مشاوره رایگان: 02122110460
قیمت زمین کشاورزی در پرتغال

کشور پرتغال جزو کشورهایی است که زمین حاصلخیزی دارد و از آب فراوان برای کشاورزی نیز برخوردار است. به همین جهت انواع مختلف محصولات کشاورزی از جمله صیفی جات و باغات میوه در این کشور کشت می شوند. کشور پرتغال امروزه به یکی از کشورهای بسیار عالی برای سرمایه‌ گذاری تبدیل شده است. لذا کسانی که قصد سرمایه گذاری های طولانی مدت دارند به منظور خرید ملک و زمین های کشاورزی در پرتغال اقدام می ‌کنند.
خرید زمین کشاورزی در مقایسه با خرید ملک در پرتغال یکی از سرمایه گذاری های مقرون به صرفه است که دارای سودآوری بسیار خوبی است؛ زیرا محصولات کشاورزی کشور پرتغال با قیمت عالی به فروش می رسند و همچنین حاصل خیزی زمین های کشاورزی در پرتغال نیز بسیار عالی و چشمگیر است. از طرفی قیمت این زمین ‌ها نیز در حال رشد بوده و در چند سال آینده سرمایه شما خود به خود به چند برابر تبدیل خواهد شد. در ادامه این مطلب از سری مقالات ویزا پلاس ما تصمیم گرفته ایم که به صورت مفصل ‌تر در مورد قیمت زمین کشاورزی در پرتقال و انواع مختلف زمین های کشاورزی صحبت کنیم. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال یا ویزای طلایی پرتغال با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

قیمت انواع زمین کشاورزی در پرتغال

قیمت انواع زمین کشاورزی در پرتغال

اگر بخواهیم در مورد قیمت ‌گذاری انواع مختلف زمین های کشاورزی در پرتغال صحبت کنیم در ابتدا باید این زمین‌ ها را در تقسیم ‌بندی‌ های خاص خود نام ببریم. این زمین ها با نام زمین های زراعی، زمین های باغی، و زمین های گلخانه ای تقسیم بندی می شوند. علاوه بر آن برخی از این زمین ‌ها به منظور تاسیس نیروگاه های خورشیدی به فروش می ‌رسند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و نسبت به مکان خود قیمت گذاری های مختلفی نیز دارند.
در ادامه ما به صورت مفصل تر و تک به تک در مورد هر کدام از این دسته بندی ها صحبت کرده‌ ایم.
• زمین های زراعی در پرتغال اکثرا به منظور کشت محصولات مختلف از جمله صیفی ‌جات بهره‌ برداری می ‌شوند. به عنوان مثال انواع مختلف سیب زمینی و سبزیجات در این زمین ها کشت می ‌شوند. همچنین به دلیل حاصل خیزی خاک و مرغوبیت خاک این زمین ها بازدهی بسیار خوبی دارند. قیمت زمین ها نیز نسبت به دوری و نزدیکی آن ها به مرکز شهر و جاده اصلی و همچنین مقدار آبی که دارند محاسبه می شود. به دلیل اینکه بارندگی در کشور پرتغال در حد نرمال می باشد زمین های آن نیز غالبا به صورت طبیعی آبیاری می شوند. اما از طرفی چاه های آب و همچنین آب شیرین شده از اقیانوس نیز می تواند به عنوان منبع آب کمکی برای آبیاری زمین ها مورد استفاده قرار بگیرد و از آن در مواقع ضروری برای آبیاری استفاده شود.

قیمت زمین باغداری در پرتغال

• نوع دیگر زمین های کشاورزی به زمین های باغداری تعلق دارد. این زمین‌ ها نیز بر حسب مکان جغرافیایی و مقدار آبی که دارند قیمت‌ گذاری می ‌شوند. زمین هایی که دارای آب و هوای سرد تر هستند به منظور کاشت پسته و بادام مورد استفاده قرار می‌ گیرند. قیمت این زمین ‌ها امروزه توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد؛ زیرا محصولات برداشت شده از این زمین ‌ها دارای قیمت خوبی هستند و علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای دیگر صادر نیز می شوند. باغات زیتون نیز در کشور پرتغال به وفور دیده می شوند و پرورش زیتون در این کشور بسیار به چشم می‌ خورد. از طرفی تاکستان های زیادی نیز در کشور پرتغال هستند و انگور آن ها هم به صورت صادراتی و هم به صورت تولید مشروبات الکلی و شراب و مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

قیمت زمین گلخانه ای در پرتغال

قیمت زمین گلخانه ای در پرتغال

  • قیمت زمین های گلخانه ای به دلیل بازدهی خوبی که دارند بیشتر از دو نوع قبلی است. زمین های گلخانه ای نیز جزو زمین های کشاورزی هستند که در کشور پرتغال طرفداران بسیار زیادی دارند. کشور پرتغال دارای روزهای آفتابی بسیار خوبی می باشد و با توجه به اینکه در نزدیکی اقیانوس اطلس قرار دارد همیشه رطوبت بسیار خوبی نیز دارد. به همین جهت نیز این کشور منطقه ای بسیار ایده آل برای احداث گلخانه به حساب می ‌آید. گلخانه ها به منظور تولید و پرورش انواع مختلف گل و انواع مختلف صیفی جات گلخانه ای تاسیس می شوند. اگر که این گلخانه ها از یک مخزن ذخیره سازی برای ذخیره آب باران نیز برخوردار باشند در تمام طول سال به راحتی می توان بدون پرداخت هزینه های اضافی برای آب و فقط به واسطه آب باران تمامی آبیاری های گلخانه را انجام داد.

در صورتی که در رابطه با این راه مهاجرتی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، مشاوران ویزا پلاس شما را راهنمایی خواهند کرد. ویزا پلاس به شما کمک می کند تا زندگی جدید خود را به بهترین شکل ممکن، آغاز نمایید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت