مشاوره رایگان: 02122110460
قیمت خانه در پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای هدف در زمینه سرمایه گذاری خارجی محسوب می شود. بسیاری از کسانی که قصد سرمایه‌ گذاری‌ های خارجی دارند ترجیح می‌ دهند که در زمینه خرید ملک و منزل سرمایه گذاری کنند. این سرمایه‌ گذاری‌ ها به این صورت انجام می‌ شود که شخص یک منزل مسکونی و یک ملک تجاری خریداری کرده و پس از گذر چند سال یا آن را به فروش می رساند یا اینکه به منظور دریافت اقامت دائمی در کشور پرتغال از آن ملک استفاده می کند.
قیمت خانه در پرتغال و قیمت متراژ ملک در این کشور بستگی به محل ملک دارد. به عنوان مثال قیمت متراژ خانه در پایتخت کشور پرتغال نسبت به دیگر شهرهای آن بیشتر است. در خود پایتخت نیز قیمت ملک در حومه شهر کمتر از قیمت ملک در مرکز آن است. اگر قصد خرید ملک در پرتغال را دارید در درجه اول باید مناطق رو به رشد را شناسایی کنید و بدانید که چه منطقه رشد بیشتری دارد. همچنین قیمت ملک نیز در مناطق مختلف پرتغال با یکدیگر متفاوت است که این نیز مستلزم تحقیقات لازم برای شما است. در ادامه این مطلب ما تصمیم گرفتیم که در مورد انواع مختلف شهرهای پرتغال و قیمت خانه در آن ها صحبت کنیم. پس اگر قصد سرمایه‌ گذاری در کشور پرتغال را دارید بهتر است که این مقاله از سری مقالات ویزا پلاس را از دست ندهید. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

قیمت خانه در شهرهای کشور پرتغال


قیمت خانه در شهرهای کشور پرتغال

لیسبون به عنوان پایتخت پر جمعیت کشور پرتغال است که انواع مختلف مراکز تجاری در این کشور موجود هستند. به همین جهت نیز قیمت ملک در این شهر نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است. البته بهتر است بدانید که محله های قدیمی و سنتی نیز در این شهر موجود است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اند. به همین جهت نیز این شهر به عنوان یک شهر توریستی جهانی نیز شناخته می‌ شود. آپارتمان های موجود در شهر لیسبون از نوع تازه ساز و با متراژهای کوچک بوده به که به مرکز شهر نزدیک هستند.
بنابراین محل مناسبی برای اجاره به شمار می ‌آیند. اگر شما قصد خرید خانه در لیسبون را دارید و سرمایه شما کفایت نمی ‌کند می توانید نسبت به خرید اقساطی این منازل اقدام نموده و سپس آن ها را اجاره بدهید و با اجاره بهای این منازل اقساط آن را پرداخت کنید. منطقه کشکایش نیز از جمله مناطق ییلاقی در کشور پرتغال به شمار می آید. این منطقه دارای منازل ویلایی زیادی است که سرمایه داران زیادی را به خود جذب کرده است.
قیمت متراژ ارزان ملک در پرتغال را می توانید در برخی مناطق این شهر مشاهده کنید. فاصله این شهر با پایتخت کشور پرتغال حدود ۳۰ کیلومتر است که از جمله نزدیکترین شهرها به پایتخت به شمار می‌ آید. به همین جهت امروزه بسیاری از سرمایه‌ گذاران تصمیم گرفته اند تا خانه های ویلایی این شهر را خریداری کرده و در فصل تابستان آن ها را اجاره دهند.
همچنین بسیاری از افراد نیز این ویلاها را به منظور مصارف شخصی خریداری نموده اند. شما می توانید نسبت به خرید خانه های ویلایی در منطقه کشکایش اقدام نموده و پس از ۵ سال اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایید. قیمت منزل در منطقه کشکایش نسبت به شهر لیسبون کم تر و ارزان تر است.

قیمت متراژ ملک ارزان در پرتغال

قیمت متراژ ملک ارزان در پرتغال

اگر از لحاظ قیمت توان پرداخت هزینه ملک در شهر لیسبون یا کشکایش را نداشتید می توانید ملک ارزان تر را در شهر فارو خریداری کنید. شهر فارو به عنوان مرکز استان الگاروه است که گردشگری در آن رونق بسیار خوبی دارد. این شهر دارای سواحل زیبای اقیانوس اطلس است. به همین جهت یک مرکز توریستی بسیار پر طرفدار به شمار می آید. شما می توانید به یک منزل سوئیت مانند در این کشور خریداری کرده و برای ارائه به گردشگران از آن استفاده کنید. قیمت خانه در این شهر نیز بسته به موقعیت جغرافیایی آن متفاوت است. به عنوان مثال اگر که شما منزل مسکونی خود را در محله های گرانقیمت خریداری کنید به احتمال زیاد باید قیمت بیشتری بابت متراژ آن پرداخت کنید. این در صورتی است که شما می توانید در محله های ارزان قیمت تر نیز منزل مسکونی با متراژ کم پیدا کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. قبل از هرگونه اقدام برای خرید ملک بهتر است که با یک وکیل مجرب صحبت کنید. زیرا شما به عنوان توریست و با در دست داشتن ویزای توریستی قادر به خرید ملک نخواهید بود و باید یک وکیل از طرف شما وکالت خرید داشته باشد. در این زمینه نیز مشاورین ما در ویزا پلاس آمادگی ارائه مشاوره به شما را دارند.
اگر قصد سرمایه‌ گذاری در کشور پرتغال را دارید، فرصت مشورت با مشاوران ویزا پلاس را از دست ندهید. شما عزیزان می توانید از طریق تمکن مالی پرتغال، ویزای طلایی پرتغال، ویزا بازنشستگی یا همان ویزای d7 پرتغال و سایر راهکارهای ویزای این کشور را دریافت کنید. با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و با آنها در این زمینه یا هر زمینه مهاجرتی که می خواهید صحبت کنید. آنها به صورت کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت