مشاوره رایگان: 02122110460

اگر به فکر آسایش در دوران بازنشستگی تان هستید یا می خواهید سرمایه گذاری امن و پر سودی داشته باشید، مهاجرت به پرتغال گزینه ایده آلی است که برق چشم هر متقاضی مهاجرتی را روشن می کند. با دریافت اقامت پرتغال می توانید زندگی جدیدی را آغاز کرده و از  امکانات و زیبایی های این کشور استفاده کنید و بهره ببرید. آرامش و امنیت، دو مزیت بزرگ مهاجرت به پرتغال است که مانند دو بال، پرواز در اوج خوشبختی را برای شما به همراه می آورد.

مهاجرت به پرتغال با این روش ها

در پایین ‌ترین قسمت جنوب غربی قاره‌ اروپا، کشور کوچک و زیبای پرتغال قرار دارد که با جاذبه های طبیعی بی نظیر در جوار شبه جزیره‌ ایبری هر ساله توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. کشور پرتغال هم آب و هوای دلنشینی دارد و هم عضو کشورهای حوزه شینگن است. بنابراین جذابیت بسیاری برای مهاجرین هم دارد.

این کشور که هم در زمره کشور های پیشرفته قرار دارد و هم جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی دارد، در سال های اخیر توسعه اقتصادی مناسب و رشد چشمگیری داشته است. بنابراین بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت از کشورشان را دارند، یکی از گزینه هایشان پرتغال است.

برای رسیدن به این کشور زیبا باید اقداماتی انجام دهیم. از همه مهمتر برای اقامت به پرتغال هزینه هایی است که باید پرداخت شود و این مسئله مهمی است که بدانیم چه هزینه ای باید پرداخت کنیم. پرتغال هم مانند کشور های دیگر روش های زیادی را پیش پای مهاجرین قرار داده است که بسته به شرایط هر فرد، هر کدام از آن ها می تواند مزایای خاص خود را داشته باشد.

کار، سرمایه گذاری، خرید ملک و … همگی از روش‌ های مهاجرت به این کشور هستند. در بین تمامی روش‌ های مهاجرتی پرتغال، تحصیل را می توانیم یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها بدانیم. دانشجویان با تحصیل در پرتغال تجربه تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا با مناسب ترین شهریه و هزینه ها را خواهند داشت.

صدور ویزای پرتغال 

صدور ویزای پرتغال 

متقاضی ابتدا باید متناسب با هدف سفر خود، نوع ویزای درخواستی را مشخص کند. سپس با توجه به نوع ویزا فرم درخواست را به صورت کامل و دقیق تکمیل کرده و یک قطعه عکس را (مطابق با مشخصات اعلام شده) بر روی فرم نصب کند. در مرحله بعد لازم است تا متقاضی طبق چک لیست مدارک مورد نیاز را تهیه و برای تعیین وقت اقدام کند. نکته قابل توجه اینکه برای هر یک از ویزاها ممکن است مدارک دیگری علاوه بر لیست مشترک درخواست شود. ویزا پلاس تمامی این مراحل را با شما به صورت مرتب چک کرده و شما را در جریان جزدیات مراحل مختلف قرار می دهد. با ویزا پلاس نگران هیچ چیز نباشید. در صورت وجود هر گونه ابهام در زمینه شرایط اخذ پذیرش تحیلی و خرید ملک در پرتغال و سایر کشورهای حوزه شینگن با مشاورین ویزاپلاس در ارتباط باشید.

هزینه های ویزای پرتغال چقدر است؟

هزینه های ویزای پرتغال چقدر است؟

اولین نکته ای که در رابطه با هزینه های مهاجرت به پرتغال باید بدانید این است که تمامی هزینه ها با یورو حساب می شود. کارمزدهای قابل‌دریافت ویزا به یورو بر مبنای نرخ ارز جاری آورده شده است. ممکن است این کارمزدها بدون اطلاع‌رسانی تغییر کند. نکته دیگر این است که هزینه مورد نیاز برای هر ویزا با دیگری متفاوت است. مثلا اگر شما بخواهید گلدن ویزای پرتغال (ویزای طلایی پرتغال) را بگیرید، هزینه ای متفاوت از دیگر ویزاها پرداخت می کنید.

علاوه بر کارمزدهای ویزا، متقاضی مبلغ 27 یورو هزینه‌ی خدمات (شامل همه‎ی مالیات‌های متعلقه) به ازای هر تقاضانامه پرداخت خواهد کرد.‎ هزینه‌ها مسترد نخواهد شد.

هزینه ها با توجه به تعداد، سن و نوع ویزا نیز متغیر است که در ادامه به صورت کامل تمامی این موارد را شرح می دهیم:

هزینه ویزای شنگن (12 سال به بالا) برای هر درخواست 80 یورو، برای کودکان بین 6 تا 12 سال 40 یورو و برای کودکان زیر 6 سال رایگان است.

هزینه ویزای شنگن برای شهروندان کشورهای روسیه، آلبانی، ارمنستان، آذربایجان، بوسنی و هرزگوین، گرجستان، مقدونیه، مولداوی، مونته نگرو، صربستان و اوکراین ( بر اساس توافقنامه تسهیل ویزا) برای هر درخواست به مبلغ 35 یورو است.

برای کیپ ورد به ازای هر درخواست فرد متقاضی باید 80 یورو بپردازد. علاوه بر این هزینه ها، هزینه ای با عنوان هزینه خدمات نیز پرداخته شود که مبلغ 32 یورو است. این هزینه ها برای برخی افراد کمتر و حتی رایگان حساب می شود؛ شما می توانید برای آگاهی بیشتر در رابطه با این قیمت ها و استفاده از این تخفیف ها و معافیت ها، با مشاورن ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید.

ویزا پلاس به تحقق رویاهای شما در مسیر درست کمک می کند تا بتوانید زندگی بهتری را در یک کشور دیگر تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت