مشاوره رایگان: 02122110460
مدارک لازم جهت ویزایd7 پرتغال

مهاجرت یکی از فکرهایی است که این روزها در ذهن خیلی از افراد می گذرد و آن را یکی از اهداف خود قرار داده و برای آن برنامه ریزی می کنند. یکی از مسائل مهمی که در رابطه با این قضیه وجود دارد، طریقه مهاجرت است. برای پیدا کردن این راه باید فرد متخصصی را در این راه پیدا کنید. فرد متخصص به افراد کمک می کند تا با توجه به شرایط و بودجه خود بهترین انتخاب ممکن را انجام دهد. ویزا پلاس به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای شما انتخاب کند.
مطلب امروز ما در رابطه با ویزای d7 پرتغال است که قرار است آن را به صورت کامل شرح دهیم. دولت این کشور برنامه های تشویقی صورت داده است که با استقبال فراوانی از سمت بازنشستگان مواجه شده است. از مزایای اقامت در پرتغال می توان به معافیت مالیات بر درآمد تا ۱۰ سال، آب و هوای متعادل، هزینه های پائین زندگی، سواحل زیبا، امنیت بالا، سلامت عمومی عالی، غذاهای لذیذ و استانداردهای بالای زندگی اشاره کرد.

ویزای بازنشستگی پرتغال

ویزای D7 درواقع همان ویزای بازنشستگی برای کشور پرتغال است و از بهترین و ساده ترین مدل ویزای اقامتی برای کشور پرتغال به حساب می آید و برای افرادی مناسب است که بتوانند اثبات کنند افزون بر حقوق خود، درآمدی بیشتر از ۶۰۰ یورو در ماه خواهند داشت.
محل این درآمد می تواند اجاره بهای منزل و یا مغازه یا سود بانکی و یا هر عایدی دیگری خارج از حقوق ثابت متقاضی باشد. با اثبات این درآمد ثابت ماهانه، می توان اداره مهاجرت پرتغال را متقاعد کرد که شخص متقاضی شرایط لازم برای قرار گرفتن در سیستم خود حمایتی را دارد و یا تمکن مالی لازم برای اخذ ویزای D7 پرتغال را دارد. ویزاهای دیگر پرتغال یعنی ویزای D2 پرتغال و ویزای طلایی پرتغال در مقالاتی جداگانه بررسی شده اند. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ ویزای طلایی یا گلدن ویزای پرتغال با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

ویزای بازنشستگی پرتغال

شرایط ویزای D7 پرتغال

ویزای D7 کشور پرتغال به این خاطر به ویزای مخصوص بازنشستگان این کشور تبدیل شده است تا بازنشستگانی که حقوق و مستمری ثابت و به مقدار حداقل ۵۵۷ یورو در ماه دریافت می کنند، بتوانند خود و خانواده شان مطابق با قوانین و ضوابط تمکن مالی، این ویزا را بگیرند.
چگونگی ویزای بازنشستگی برای اقامت دیگر افراد خانواده این چنین است که برای شخص دوم خانواده یک دوم این هزینه، مطابق با ۲۷۸٫۵۰ یورو و برای هر فرزند ۱۶۷٫۱ یورو هزینه ثابت ماهانه نیاز است. بنابراین اگر یک خانواده ۳ نفره قصد مهاجرت و گرفتن ویزای اقامتی D7 را داشته باشند، کافی است فرد اول بزرگسال خانواده بتواند ثابت کند ماهانه عایدی ثابت حدود ۱۰۰۰ یورو دارد.
ویزای بازنشستگی پرتغال مطابق قانون اتباع خارجی پرتغال صادر شده است. فرد دارنده این ویزا اجازه ورود به کشور پرتغال را دارد و می تواند برای اقامت این کشور اقدام کند. ویزای اولیه ورود به کشور پرتغال برای مدت ۴ ماه اعتبار دارد. اقدام جهت اخذ ویزای بازنشستگی پرتغال باید در سفارت پرتغال، در کشوری که شخص بازنشسته در آن سکونت دارد آغاز شود. بعد از اقدام در سفارت پرتغال ممکن است شخص متقاضی ویزای بازنشستگی پرتغال جهت انجام مصاحبه و پرس و جو در خصوص توانایی ها و اهداف سفر به پرتغال به سفارت دعوت شود. به طور معمول انتظار می رود شخص متقاضی توان مالی و ابزارهای مالی خود را برای مدتی طولانی تر از ۱۲ ماه اثبات نماید.
توصیه می کنیم که منابع مالی به یک بانک پرتغالی انتقال پیدا کنند. البته الزام قانونی بر این موضوع وجود ندارد، اما مسلما زمانی که منابع مالی به پرتغال انتقال یابد، اثبات توان مالی شما راحت‌ تر خواهد بود.

شرایط ویزای D7 پرتغال

مدت زمان اعتبار ویزای D7 پرتغال

در ابتدا به ویزای بازنشستگی پرتغال اعتباری حدود چهار ماه تعلق می گیرد و در این مدت فرد متقاضی باید به کشور مورد نظر برود و سپس به اداره مهاجرت آن رجوع کند و ظرف مدت یک تا دو ماه، این ویزای اولیه تبدیل به اقامت یکساله خواهد شد. این ویزای یکساله، سپس برای ۲ دوره دوساله دیگر تمدید خواهد شد تا درسال ششم، کارت اقامت دائم برای متقاضی و سایر اعضا خانواده وی صادر شود. با دریافت کارت اقامت یکساله در پرتغال، نه تنها نیاز به ویزا برای ورود مجدد به پرتغال نخواهد بود، بلکه برای سفر به هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز، متقاضی نیاز به ویزای شینگن نخواهد داشت.
می دانیم! شاید با خواندن این موارد کمی گیج شده باشید، ولی اصلا نیازی به نگرانی نیست. ویزا پلاس اینجا در کنار شماست تا این مسیر را برای شما راحت کند و بتوانید بدون دغدغه زندگی جدید خود را با ویزای D7 پرتغال آغاز کنید. پس بدون هیچ دلهره و نگرانی با کارشناسان ویزا پلاس تماس گرفته و برای رسیدن به هدف خود اقدام کنید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت