مشاوره رایگان: 02122110460
مشکلات زندگی در مجارستان


کشور مجارستان به عنوان یکی از کشورهای به نسبت مرفه بوده که هزینه های زندگی در آن پایین تر از دیگر کشورهای اروپایی است. شما اگر به عنوان یکی از افراد متوسط جامعه در رشته ‌های تخصصی در این کشور مشغول به فعالیت شوید قطعا یک زندگی مرفه را تجربه خواهید کرد، زیرا اجاره بها در این کشور به نسبت کمتر از دیگر کشورهای اروپایی بوده و هزینه‌ های خورد و خوراک و درمان نیز کاملا متناسب است.
کشور مجارستان یکی از کشورهای بسیار ایده ‌آل برای مهاجرین خارجی به شمار می آید. زیرا افراد مقیم این کشور نسبت به مهاجرین دید مثبتی دارند و غالبا مهاجرین به دلیل این که صاحب مشاغل پردرآمد هستند جایگاه بسیار خوبی در جامعه دارند. علاوه بر این، بسیاری از مهاجرین به عنوان سرمایه ‌گذار وارد این کشور شده اند و از خود مجاری ها مرفه تر هستند.
همین دلایل باعث شده است تا ساکنان اصلی کشور مجارستان نسبت به مهاجرین خوشبین باشند و مهاجرین در این کشور از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردار شوند. اما در عین وجود تمامی این مزیت‌ ها، زندگی و اقامت مجارستان معایب و مشکلاتی نیز دارد که ما در این مقاله سعی کرده ایم به صورت تخصصی تر و مفصل تر سه مورد از اصلی ترین این معایب را برای شما بیان کنیم.

سخت بودن زبان مجاری

سخت بودن زبان مجاری

اگر چه که زبان دوم غالب افراد ساکن در مجارستان انگلیسی بوده و به آن کاملا مسلط هستند، اما زبان اصلی کشور مجارستان که با نام زبان مجاری شهرت دارد بسیار سخت است. اگر شما به عنوان توریست و یا به عنوان مهاجر به این کشور وارد شوید امکان ارتباط برقرار کردن با مردم این کشور بسیار سخت است، مگر اینکه به صورت کامل به زبان انگلیسی مسلط باشند. همانطور که قبلا هم گفتیم مجارستانی ها غالبا ۹۰ درصد به زبان انگلیسی مسلط هستند. اما با این حال باز هم ممکن است شما از لحاظ زبانی به مشکل بر بخورید.

زیاد بودن مالیات در کشور مجارستان

کشور مجارستان از دریافت مالیات نسبت به کشورهای دیگر بسیار سختگیرانه عمل می ‌کند. در واقع بعد از کشور هند کشور مجارستان رتبه دوم را در بالا بودن مالیات از آن خود کرده است. کشور مجارستان مالیات را حدود ۲۷ درصد بر ارزش افزوده تصویب کرده است. به همین جهت نیز شرایط زندگی برای افراد متوسط به پایین جامعه در این کشور کمی سخت شده است.

وضعیت آب و هوای مجارستان

وضعیت آب و هوای مجارستان

ثبات وضعیت آب و هوایی در کشور مجارستان بسیار پایین است. در واقع مراکز هواشناسی در بسیاری از مواقع نمی توانند به صورت قطعی وضعیت آب و هوا را در این کشور پیش‌ بینی کنند. شما ممکن است در یک روز گرم و آفتابی از خانه بیرون بیایید و پس از چند ساعت شاهد یک روز بسیار سرد و ابری و بارنی شوید. از طرفی سرد بودن هوای زمستان در این کشور باعث افزایش تعرفه ‌های گاز شده است. از یک طرف وضعیت غیر قابل پیش‌ بینی بودن هوا، و از طرف دیگر سرمای زمستان و افزایش تعرفه های گاز می ‌تواند باعث نارضایتی بسیاری از مهاجرین شود.
با ویزا پلاس به راحتی به کشوری مانند مجارستان مهاجرت نموده و زندگی جدید خود را آغاز نمایید. مشاوران و وکلای متبحر ویزا پلاس در خصوص مهاجرت به مجارستان، شما را در تمام طول این مسیر راهنمایی خواهند کرد و در کنارتان می ایستند.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت