مشاوره رایگان: 02122110460
مدارک مورد نیاز جاب آفر آلمان


یکی از راحت ترین و بهترین راه ها برای مهاجرت به کشورهای اروپایی به خصوص به کشور آلمان برای افراد متخصص دریافت ویزای جاب آفر است، همچنین همه ما نمیدانیم که چگونه ویزای کار آلمان را بگیریم. اگر قصد اخذ ویزای جاب افر دارید، این مطلب را مطالعه کنید. اگر شما در زمینه های مختلف دارای تخصص و دانش کافی هستید و از مدارک معتبر دانشگاهی نیز برخوردار هستید، می توانید با دریافت ویزای جاب آفر آلمان اقامت این کشور را دریافت نمایید. کشور آلمان یکی از کشورهای اروپایی پیشرفته و دارای درجه بالای رفاه اجتماعی بوده که با کمبود نیروی کار متخصص مواجه شده است.
کشور آلمان جزو کشورهای پیر دسته بندی می شود که نیروی متخصص در آن بسیار کم شده است و تصمیم گرفته است که نیروهای متخصص را از کشورهای دیگر جذب کند. به همین جهت نیز تمامی افراد متخصص در رشته‌ های مختلف را در صورت اثبات توانایی و ارائه مدارک مورد تایید پذیرش می‌ کند. در ادامه ما مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای جاب آفر آلمان را برای شما بیان نموده ایم. با ما همراه باشید.

 مدارک لازم برای جاب آفر آلمان

مدارک لازم برای جاب آفر آلمان

قبل از اینکه به ارائه مدارک برای جاب آفر آلمان بپردازیم بهتر است که شرایط عمومی آن را برای شما تشریح کنیم. قبل از هر توضیحی بهتر است این مسئله را برای شما روشن کنیم که ماکسیمم سن شما باید حدود ۴۵ سال باشد. البته در صورت داشتن سابقه کار تخصصی و پیوسته و مهارت های بسیار بالا تا ۵۰ سال نیز می ‌توانید به منظور دریافت ویزا اقدام کنید. در ادامه مدارک لازم برای ویزای کار آلمان را به صورت تخصصی برای شما بیان می کنیم.
• اولین مدرک مورد نیاز، مدارک تحصیلی شما است. شما باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشید. البته داشتن مدارک فنی حرفه ‌ای نیز برای شما به عنوان یک مزیت به حساب می آید و در صورت دارا بودن آن ها یک مزیت به سوابق تحصیلی شما افزوده خواهد شد.
• شما باید رزومه کاری خود را با حداقل ۲ سال سابقه تخصصی و مرتبط با تحصیلات دانشگاهی خود به کشور مورد نظر خود ارسال نمایید. البته اگر سابقه کاری شما بیش از دو سال باشد برای شما یک نکته مثبت به حساب می آید.
• در صورتی که قصد دارید خانواده خود را نیز با خود همراه کنید باید مدرک زبان آنها را نیز به منظور دریافت ویزا ارائه نمایید. اگر فرزندان شما بین ۱۶ الی ۱۸ سال هستند، باید مدرک زبان سطح c1 برای آنها ارائه دهید. همچنین همسر شما نیز باید مدرک زبان a2 به منظور پیوست ارائه نمایید.
• در صورتی که شما بلوکارت دارید می توانید بعد از ۱۹ ماه برای اقامت دائم خود درخواست دهید. اما در صورتی که فقط ویزای کاری غیر از بلو کارت دریافت نموده اید، باید بعد از ۴ سال برای اقامت دائم خود در کشور آلمان اقدام نمایید.

 چگونگی طی شدن روند کار جاب آفر آلمان

چگونگی طی شدن روند کار جاب آفر آلمان

زمانی که شما تمامی مدارک خود را ارائه کرده اید به مرحله عقد قرارداد با شرکت مربوطه وارد می شوید. در این زمینه مدارک شما تکمیل شده و به منظور معادل سازی برای کارفرما در آلمان ارسال می ‌شوند. همچنین مدرک زبان آلمانی شما نیز باید به منظور بررسی ارسال شود. سپس شما با کارفرما در آلمان قرارداد بسته و به منظور تکمیل مراحل به سفارت مراجعه می‌ کنید.
در این مرحله شما ویزای خود را برای ورود به کشور آلمان دریافت کرده و به منظور کار و زندگی به کشور آلمان وارد خواهید شد. در کشور ما بسیاری از افراد پس از سال ‌ها تحصیل و دریافت مدارک معتبر دانشگاهی به دلیل کمبود کار، تصمیم به مهاجرت به کشور آلمان می گیرند. اگر شما نیز کشور آلمان را انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که انتخاب شما کاملا درست بوده و یک کشور مرفه با تعداد نیروی کم را برای اشتغال زایی خود انتخاب کرده اید.
اگر از تخصص کافی و مدارک معتبر دانشگاهی برخوردار هستید، جاب آفر یک گزینه بسیار عالی برای مهاجرت شما به حساب می ‌آید. شما می‌ توانید مدارک خود را ارسال نموده و از طریق دریافت ویزا به کشور آلمان مهاجرت نمایید. پس از آن که به کشور آلمان وارد شدید و موفق شدید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید می توانید ویزای خود را به بلوکارت و یا ویزای اقامت کاری تغییر داده و پس از مدت زمان معین جزو افراد مقیم در آلمان به صورت دائم شوید و اقامت دائم این کشور را بگیرید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت