مشاوره رایگان: 02122110460
خرید ملک در لیسبون


هزینه خرید ملک در لیسبون به فاکتورهای متعددی از جمله متراژ زمین یا آپارتمان و محل ملک بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از مناطق لیسبون نسبت به قسمت های دیگر گران قیمت تر هستند و بهای ملک در آن ها نیز بیشتر است. یا اینکه هزینه خرید زمین و آپارتمان در مرکز شهر لیسبون و در حومه آن متفاوت است. اگر قصد خرید ملک در پرتغال را دارید، بهتر است بدانید که خرید ملک در  پرتغال لیسبون جزو پرسودترین سرمایه گذاری ‌ها در این کشور است.
اگر این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا شهر لیسبون از بهترین شهرها برای خرید آپارتمان و ملک بوده یا نه، می ‌توانید به ادامه این مقاله که توسط کارشناسان ویزا پلاس آماده شده مراجعه کنید تا جواب سوالات خود را به صورت کامل دریافت نمایید.
در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی بهترین شهر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله بهترین مکان ها برای خرید ملک به شمار می آیند. کسانی که قصد خرید زمین و آپارتمان در شهر لیسبون را دارند، می توانند از آن به عنوان یک سرمایه گذاری پرسود استفاده کنند؛ زیرا گزینه های خرید زمین و املاک مختلف از جمله خانه های ویلایی و آپارتمان در لیسبون متنوع هستند. شما می توانید دقیقا متناسب با هزینه خود خرید خود را انجام بدهید.

 لیسبون بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک

لیسبون بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک

شهر لیسبون از لحاظ زندگی دارای ثبات اقتصادی بسیار خوب بوده و همچنین کیفیت زندگی در آن بسیار بالا می باشد. زیرا کسانی که قصد زندگی در آن را دارند می توانند در منزل مسکونی خود را در آنجا انتخاب و خریداری نمایند. علاوه بر آن به دلیل رشد قیمت زمین و املاک در شهر لیسبون شما می توانید خرید خود را انجام داده و سرمایه‌ گذاری خود را در ملک در شهر لیسبون انجام دهید. برای مشاهده قیمت زمین کشاورزی در پرتغال صفحه مربوطه را مطالعه فرمائید.
از طرفی شهر لیسبون فرهنگ بسیار غنی دارد و معماری این شهر سرشار از هنر است. به همین جهت نیز شما می توانید در این شهر کیفیت زندگی بسیار بالا و آرامش خاطر بسیار خوبی را تجربه کنید. همچنین شما می توانید به منظور خرید ملک در لیسبون به خرید یک مرکز تجاری نیز فکر کنید. این مرکز تجاری می تواند شامل یک ملک بزرگ و یا یک دفتر کار کوچک باشد.
به عنوان مثال شما می توانید یک دفتر کار کوچک را خریداری کنید و اجاره دهید. همچنین خرید خانه های دانشجویی نیز یک گزینه بسیار پر سود در شهر لیسبون به شمار می ‌آید و علاوه بر آن به دلیل اینکه شهر لیسبون جزو شهرهای توریست پذیر بوده، می توانید سرمایه خود را برای خرید هتل نیز صرف کرده و یک هتل به نسبت مقرون به صرفه برای پذیرایی از توریست ها خریداری نمایید.

 سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در لیسبون

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در لیسبون

خرید هتل هم می ‌تواند به عنوان یک سرمایه ‌گذاری بسیار عالی برای شما به شمار بیاید و هم منبع درآمد شما در شهر لیسبون باشد. شما می توانید ملک خود را در شهر لیسبون خریداری کرده و آن را پس از مدت زمان معینی به فروش برسانید. البته بهتر است بدانید که خرید و فروش ملک در کوتاه مدت مقرون به صرفه نیست و زمانی که ملک خود را خریداری کردید، باید حداقل ۲ الی ۳ سال صبر کرده و سپس آن را به فروش برسانید.
در صورتی که بیش از ۵ سال ملک خود را نگه دارید می توانید اقامت کشور پرتغال را نیز بگیرید. اگر می‌ خواهید سرمایه شما رشد کند و در کنار آن درآمد نیز داشته باشید می توانید یک مجتمع تجاری یا دفتر کار یا یک هتل کوچک نیز خریداری کرده و پس از اجاره دادن آن؛ اجاره بها را برای پرداخت اقساط آن صرف نمایید. خرید یک منزل مسکونی و اجاره دادن آن نیز می ‌تواند سرمایه‌ گذاری بسیار خوبی در شهر لیسبون باشد.
شهر لیسبون جزو شهرهای توریست پذیر بوده و از طبیعت بسیار زیبا و جذابی برخوردار است. علاوه بر آن این شهر دارای ثبات اقتصادی به نسبت خوبی است و برای سکونت و اقامت نیز گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. علاوه بر آن اگر شما قصد خرید ملک در لیسبون را به منظور سرمایه‌ گذاری داشته باشید می توانید در مرکز شهر خرید خود را انجام دهید. زیرا مرکز شهر افزایش قیمت بسیار خوبی خواهد داشت و طی چند سال به منظور سرمایه ‌گذاری گزینه ای بسیار عالی به شمار می‌ آید.
اگر از این موارد سر در نمی آورید و گیج شده اید، اصلا نگران نباشید. کافی است با شماره تلفن های موجود در سایت ویزا پلاس، تماس بگیرید و از مشاوران ما کمک بگیرید. مشاوران و وکلای ویزا پلاس سالهاست در زمینه مهاجرت مشغول به فعالیت بوده و می توانند با توجه به موقعیت هر فرد، بهترین راه مهاجرتی را پیش پای او بگذارند. اگر به فکر مهاجرت هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، همین حالا با ویزا پلاس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت