مشاوره رایگان: 02122110460
کارت آبی آلمان را چگونه بگیریم؟


شاید تا به حال سوالاتی از این قبیل برای شما پیش آمده باشد که کارت آبی و یا بلوکارت آلمان چیست و شرایط دریافت آن چه چیزهایی هستند؟ همچنین این سوال برای بسیاری از افراد مطرح می‌ شود که دریافت کارت آبی برای چه کشورهایی امکان پذیر است؟ ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که به صورت تخصصی تر نگاهی به کارت آبی داشته باشیم و توضیحاتی در مورد آن و در مورد چگونگی دریافت آن بیان کنیم. در واقع اگر بخواهیم دقیق ‌تر توضیح دهیم، باید این نکته را خاطرنشان کنیم که کارت آبی یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های دریافت اقامت در اتحادیه اروپا است.
با دریافت کارت آبی آلمان شما می توانید اقامت کشورهای عضو اتحادیه اروپا را داشته باشید و در هر کشوری که مایل باشید به منظور اقامت و تجارت فکر کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید به ادامه این مقاله مراجعه کنید تا جواب سوالات خود را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید در این زمینه با مشاوران ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید. آنها به صورت کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

کارت آبی آلمان چیست؟

کارت آبی آلمان چیست؟

حتما تا به حال در مورد گرین کارت آمریکا اطلاعات کاملی دریافت کرده اید. کارت آبی نیز همچون کارت سبز آمریکا مهر تاییدی است که اقامت شما را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا مجاز می کند. کشورهایی همچون آلمان و فرانسه بیشترین حجم کارت آبی را صادر می‌ کنند و متقاضیان آن نیز غالبا از کشورهای چین و هند می باشند. در صورتی که از شرایط تحصیلی عالی دانشگاهی برخوردار باشید یکی از شرایط اخذ بلوکارت را خواهید داشت.
علاوه بر آن از دیگر شرایط دریافت کارت آبی داشتن بیمه درمانی و مدرک زبان انگلیسی است. در صورتی که سابقه کاری معتبر داشته باشید، نیز می ‌توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن کارت آبی دریافت کنید. بهتر است بدانید که برای دریافت کارت آبی حتما باید یک پیشنهاد شغلی مناسب از یک کارفرمای اروپایی داشته باشید. همچنین شما می توانید رزومه کاری خود را برای دریافت شغل به آلمان یا کشورهای اروپایی ارسال نموده و پس از استخدام شدن در آن شرکت ‌ها نسبت به دریافت کارت آبی اقدام کنید.
علاوه بر آن همانطور که قبلا هم در مقالات قبلی توضیح داده ایم، برای دریافت کارت آبی شما می توانید یک شرکت در کشور اروپایی تاسیس نموده و سپس همسر خود را به عنوان کارمند در آن شرکت استخدام کنید. پس از آن شما می توانید کارت آبی را برای همسر خود دریافت نمایید. در صورتی که به دنبال ثبت شرکت در آلمان هستید، کارشناسان ویزا پلاس با تسلط بر تمام امور سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می توانند شما را در این مسیر همراهی کنند. برای اینکه ویزای کاری در یک کشور خارجی دریافت کنید، باید تمکن مالی خود را به آن کشور ثابت کرده و رزومه شغلی و تحصیلی خود را نیز ارسال نمایید. شرکت مربوطه زمانی که شما را تایید کند و شما حقوق بگیر آن شرکت باشید، می توانید برای دریافت کارت آبی نیز اقدام نمایید. البته بهتر است بدانید که میانگین حقوق شما باید به مراتب در حد متوسط جامعه و در حد مرفه جامعه باشد تا بتوانید کارت آبی کشورهای اتحادیه اروپا را دریافت کنید. در غیر این صورت کارت آبی به شما تعلق نخواهد گرفت.

اخذ کارت آبی آلمان برای چه کشورهایی میسر است؟

اخذ کارت آبی آلمان برای چه کشورهایی میسر است؟

همانطور که قبلا برای شما توضیحات مفصلی ارائه کرده ایم کارت آبی یک روش اقامتی برای داشتن شغل در کشورهای خارجی است، بدین صورت که آن را با نام ویزای کاری نیز می ‌شناسند. در صورتی که شما در شرکت ‌های خارجی اشتغال داشته باشید یا اینکه جزو سهامداران یا موسسین شرکت ها باشید. شما می توانید از کارت آبی استفاده کرده و اقامت خود را به مدت ۴ الی ۵ سال در آن کشور تضمین کنید. پس از آن نیز شما می توانید اقامت خود را تمدید نموده و کارت خود را تا مدت زمان چهار سال دیگر نیز تمدید نمایید.
کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله کشور اتریش، بلژیک، پرتغال، هلند، سوئد، فرانسه، آلمان، کراواسی و بلغارستان جزو کشورهایی هستند که از کارت آبی پشتیبانی می‌ کنند و شما می توانید به منظور دریافت کارت آبی رزومه شغلی خود را به شرکت های معتبر در این کشورها ارسال نمایید. کارت آبی در کشورهای مرفه اتحادیه اروپا که از اقتصاد بسیار قدرتمندی برخوردار هستند معتبر است. به همین جهت نیز برای درخواست این کارت ابتدا باید ثابت کنید که تمکن مالی کافی دارید و جزو افراد ثروتمند و مرفه هستید.
برای اینکه بلوکارت شما باطل نشود، باید حداقل ۶ ماه از سال را در کشور مورد نظر که کارت را دریافت کرده اید ساکن باشید. در غیر این صورت ممکن است که کارت آبی شما باطل شود. در صورتی که در مورد کارت آبی سوالات بیشتری داشت می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در وب سایت ویزا پلاس در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید.

موسسه مهاجرتی ویزا پلاس برای دریافت بلوکارت آلمان یا کارت آبی آلمان شما را همراهی می کند

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت