مشاوره رایگان: 02122110460
نحوه دریافت بلوکارت


اگر که قصد دریافت بلوکارت را دارید ما در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد نحوه اخذ بلوکارت در اتحادیه اروپا اطلاعات مفیدی برای شما عرضه نموده ایم. شاید تا به حال شما نیز در مورد بلوکارت جسته و گریخته اطلاعاتی دریافت کرده باشید. اگر در مورد نحوه اخذ آن به صورت تخصصی اطلاعات کافی در دست ندارید، ما آماده ایم که راهنمایی های لازم را در این زمینه برای شما بیان نماییم. به همین دلیل نیز ما در این مقاله از سری مقالات ویزا پلاس تصمیم گرفته ایم که در مورد راه های دریافت بلو کارت برای کار در کشورهای اروپایی اطلاعات تکمیلی برای شما ارائه کنیم.

شرایط عمومی دریافت بلوکارت

شرایط عمومی دریافت بلوکارت

یک قانون کلی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود دارد. این قانون بیان می ‌کند که هر شخص مقیم کشورهای عضو اتحادیه که از میانگین و متوسط حقوق دریافتی برخوردار باشد، می ‌تواند با دریافت کارت آبی به کشورهای دیگر در اتحادیه مسافرت کرده در آن ها اقامت گزیند یا مشغول به کار شود. این پایه حقوق باید حدود ۴ هزار و ۲۰۰ یورو در ماه باشد. بنابراین کسانی که جزو کارگران ساده به حساب می ‌آیند و پایه حقوق آن ها کمتر از این مقدار بوده، می توان دریافت این کارت را ندارند. اما کسانی که از تحصیلات عالی برخوردار بوده و در مشاغل خاص مشغول به فعالیت هستند، توان دریافت این کارت را دارند.
به غیر از این مسئله، یک راه دیگر نیز برای دریافت بلوکات وجود دارد. اگر که شما یک شرکت را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ثبت کنید می ‌توانید برای دریافت بلوکارت نیز تقاضا داده و این کارت را از نهادهای مربوطه در آن کشور دریافت نمایید. در این روش شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه های ممکن یک شرکت را ثبت کرده و در آن شرکت همسر خود را به عنوان کارمند استخدام کنید.
سپس شما یک کارمند خواهید داشت و بر اساس حقوقی که به صورت ماهیانه به کارمند خود پرداخت می کنید، می توانید بلوکارت را نیز دریافت نمایید. اگرچه که دریافت بلوکارت فرآیند ساده ای نیست، اما در صورتی که بتوانید آن را دریافت کنید، قطعا از مزایای بیشمار آن نیز بهره مند خواهید شد. در ادامه مراحل دریافت بلوکارت را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

مراحل دریافت بلوکارت

مراحل دریافت بلوکارت

در واقع بلوکارت یک اجازه کتبی برای اقامت شما در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده که به منظور ایجاد اشتغال و کسب و کار خود در آن کشور مقیم می شوید. یکی از مزایای دریافت بلوکارت این است که شما می توانید به سرعت مجوز کار و اقامت دائم در اروپا را برای خود و خانواده خود دریافت کنید. تمامی شرایط و مراحل ثبت نام و دریافت این کارت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به صورت کاملا یکسان بوده و در نکات ریز و جزئی تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند. اما در ادامه در مورد مراحل دریافت بلوکارت توضیحات بیشتری ارائه کرده ‌ایم.
• اولین مرحله برای دریافت بلوکارت تکمیل کردن فرم درخواست است. شما باید در درجه اول شرایط دریافت این کارت را داشته باشید و پس از آن فرم درخواست را در سایت مربوطه ثبت کنید. باید به تمامی سوالاتی که در آن فرم موجود هستند به دقت پاسخ بدهید و سپس درخواست خود را تایید نمایید.
• در مرحله دوم شما باید فرم خود را برای کارفرما ارسال کنید تا کارفرما پس از تایید هویت و اطلاعات درج شده در آن فرم، آن را به امضا برساند.
در نهایت شما می بایست هزینه های لازم را پرداخت نموده و فرم نهایی را ارسال کنید. برای این مرحله باید به سایت ثبت نام بلوکارت وارد شوید و هزینه را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های اینترنتی پرداخت کنید. در صورتی که در این مورد سوالات بیشتری داشتید کارشناسان ما در ویزا پلاس آماده پاسخگویی به تمامی سوال های شما هستند؛ تا شما را در مورد نحوه دریافت بلوکارت و راه های دریافت آن به صورت کامل راهنمایی کنند. همچنین شما می ‌توانید به منظور چگونگی ثبت شرکت و کارهای لازمه، با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند و آسان ترین راه و کم هزینه ترین راه را به شما نشان دهند.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت