مشاوره رایگان: 02122110460
مراحل خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال یکی از راه ‌های سرمایه‌ گذاری طولانی ‌مدت و یکی از راه های اخذ اقامت پرتغال است. به همین جهت نیز مورد توجه بسیاری از سرمایه‌ گذاران قرار گرفته است. اگر قصد خرید ملک در پرتغال را دارید باید مراحل خرید آن را به صورت قانونی طی کنید. در صورتی که مراحل خرید ملک را به صورت غیرقانونی طی نمایید امکان مصادره اموال شما وجود خواهد داشت. به همین جهت نیز در هنگام خرید این املاک حتما دقت نظر به خرج دهید که تماما روش های شما به صورت قانونی طی شوند. ما در این مقاله از سری مقالات ویزا پلاس تصمیم گرفته ایم که مراحل خرید ملک در پرتغال را به صورت مفصل برای شما بیان کنیم.
در صورتی که قصد خرید ملک را در کشور پرتغال دارید نیاز به یک وکیل خبره در این زمینه خواهید داشت. در صورتی که اطلاعات کافی در زمینه خرید ملک و مکان پر سود برای خرید نداشته باشید وکیل شما را به صورت کامل راهنمایی خواهد کرد. علاوه بر آن شرایط و قوانین سرمایه گذاری و خرید املاک در پرتغال با کشور ما کاملا متفاوت هستند و در صورت عدم مشاوره با یک وکیل امکان هدر رفت هزینه های شما وجود خواهد داشت. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال یا ویزای طلایی پرتغال با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

مراحل قانونی خرید ملک در پرتغال

مراحل قانونی خرید ملک در پرتغال

اگر قصد خرید ملک در پرتغال را دارید باید در مرحله اول با استفاده از یک ویزای توریستی به کشور پرتغال وارد شوید و ملک انتخاب شده خود را از نزدیک مشاهده کنید. شما با ویزای توریستی حق خرید ملک در کشور پرتغال یا افتتاح حساب بانکی در این کشور را ندارید و فقط می توانید ملک مورد نظر خود را از نزدیک ببینید. پس از اینکه ملک مورد نظر خود را انتخاب کردید، ادامه پروسه کار به صورت قانونی و با اعطای وکالت به یک وکیل پرتغالی انجام می ‌شود.
در مرحله بعدی خرید ملک، وکیل پرتغالی شما با وکالتی که از شما دریافت کرده است ملک مورد پسند شما را خریداری می کند و پس از آن شما به عنوان مالک این ملک وارد پرتغال می ‌شوید. در دفترخانه های رسمی کشور پرتغال سند مالکیت به شما انتقال پیدا خواهد کرد. شما می توانید با خرید ملک پس از ۵ سال اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنید یا اینکه از آن به عنوان یک سرمایه گذاری استفاده کنید.
کشورهای دیگری همچون اسپانیا و یونان نیز همانند پرتغال شرایط مناسبی را برای خرید ملک فراهم کرده ‌اند تا سرمایه گذاران خارجی بتوانند به منظور سرمایه گذاری یا به منظور اقامت نسبت به خرید زمین، آپارتمان، ویلا و یا اماکن تجاری و اداری در این کشورها اقدام کنند.

ضرورت نیاز به وکیل برای خرید ملک در پرتغال

ضرورت نیاز به وکیل برای خرید ملک در پرتغال

برای خرید شما باید وکالت کامل به شخص وکیل بدهید. به همین جهت نیز باید وکیل انتخابی شما کاملا مطمئن بوده و از اعتبار کافی برخوردار باشد. وکلای خبره و باتجربه ما در وبسایت ویزا پلاس آمادگی لازم برای ارائه مشاوره به شما را دارند و شما می توانید تمامی سوالات قانونی و سیاسی خود را در زمینه خرید ملک در پرتغال از وکلای ما بپرسید. علاوه بر آن ما در معرفی وکلای پرتغالی به شما نیز بسیار موفق عمل کرده ایم و می توانیم وکلای معتبر و با تجربه را در این زمینه برای شما معرفی کنیم.
هزینه های پرداختی برای خرید ملک و برای ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی در پرتغال نسبت به مکان ملک متفاوت هستند. به عنوان مثال اگر شما ملک را در شهرهای گران قیمت همچون پایتخت کشور پرتغال خریداری کنید هزینه های بیشتری نیز بابت آن باید پرداخت نمایید. این در صورتی است که املاک موجود در حومه شهر یا در شهرهای کم جمعیت قیمت کمتری دارند. البته باید این را نیز در نظر بگیرید که اگر ملک را به جهت سرمایه ‌گذاری خریداری می‌ کنید بهتر است که آن را در مرکز شهر و در پایتخت خریداری نمایید. تا سرمایه شما در چند سال، به چند برابر افزایش پیدا کند.
اما اگر قصد دریافت اقامت پرتغال را دارید، می توانید ملک ارزان قیمت را در شهرهای ارزان قیمت آن نیز خریداری نمایید تا پس از ۵ سال بتوانید اقامت پرتغال را به راحتی و بدون دردسر بگیرید. ما شیوه سرمایه ‌گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک را به صورت مفصل و با جزئیات بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد. لذا می توانید جهت دریافت این توضیحات از طریق لینک ‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت