مشاوره رایگان: 02122110460
معایب زندگی در اسلوونی

کشور اسلوونی جزو کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می ‌شود. واحد پول در این کشور یورو است. به همین جهت نیز اقتصاد آن تقریبا در حد مرفه بوده و در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی در سطح متوسط قرار دارد. هزینه زندگی در این کشور برای کسانی که به عنوان مهاجر در آن ساکن می ‌شوند تقریبا مقرون به صرفه بوده و به همین جهت نیز مورد توجه مهاجرین خارجی قرار گرفته است. اگرچه این کشور از منابع طبیعی بسیار ارزشمندی برخوردار بوده و آب و هوای بسیار پاکی دارد، اما با این حال معایبی نیز دارد. کسانی که قصد مهاجرت و زندگی در کشور اسلوونی را دارند بهتر است بدانند که این کشور در عین داشتن مزیت های فراوان معایبی نیز دارد. ما در این مقاله به صورت اختصاصی قصد داریم که در مورد معایب زندگی در اسلوونی به صورت مفصل تر صحبت کنیم.

معایب زندگی در اسلوونی

بازار ملک و املاک

امروزه رکود شدیدی در اروپا جاری شده است. این رکود، اقتصاد اسلوونی را نیز تحت تاثیر قرار داده است. به همین جهت نیز بازار ملک و ساخت و ساز در این کشور دچار رکود شده است. کسانی که قصد دارند در این زمینه وارد شوند و با تخصص معماری و ساخت و ساز، یا تجارت ملک به کشور مقصد وارد شوند، بهتر است که از مهاجرت صرف نظر کنند. زیرا کشور اسلوونی در حال حاضر حداقل تا چند سال آینده در رکود کامل در زمینه بازار ملک و املاک به سر می ‌برد. البته این نکته می ‌تواند گزینه ای مثبت برای کسانی باشد که قصد خرید مسکن در اسلوونی را دارند. زیرا قیمت مسکن امروزه در اسلوونی به مراتب کمتر بوده و رکود آن به نفع خریداران است.

بازار ملک و املاک

تجار غیر قابل اعتماد

از معایب زندگی در کشور اسلوونی وجود تجار غیرقابل اعتماد است. این کشور نیز از دیگر کشورهای جهان مستثنی نیست و کلاهبرداری های بزرگ در آن انجام می‌ شود. اگرچه این کشور از لحاظ اقتصادی جزو کشورهای مرفه به حساب می ‌آید، اما با این حال باز هم امکان کلاهبرداری های بزرگ در آن وجود دارد. بنابراین اگر قصد سرمایه ‌گذاری در کشور اسلوونی را دارید، بهتر است حتما در درجه اول نسبت به معتبر بودن مکان سرمایه‌ گذاری خود اطمینان کافی حاصل نمایید و پس از آن سرمایه ‌گذاری لازم را انجام داده و با خیال راحت مهاجرت خود را به کشور اسلوونی انجام دهید. در این کشور شما قطعا از فضاها و منابع طبیعی بسیار جذابی بهره مند خواهید شد و هوای پاک و همچنین از طبیعت و معماری های بسیار جذاب این کشور لذت خواهید برد.
اگر بخواهیم کشور اسلوونی را با کشورهای اروپایی دیگر مقایسه کنیم می ‌توانیم آن را در سطح متوسط طبقه بندی نماییم. کشورهای مهاجرپذیر دیگری نیز وجود دارند که از لحاظ حقوق پایه و از لحاظ مقرون به صرفه بودن مواد غذایی در درجه اول قرار دارند. به عنوان مثال یکی از این کشورها که از لحاظ قیمت مواد غذایی و خوراکی و همچنین از لحاظ مقدار حقوق پایه کارگران و کارمندان گوی سبقت را از اسلوونی ربوده است کشور آلمان است. این کشور در عین داشتن حقوق بالاتر، هزینه ‌های کمتری نیز بابت خرید مواد غذایی نیاز دارد. اما به دلیل اشباع شدن این کشور به سختی می توان اقامت آن را گرفت. کشور اسلوونی یکی از کشورهایی است که در صورت داشتن تخصص، به راحتی می توانید با کمک ویزا پلاس اقامت آن را بگیرید و آینده‌ خوبی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

مهاجرت ویزا پلاس به شما در مهاجرت اسلونی کمک می کند

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت