپانیا را دارید باید حداقل ۶ ماه از سال را در این کشور اقامت کنید تا تابعیت آن را نیز دریافت نمایید. اما در صورتی که تمایل به دریافت تابعیت یا اقامت دائم ندارید، فقط صرفا با سرمایه گذاری می ‌توانید گلدن ویزای اسپانیا را دریافت نمایید تا به صورت آزادانه در کشور اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی گردش نموده و تجارت خود را نیز در آنجا رونق دهید.

دریافت اقامت دائم استرالیا با گلدن ویزای اسپانیا

دریافت اقامت دائم استرالیا با گلدن ویزای اسپانیا

کسانی که اقامت دائم کشورهای اروپایی و اسپانیا را دریافت می ‌کنند باید مطابق با قوانین آن کشورها مالیات را نیز پرداخت نمایند. اما زمانی که شما ویزای طلایی را دریافت می کنید، دیگر الزامی برای پرداخت مالیات وجود نخواهد داشت؛ زیرا شما جزو افراد مقیم در این کشور به حساب نمی آیید.
شما با دریافت گلدن ویزای اسپانیا امکان مسافرت به کشورهای حوزه شنگن را نیز دارید. کشورها جزو پیشرفته ترین کشورهای اتحادیه اروپا هستند و مسافرت به آن ها ملزم به دریافت ویزا است؛ اما اگر شما گلدن ویزا اسپانیا را داشته باشید دیگر نیازی به دریافت ویزا های جداگانه برای مسافرت به این کشورها نخواهید داشت.
از جمله دیگر مزیت ‌های دریافت ویزای طلایی اسپانیا می توان به امکان کار، تجارت و ثبت شرکت در اسپانیا نیز اشاره کرد. در صورتی که شما ویزای طلایی را دریافت نمایید امکان هرگونه فعالیت کاری در این کشور برای شما فراهم می شود و شما به راحتی می توانید نسبت به انجام فعالیت‌ های تجاری و کاری در کشور اسپانیا و دیگر کشورهای حوزه شنگن اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت