مشاوره رایگان: 02122110460
واکسن مورد تایید سفارت پرتغال

پس از همه گیری کرونا در جهان کشور پرتغال نیز همچون کشورهای دیگر محدودیت هایی را برای ورود به کشور و برای گردشگران و مهاجران در نظر گرفته است. طی همه گیری ویروس کرونا اقتصاد کشور پرتغال نیز همچون دیگر کشورهای اروپایی دچار ضرر و خسارت شده است. به همین جهت نیز این کشور به منظور جبران خسارت های وارده و پیشگیری از ایجاد خسارت های بیشتر تصمیم گرفته تا محدودیت هایی را اعمال کند تا افراد واکسینه نشده به کشور وارد نشوند.
اگر شما نیز قصد مسافرت یا مهاجرت به کشور پرتغال را دارید، بهتر است که محدودیت های این کشور را بشناسید و در مورد واکسن مورد تایید سفارت پرتغال اطلاعات تکمیلی کسب کنید. در این زمینه ما تصمیم گرفته ایم که در ویزا پلاس اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار دهیم. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال یا ویزای طلایی پرتغال با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

واکسن های مورد تایید سفارت پرتغال

واکسن های مورد تایید سفارت پرتغال

دو برند فایزر و آسترازنکا جزو واکسن های مورد تایید سفارت پرتغال هستند. هر مهاجر و مسافری باید کارت واکسن را به همراه خود داشته باشد و یکی از این دو واکسن را زده باشد. افراد واکسینه شده با این دو واکسن مجاز به ورود به کشور پرتغال هستند و در غیر این صورت باید با ارائه گواهی بهبودی و عدم ابتلا به کووید ۱۹ وارد کشور پرتغال شوند.
گواهی واکسیناسیون که شما هنگام ورود به پرتغال باید به همراه داشته باشید، شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی شما، تاریخ تولد شما، دستگاه صدور، نام واکسن و کشور تولید کننده واکسن است. همچنین تاریخ واکسیناسیون، تعداد دوز های واکسن و کشوری که شما در آن واکسن را تزریق کرده اید، باید در این گواهینامه به صورت کامل ذکر شوند.

ورود به کشور پرتغال با کارت واکسن مورد تایید سفارت پرتغال

در صورت ورود به کشور پرتغال شما باید این گواهینامه را ارائه دهید یا اینکه قبل از ورود به این کشور تست سلامت کرونا بدهید. شما باید نتیجه تست کرونا را از ۷۲ الی ۴۸ ساعت قبل از ورود به کشور پرتغال ارائه بدهید. البته خطوط هوایی پرتغال فقط به کسانی اجازه ورود می دهند که علاوه بر گواهی واکسن، به قوانین و دستورالعمل های بهداشتی این کشور نیز پایبند باشند. شما باید هنگام ورود به پرتغال فاصله اجتماعی را از سایر افراد رعایت نموده و شست ‌و شوی مکرر دست‌ ها را در برنامه اصلی روزانه خود قرار بدهید. علاوه بر آن استفاده از ماسک نیز در مکان های عمومی برای شما اجبار بوده و باید به این قوانین پایبند باشید.

با ویزا پلاس می توانید از آخرین و بروزترین اخبار و اطلاعات مهاجرتی آگاه شوید. کافی است سایت ما را دنبال کنید یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت