مشاوره رایگان: 02122110460
بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک

پرتغال جزو کشورهای اتحادیه اروپا است که در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور دارای سواحل بسیار زیبا و بکر بوده و از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است. از جمله دلایلی که بسیاری از افراد خارجی به سمت خرید ملک در پرتغال روی آورده اند، می توان به اخذ اقامت و تابعیت پرتغال اشاره کرد. اگر شما یک ملک را برای حداقل ۵ سال در پرتغال داشته باشید می توانید تابعیت پرتغال را دریافت نمایید.
از طرفی این روش جزو ارزان ترین روش ها برای دریافت اقامت اروپا به شمار می آید و شما می توانید به سهولت و بدون طی کردن روش های سخت اقامت کشورهای اتحادیه اروپا را به دست آورید. علاوه بر آن، خرید ملک و زمین در پرتغال یک سرمایه ‌گذاری بسیار پر سود بوده و شما می توانید با خرید ملک در کوتاه مدت سرمایه خود را به چند برابر افزایش دهید. البته لازم به ذکر است که پرتغال جزو کشورهای بسیار زیبا بوده که کیفیت زندگی در آن نیز به مراتب بالاتر از بسیاری کشورهای دیگر است. 

مشاوران و وکلای ویزاپلاس به شما کمک می کنند تا به راحتی و با توجه به بودجه تان، بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک را پیدا کنید؛ پس از این بابت هیچ نگرانی ای نداشته باشید و کار را به کاردان بسپارید. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال یا ویزای طلایی پرتغال با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

در کجای پرتغال ملک بخریم؟
در کجای پرتغال ملک بخریم؟

در صورتی که شما توانایی زندگی در پرتغال را داشته باشید، قطعا از کیفیت بسیار بالای زندگی در آن نیز برخوردار خواهید شد. کشور پرتغال همچنین جزو کشورهایی است که به راحتی می‌ توان از طریق آن به قاره اروپا، آفریقا و آمریکا دسترسی داشت.
در واقع موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ای است که شما می توانید به تمام کشورهای دیگر به راحتی مسافرت کنید. در ادامه ما به صورت تخصصی تر در مورد بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک از لحاظ سودآوری و از لحاظ مقرون به صرفه بودن توضیحاتی را ارائه کرده ایم. پس با ما همراه باشید.
در تمامی کشورها پایتخت جزو قطب اصلی اقتصاد آن کشور قلمداد می شود. کشور پرتغال نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شهر لیسبون که به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌ شود از لحاظ زیبایی و از لحاظ گردشگری و تجاری در رتبه بسیار عالی قرار دارد. کسانی که برای اهداف تجاری یا به منظور اقامت قصد خرید ملک پرتغال را دارند، به راحتی می توانند در شهر لیسبون سرمایه گذاری کرده و هزینه خرید ملک را در این شهر پرداخت کنند. البته بهتر است بدانید که هزینه خرید ملک در شهر لیسبون نسبت به شهرهای دیگر پرتغال به مراتب بیشتر بوده و ممکن است افراد توان خرید ملک در این شهر را نداشته باشند.

بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک کدام است؟

بهترین شهر پرتغال برای خرید ملک کدام است؟

در صورتی که سرمایه و هزینه شما کمتر از خرید ملک در پایتخت کشور پرتغال است، می توانید به شهرهای دیگر آن نیز فکر کنید. به عنوان مثال شهر الگاروه که به عنوان یکی از مشهورترین شهرهای گردشگری و توریستی در پرتغال شناخته شده است از طبیعت بسیار زیبا و بکری برخوردار بوده و شما می توانید در این شهر برای خرید ملک اقدام کنید. سواحل بسیار زیبا و درخشان به همراه غذاهای دریایی تازه از جمله سرمایه های بسیار ارزشمند این شهر به شمار می آیند.
البته بهتر است بدانید که بسیاری از مالکین ویلاها در شهر الگاروه انگلیسی‌ زبان هستند؛ زیرا شهر الگاروه به راحتی از طریق مسیر هوایی با انگلستان در ارتباط است. بازار خرید ملک و سرمایه‌ گذاری روی ملک نیز در سال های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است؛ زیرا قیمت ملک و املاک در شهرهای پرتغال نسبت به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارزان تر بوده و به سرعت نیز در حال افزایش است. به همین جهت کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند یا قصد دریافت اقامت اروپا را دارند، بیشتر به سمت خرید ملک در کشور پرتغال جذب می شوند.
اگر قصد سرمایه گذاری دارید به شما پیشنهاد می کنیم که شهرهایی همچون لیسبون، پروتو و الگاروه را جهت خرید ملک در نظر داشته باشید. زیرا به دلیل تقاضای بالای خرید ملک در این شهرها قیمت آن رو به افزایش بوده و شما می توانید با خرید زمین سرمایه خود را در این کشور چند برابر کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در وبسایت ویزا پلاس در تماس باشید تا شما را برای سرمایه‌ گذاری در کشورهای اروپایی و خرید ملک در این کشورها به خصوص کشور پرتغال بیشتر راهنمایی کنند.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت