مشاوره رایگان: 02122110460
بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ممکن است برای افرادی با اهداف و خواسته های مختلف متفاوت باشد، چرا که در امر مهاجرت خیلی مهم است که خواسته های خود را در نظر داشته باشید و با توجه به آنها کشور مورد نظر خود را پیدا کنید. امروزه بیشتر افرادی که قصد مهاجرت دارند به این صورت عمل می کنند که برای ادامه تحصیل یا کار اقدام کرده و بعد از گذارندن مدتی در آن کشور نسبت به گرفتن اقامت دائم خود اقدام می کنند. در ادامه این مطلب از ویزاپلاس قصد داریم که تجربه و تخصص متخصصان خود در زمینه بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید در این خصوص تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان یکی از سوالاتی است که تقریبا همه کسانی است که برای مهاجرت به ویزا پلاس مراجعه می کنند، از کارشناسان ویزاپلاس سوال می پرسند. برای پی بردن به پاسخ این سوال کافیست تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مهاجرت به هلند

مهاجرت به هلند مانند مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی از سه طریق سرمایه گذاری، کاری و تحصیل انجام می شود که قطعا راحت ترین راه، مهاجرت تحصیلی است چرا که حساسیت این کشور بر مساله سن، کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. زبان این کشور هلندی است و واحد پولی آنها یورو می‌باشد و از آنجایی که این کشور عضو اتحادیه اروپاست برای مهاجرت باید نسبت به گرفتن ویزای شینگن اقدام کنید. یکی از مزایایی که باید در مورد ویزای تحصیلی این کشور به یاد داشته باشید این است که شما می توانید برای همراه خود نیز ویزای این کشور را اخذ نمایید.

مهاجرت به سوئد

مهاجرت به سوئد یکی از گزینه هایی است که ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند همیشه مد نظر قرار می دهند. این کشور یکی از پیشرفته ترین کشورهای اتحادیه اروپا به شمار می آید و مردم این کشور از نظر فرهنگی و سطح زندگی در جایگاه خوبی قرار دارند، که این امر یکی از امتیازات ویژه این کشور محسوب می شود. دقت داشته باشید که یکی از معیارهای این کشور برای پذیرش مهاجر تسلط نسبی بر زبان سوئدی است. از طرفی دیگر همچنین بایستی در نظر داشته باشید که این کشور در کل تعداد محدودی مهاجر می‌پذیرد و مانند سایر کشورهای بلوک شرقی و شمالی اروپا کمی در پذیرش مهاجران ایرانی سخت گیر است و همین امر ممکن است باعث زمان بر شدن پروسه شما گردد.

مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان که از سال 2000 عضور اتحادیه اروپا شده است، به شما این امکان را می دهد که در یک کشور اروپایی زندگی کنید که هزینه های زندگی در آن بسیار به صرفه تر از سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. هزینه زندگی در این کشور به طور میانگین ماهیانه 600 تا 700 یورو می باشد. جالب است بدانید که زبان اصلی این کشور مجاری است که کمترین استفاده را دارد، اما به جای آن مردم معمولا به زبان انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند. مهاجرت به این کشور می تواند سکوی پرتابی باشد که از طریق آن شما خود را به سایر کشور های اتحادیه اروپا برسانید.

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

مهاجرت به اتریش

مهاجرت به اتریش به دلیل نظام آموزشی رایگان، اقصاد قوی، نرخ بیکاری بسیار پایین و امنیت بالا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. واحد پولی این کشور یورو و زبان رسمی آن آلمانی است. برای مهاجرت به این کشور شما باید از روشهای سرمایه گذاری، ازدواج، تحصیل و ویزای کاری استفاده کنید. تقریبا می توان گفت که راحت ترن روش در این میان ازدواج می باشد که ممکن است در بیشتر اوقات عملی نباشد. در ضمن شما می توانید با سرمایه گذاری مبلغ 100 هزار یورو و تاسیس یک شرکت، به عنوان کارآفرین امکان مهاجرت به این کشور را پیدا کنید.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان در سالهای اخیر توانسته است توجه ایرانیان و به طور کلی مهاجران زیادی را به خود جلب کند. این کشور که نیازمند نیروی کار زیادی است توانسته برای افرادی که به دنبال کار در خارج از کشور هستند گزینه خوبی باشد. همچنین نظام آموزشی رایگان این کشور باعث شده که عده‌ای نیز برای تحصیل در این کشور برنامه ریزی کرده و از طریق تحصیل به آلمان مهاجرت کنند. البته در نظر داشته باشید که برای مهاجرت به این کشور شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی (برای مهاجرت تحصیلی) یا زبان آلمانی (برای مهاجرت کاری) هستید.

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس سالهای زیادی است که مد نظر ایرانیان جویای کار است و محبوبیت زیادی در بین آنها دارد. لازم است بدانید هزینه های زندگی در این کشور بالاست، البته درآمدها هم به نسبت بالا می باشند. همچنین نرخ بیکاری و سطح رفاه مردم در این کشور بالا می باشد که این مورد به شما کمک می کند زندگی بهتری در این کشور داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که شاید نتوانید در لندن زندگی کنید، چرا که هزینه های زندگی در این شهر بسیار بالاست و به طور کلی لندن یکی از شهرهای گران در کل جهان به شمار می رود. برای مهاجرت به این کشور شما باید مدارک و مجوزهایی که به شما اعلام می شود را آماده کنید.

مهاجرت به نیوزیلند

مهاجرت به نیوزیلند می تواند برای شما بسیار جذاب باشد و امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. این کشور که دارای اقتصادی پیشرفته، تولیدات بالا، استانداردهای مناسب و بالایی برای تحصیل و زندگی است، از قوانین استرالیا پیروی می کند. همچنین در نظر داشته باشید که با مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت نیوزلند شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به 172 کشور جهان مسافرت کنید. برای مهاجرت به این کشور شما می توانید مانند سایر کشورها از یکی از روشهای کاری، تحصیلی، گرفتن اقامت و یا مهاجرت از طریق ازدواج با یکی از اتباع این کشور اقدام نمایید. در ضمن به یاد داشته باشید که این کشور از نظر گردشگری جاذبه های بسیار متنوعی دارد.

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا یکی از گزینه های بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال کار می گردند، چرا که می توان بعد از 5 سال اشتغال در این کشور اقامت دائم آن را به دست آورد. از طرفی دیگر وضعیت اقتصادی مناسب و پایدار، پیشرفت تکنولوژیک بالا و نیز نرخ بیکاری پایین این کشور آن را به یکی از گزینه های بسیار خوب و جذاب برای همه افرادی که قصد مهاجرت و شروع زندگی جدید دارند تبدیل کرده است. برای اخذ اقامت این کشور شما می توانید از یکی از روش های ثبت شرکت، سرمایه گذاری، تحصیل در استرالیا، گرفتن ویزای کاری و ازدواج با یکی از اتباع استرالیا استفاده کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت