مشاوره رایگان: 02122110460
ثبت شرکت در فرانکفورت

کسانی که به عنوان کارآفرین قصد ثبت شرکت در فرانکفورت را دارند باید ملاحظات مختلفی را مد نظر قرار بدهند. راه اندازی یک کسب و کار و یا ثبت یک شرکت در آلمان به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال کسانی که قصد ثبت یک شرکت تجاری در آلمان را دارند باید به فاکتورهای متعددی از جمله خط کسب و کار و مقدار مالیات دقت داشته باشند. اگر که مالیات های پرداختی نسبت به دارایی ها و درآمدهای شرکت بیشتر باشد، تاسیس شرکت صرفه اقتصادی ندارد و مدیران و سرمایه‌ گذاران از تاسیس این شرکت صرف نظر خواهند کرد.
علاوه بر آن میزان سرمایه گذاری در شرکت های متفاوت نیز مختلف بوده و برای تاسیس هر شرکت با ژانر فعالیت مختلف، میزان سرمایه متفاوتی نیز مورد نیاز خواهد بود. فاکتور دیگری که هنگام ثبت شرکت در فرانکفورت باید حتما مدنظر قرار داد، مسئولیت خاصی است که شرکت قرار است بر عهده داشته باشد. برخی از شرکت ها جنبه خدماتی و برخی دیگر جنبه تجاری دارند. بنابراین حتما در مورد نوع مسئولیت و نوع فعالیت شرکت تحقیقات لازم را به عمل آورده و سپس نسبت به ثبت شرکت اقدام کنید. در ادامه این مطلب ما تصمیم گرفتیم در مورد قوانین ثبت شرکت در فرانکفورت اطلاعات بیشتری را برای شما ارائه کنیم.

ثبت شرکت در فرانکفورت

قوانین ثبت شرکت در فرانکفورت

ثبت شرکت در فرانکفورت به چند صورت انجام می شود. اگر چند نفر به صورت شراکتی و به صورت سهامدار اقدام به ثبت شرکت نمایند، می بایست وظایف و حقوق تمامی این افراد به صورت جداگانه و به صورت کتبی در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. اگر که شما قصد ثبت شرکت صرفا در کشور آلمان را داشته باشید، این شرکت می بایست با مسئولیت های محدود آلمانی فعالیت نماید و از مسئولیت های بین المللی معاف خواهد بود. اما در صورتی که شما شرکت را به عنوان یک نهاد موقت و یا به عنوان یک شعبه موقت تاسیس کنید، می بایست قوانین متفاوتی نسبت به قوانین آلمان نسبت به این شرکت اجرا نمایید. شرکت هایی که به عنوان شرکت موقت فعالیت می کنند در اصل شعبه اصلی آن ها در خارج از آلمان بوده و شعبه موقت آن ها در آلمان فعالیت می کند.
اما بهتر است بدانید که در هر صورت چه شرکت در خود آلمان و چه شرکت جزو یک شعبه در آلمان باشد باید نسبت به پرداخت مالیات متعهد باشد. مزایای ثبت شرکت در فرانکفورت و آلمان بسیار قابل توجه و چشمگیر هستند و کسانی که قصد سرمایه گذاری های پرسود را دارند، باید حتما نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند. بنابراین اگر قصد دارید که شرکت های متفاوت اعم از شرکت های مشارکتی و یا شرکت های حقیقی یا حقوقی در آلمان تاسیس کنید، می توانید از طریق وب سایت ما با مشاورین مجرب و با تجربه ما در این زمینه مشورت نموده و تمامی سوال های خود را از مشاورین ما بپرسید.

قوانین ثبت شرکت در فرانکفورتاطلاعات حقوقی ثبت شرکت در فرانکفورت

تمامی روابط حقوقی شرکت برای ثبت آن در فرانکفورت از طریق دفاتر اسناد رسمی ثبت می شود. تمامی اطلاعات از جمله نام شرکت، نام مالک و یا شرکایی که جزو سهامداران شرکت هستند و همچنین مسئولیت آن ها به صورت کاملا شفاف ثبت می شود. یکی از اصلی ترین معیارهایی که به شما اجازه ثبت شرکت در کشور آلمان و به خصوص شهر فرانکفورت را می ‌دهد، میزان گردش مالی سالانه شما است. این گردش مالی باید در حد استاندارد و قانونی باشد تا شهر فرانکفورت اجازه ثبت شرکت را به شما بدهد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و بیشتر جهت سرمایه گذاری در کشور آلمان و شهر فرانکفورت می توانید با مشاورین حقوقی ما در ویزا پلاس مشورت نموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.
شما می توانید به منظور تاسیس یک شرکت خاص در شهر فرانکفورت برای تعیین ماهیت و کمیت فرآیندهای کسب و کار و همچنین به منظور چگونگی استفاده از تسهیلات بانکی از طریق کانال ارتباطی با کارشناسان ویزاپلاس در تماس باشید. علاوه بر آن تعداد افراد شاغل که شما قصد استفاده از آن ها را برای همکاری دارید، تاثیر مستقیم روی میزان سرمایه و میزان تسهیلات تعلق گرفته به شما دارد. نام تجاری که شما برای شرکت خود انتخاب می‌ کنید به صورت مختص و اختصاصی برای خود شما است و شما می توانید این نام تجاری را به فروش رسانده و یا اینکه آن را به صورت اجاره به دیگران واگذار نمایید.



نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت